ΝᎪᏀᎽ ᏴᎬᎫᎬᏞᎬΝͲᎬ́Տ

1K 84 19
                                    

2021. Január 5.

A tegnapi forgatáson mondhatni hamar végeztünk, már 6 órakor itthon voltunk. Úgyhogy én miután közzétettem az Instagram sztorikba a reklámokat, már csak pihentem. Sebastian úgyszintén. A kanapén, azon a nagyon kényelmes kanapén [🤣] csak feküdtünk.

Reggel már összeszedettebben ébredtem, viszont amikor eszembe jutott hogy mostmár lehet el kellene mondani a szülelimnek hogy együtt vagyunk, a bátorságom azonnal elszállt.

Nem is hoztam még fel a témát Seb-nek, viszont már tényleg itt volt az ideje, úgyhogy míg ő a kávét főzte, leültem a konyhapulthoz, és elkezdtem neki mondani.

-Figyelj Seb.-kezdtem bele bizonytalanul. Ő felnézett rám, és láttam hogy kíváncsi arra, hogy mit akarok mondani.-Már otthon, tudod, otthon otthon kezd terjedni a pletyka hogy együtt vagyunk. És nem igazán szeretném hogy a szüleim így tudják meg, szóval ha majd most lenne 2 perced, szeretném őket felhívni és közölni velük hogy együtt vagyunk.
Örülnék ha te is beköszönnél nekik.

-Ez természetes. Örülök neki hogy szeretnél még ilyen távolságból is bemutatni nekik. Boldog vagyok, nagyon.-közben a kávémat elém helyezte, és áthajolt a pulton hogy megcsókoljon.

-Anyukám angol tanár, úgyhogy nyugodtan beszélj csak angolul.-mosolyogtam rá, és már hívtam is a szüleimet.

-Szia Jázmin! Hogy vaaagy? Megkeződött már a forgatás?-szólt bele életvidáman anyukám. Gondolom akkor még nem tud semmiről.

-Szia anyu! Igen, tegnap volt az első nap. Nagyon érdekes és izgalmas belelátni ebbe a világba. Viszont már annyira hiányoztok.

-Te is nekünk!

-Apa, ott van valahol?-tértem át a lényegre, közben közelebb hívtam Seb-et.

-Esett a hó, úgyhogy a havat lapátolja. Miért?

-Csak szerettem volna nektek bemutatni valakit, de ha neked be tudom mutatni őt, nekem már az is elég, csak nem szeretném ha a pletykákból tudnátok meg.-vezettem fel részletesen a nagy bejelentést.

-Kiről van szó kincsem?

-Jó napot hölgyem!-köszönt neki angolul Seb. Szegényen láttam hogy ezért egy kicsit ideges.

-Kivel beszélek?-váltott át anya is angolra.

-Sebastian Stan vagyok. A maga csodálatos lánya az én tánctanárom, és szerettük volna megosztani megukkal a hírt, hogy egy párt alkotunk.-rendesem meghatódtam ahogy ezt mondta.

-Igaz ez Király Jázmin?-kérdezte tőlem anya.

-Igen, így van. Nagyon is szeretjük egymást, és szerettük volna nektek is elmondani.-egyébként kegyetlenül ideges voltam hogy mit fog anya reagálni rá, úgyhogy az a pár pillanat néma csend nekem a halálom volt.

-Nagyon örülök nektek!-huu mekkora kő esett le a szívemről.-Hirtelen még ez, nagyon érdekes és hihetetlen infó, de nagyon örülünk nektek. Apád nevében is mondhatom. Úgyhogy hát sok boldogságot nektek!

-Köszönjük!-nézett rám hatalmas mosollyal Seb.

-De ajánlom hogy vigyázz a lányomra, és össze ne merd törni a szívét!

-Ígérem.

-Oké anya, nincs szükség erre.-vettem a fülemhez a telefont és már anyanyelvemen beszéltem vele.

-Tudod hogy féltelek. Tudod milyen a legtöbb színész. Nem akarom hogy becsapjon.

-Nem fog. Már 3 hónapja ismerem. Arany szíve van.-mosolyogtam.

-Elmondom apádnak is. Aztán majd beszélünk. Jó turbékolást!

-Most megyünk a forgatásra!-nevettem fel hangosan.

-Jó munkát nektek!-köszönt el anya.

-Puszillak titeket!

-Imádom amikor magyarul beszélsz. Olyan szexi vagy ilyenkor.-húzott magához a derekamnál Seb.

-Nem gondoltam hogy ilyen könnyen fog menni. De látod, örülnek nekünk.

Már majdnem megcsókoltuk egymást, amikor Seb telefonja elkezdett csörögni. 
Miután gyorsan felvette, próbáltam rájönni hogy kivel beszélhet, de azonnal magyarázatot is kaptam.

-Dorothy volt az. Valami gond van, nem tudjuk ma megoldani a forgatást, úgyhogy be kellene mennünk a táncterembe, és a kimaradt tangót betanulni.

-Öhm...oké. Újratervezés. Öltözz át, én is szedem a cuccom, és akkor induljunk.

-Nem is vagy a feleségem, de már hogy parancsolgatsz.-nevetett lehajtott fejjel Seb.

-Hát ez csak rajtad múlik hogy leszek e a feleséged vagy nem.

Én noszogattam Sebastian-t hogy menjünk gyalog, de amilyen lusta ez az ember, ő mondta hogy márpedig kocsival megyünk.
Ezt a 800m-t aztán nem is tudtuk volna gyalog megtenni.

-Szinte a tangó a legszenvedélyesebb tánc mindegyik közül.
Úgy is mondhatom, hogy ez a seveled senélküled. Egyszer akarlak, egyszer nem. Vagy még a beteljesületlen szerelem. Én itt felhívom magamra a figyelmet, de te nem kaphatsz meg.

-Azért várjuk ki a végét.-kacsintott rám.

Bekapcsoltam egy Abba számot, először igazából csak bele akartam vinni ebbe a világba, hogy lássa mit is jelent ez a tánc pontosan. Mint a Mamma mia filmben is Sophie és Sky a tengerparton amikor énekelnek, hát ezt akartam eljátszani Seb-bel.

-I wasn't jealous before we met
Now every woman I see is a potential threat-szólalt meg a dal, és én is elkezdtem énekelni.

Közben pedig elkezdtem az én drágám ,,kínzását". A vállán végigsimítottam a kezemet. Közelebb hajoltam hozzá, a szája előtt viszont megálltam, majd ott is hagytam.

-Na ezt már nem.-ragadta meg a kezemet, és vissza is húzott magához.

-And all I've learned has overturned
I beg of you.
Majd egy gyors puszit nyomtam az arcára, kárpótlásul.

Nem részletezem a dal további 2 percét,  szegényt úgy kikészítettem, hogy a végén már a földön feküdt, teljesen feladva azt hogy meg tud csókolni. A végén viszont mégegy gyors kis csel belefért, ez már nem volt számomra sikeres, mert mindkét kezével megfogta az arcom, és hirtelen meg is csókolt.

Remélem már sokan láttátok a Sólyom és Tél katonája első részét!🦾🦅
Izgis lesz!💙

Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́ΝDonde viven las historias. Descúbrelo ahora