2020. December 1.
Egész éjjel forgolódtam. Nem tudtam aludni, ha meg aludtam, akkor pedig Sebastian-nel álmodtam. Már az álmaimban sem hagy békén.
Az elmúlt egy hétben nagyon jól haladtunk a foxtrott-tal, ma fogjuk még fixálni.
Reggel 5 órakor végleg meguntam a forgolódást, úgyhogy felvettem egy lenge ruhát, és úgy gondoltam lemegyek a partra. Korán volt még, nagyon jól esett ebben a kellemes időben lemenni a partra. Egy árva lélek nem volt még itt, csak a hullámok hangját lehetett hallani. Le is ültem a homokba, és kicsit próbáltam még relaxálni ezután az éjszaka után.-Jól látok, vagy csak álmodom?-szólalt meg valaki mögöttem.
-Ez nem lehet igaz.-suttogtam, majd már fordultam is a hang irányába.-Korán van még, hogyhogy itt vagy?
-Nem tudtam aludni.-ült le mellém Seb a homokba.-Te, miért nem alszol?
-Mert én sem tudtam aludni.
-Rosszat álmodtál?
-Hát, inkább nagyon fura volt. És úgy gondoltam hogy lejövök a partra.-
A hajam félig az arcomba lógott, Seb pedig szépen hátrahajtotta. Tudtam mire készül.-Mit akarsz csinálni?-fordultam felé.-Igazán választ adhatnál már valamelyik kérdésemre.-oké, ez betalált. Az elmúlt napokban mindig kerestem a kibúvót a válaszadás elől, de már kezdenek elfogyni a kifogások.
-Ha igent mondok rá, akkor leszállsz rólam?
-Akkor valszeg mégjobban fogok közeledni.-hajolt picivel közelebb hozzám.
-Tehát ezt nyiltan kimondod hogy érdeklődsz irántam.
-Szerintem már amikor megérkeztél, akkor is kimutattam. Csak voltak korlátok, és ezért nem léphettem. De szerintem mostmár nincs semmi ami megakadályozhatna.-és mostmár tényleg nagyon közel volt a számhoz. Ez a csók még nekem nem fog menni. Lassan fordultam el tőle.
-Ne haragudj.-mondtam halkan.
-Én nem akarok semmit ráderőltetni. Majd ha te is úgy érzed, akkor megtörténik. Én bármennyit képes leszek rád várni. Hiszen tudod, megmondtam, egy nap az enyém leszel.
-És már megint előbújt belőled a perverz kisördög.-nevettem fel.-Nem is te lennél.
-Tudod hogy ilyen vagyok, nem tehetek róla.-rántotta meg a vállát.
Elidőztünk a parton, úgyhogy miután felsétáltunk vissza a házainkhoz, el is indultunk készülődni.
Mára úgy gondoltam, ha befejezzük a foxtrott-ot, utána egy kicsit ismétlem vele az eddig megtanultakat, nehogy a sok fontos gondolata mellett elfelejtse a lépéseket. Hoztam magammal a keringőhöz egy hosszabb muszlin szoknyát, azzal már igazi keringős hangulatot teremthetünk. Egyszerűen imádom a táncos ruhákat.-Szép napot mégegyszer!-érkezett meg Sebastian.-Mi az rajtad?-állt meg hirtelen.
-Valaki nem világosított fel? A nők általában szoknyában szoktak táncolni. Úgyhogy mára hoztam szoknyát.-pörögtem benne egyet.
-Csinos vagy benne.
-Ez egy ezer éves darab. Csak a próbákra szoktam vinni magammal. Először szeretnék veled ismételni. Nehogy elfelejtsd azokat amiket lassan egy hónapja tanultunk. Szóval keringő!-csaptam össze a tenyerem.-Esetleg van valamilyen kedvenc Disney dalod, ami keringőnek megfelelne?
-Nem arra táncolunk amire eddig is?
-Nem, mivel a filmben sem arra fogsz. Az a dal tökéletes volt az alaplépések elsajátítására. Kedvenc Disney mese? Már, persze ha néztél bármikor meséket.-mosolyogtam visszafogottan.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́Ν
Lãng mạnˢᵉᵇᵃˢᵗⁱᵃⁿ ˢᵗᵃⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ Király Jázmin, vagyis, ahogy mindenki ismeri Jasmine King Európa bajnok táncos. Jobbnál jobb munkalehetőségeket kínálnak neki, egyik megkeresésből esik a másikba. Így alakul ez akkor is, amikor egy amerikai filmrendező meg...