2021. Március 26.
A tegnapi napon befejeződött a forgatás. Több végső jelenetet vettek fel, hogy még csak a színészek, stábtagok se tudják hogy mi lesz pontosan a vége a filmnek.
Időközben az első része is kijött a Sólyom és Tél katonájának, amitől egyenesen eldobtam az agyamat.
Őszintén megmondva, mindegyik Buckyt szeretem, de valahogy ez a haj, meg egész lénye a kedvencem.
Úgyhogy mivel nálunk otthon még nincs Disney+, Seb ,,ideadta,, az ő belépőkódjait, hogy egy részről se maradjak le. Nem akartam illegálisan hozzájutni a részekhez...[🤭😏]Úgyhogy a ma esti, záróbulira készülődtünk már, és nekem egyre jobban kezdett érződni a feszültségem.
-Nyugodj meg, még van 12 együtt tölthető óránk.-simította meg mind a két karomat Seba.
-És ha én azt szeretném 112 órára cserélni?-bújtam jó közel hozzá.
-Amint végeztem, repülök utánad. Májusban már biztos ott leszek.
-De az még több mint egy hónap.
-Szerelmem. Most még nyugodj meg, gyere bulizzunk egy jót, és majd utána ráérünk sírni. Oké?-fogta kezei közé az arcomat.
-Oké...Te is fogsz sírni?
-Biztosan.-adott egy puszit a homlokomra.
Vettem a táskámat, és már az autó elő is állt hogy indulhassunk a partira.
Dorothy itt sem hazudtolta meg magát, rendelt a stábtagoknak autót és sofőrt, hogy valaki nehogy azért ne tudjon alkoholt fogyasztani, mert vezetnie kell.
Ugye milyen figyelmes?A szórakozóhely már tele volt a színészekkel, stábtagokkal, Lora és Evelyn azonnal odarohantak hozzánk amint beléptünk.
-Nem bánod ha elraboljuk a barátnődet?-kérdezték Seb-től.
-Vigyétek nyugodtan.-engedte el a kezemet, így Lora el tudott húzni egy kis csendesebb sarokba.
-Szóval..khm. Kedves Jasmine! Hálásan köszönjük hogy ilyen jó kapcsolatot ápoltál velünk az itt tartózkodásod alatt, reméljük hogy a továbbiakban is megmarad ez a jó kapcsolat, és még fogjuk látni egymást. Ez a tiéd.-mondott el egy kis szöveget Lora, majd átnyújtott egy kis táskát.
-Miért kapok mindenkitől ennyi ajándékot? Én nem vettem senkinek semmit.-kezdtem el kiszedni az apróságokat az ajándéktasakból.
Egy csoki, egy kis karkötő és egy bekeretezett fotó rólam és Seb-ről.Emlékszem hogy az mikor történt, 2 hete lehetett, viszont nem tudtam hogy valaki lefotózott. Én Seb sminkes székében ülök, ő pedig közelebb hajolva hozzám, megcsókol.
-Titokba elkaptuk ezt a pillanatot, és annyira tetszett nekünk, hogy ezt muszáj volt bekereteztetni.-kezdte el magyarázni Evelyn.
-A karkötő pedig barátság-karkötő. Nekünk is van, ugyanazzal a medállal mint neked.-mutatta oda a csuklóját Lora.
-Csajok, nagyon tetszenek, nagyon szépen köszönöm! Valahogy majd meghálálom nektek!
Kikértük az italainkat, majd később becsatlakoztunk a táncba.
-She said Shut Up and Dance with me! This woman is my destiny
She said...-énekelte hangosan Seb, én pedig becsatlakotam.-Uuuh
Shut Up! And Dance with me!-Azt ugye tudod hogy ez teljesen leírja a megismerkedésünket?!-mondta hangosan hogy halljam.-Megérkeztél, és mondtad hogy fogd be, és táncolj velem!
ESTÁS LEYENDO
Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́Ν
Romanceˢᵉᵇᵃˢᵗⁱᵃⁿ ˢᵗᵃⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ Király Jázmin, vagyis, ahogy mindenki ismeri Jasmine King Európa bajnok táncos. Jobbnál jobb munkalehetőségeket kínálnak neki, egyik megkeresésből esik a másikba. Így alakul ez akkor is, amikor egy amerikai filmrendező meg...