Király Jázmin vagyok, alias Jasmine King.
25 éves, és eléggé sikeres az eddigi életem. Európa bajnok táncos vagyok.
Az életem mint egy tündérmese, tényleg sokszor van hogy elmesélem, hogyan is fedeztek fel, és az emberek ámulva néznek rám.
Igazából, jókor voltam jó helyen.Vidéken éltünk, és anyukám öccsének a fővárosban volt az esküvője.
Teljesen véletlenül, ott volt az esküvőn a Budapesti Táncművészeti Egyetem rektora. Hozzáteszem, 8 éves voltam.
Már akkor is imádtam táncolni, ez az esküvőn sem volt másképp. Olyan mozdulatokat vágtam le a nagybátyámmal, hogy mindenki csak nézett engem.
Anyukámmal pedig elkezdett beszélgetni a rektor. Azt mondta neki hogy: ,,Egy ilyen tehetséget ne hagyjanak elveszni. Kedves szülők járassák versenyre ezt a gyermeket, aztán pedig nekünk lenne megtiszteltetés ha majd egyetemünket választaná! Sikeres táncművész lesz belőle!"Anya ezt először nem vette túl komolyan, azt hitte csak szórakozik a rektor, ennyire nem lehet tehetséges a lánya. Apukám viszont elkezdte nyüstölni anyát, hogy nézzenek tánciskolákat, járjak versenyekre.
Hosszú, hosszú folyamatok után, városelső lettem.
10 évesen kaptam a Megye bajnoka címet.
14 évesen Országos első lettem.
Nemzetközi versenyre 16 évesen mentem, ahol második helyet értem el.A gimi után beiratkoztam a Táncművészetire, ahol szintén remekeltem.
És következett a hatalmas elismerés. 20 évesen Európa bajnok táncosnak választottak.
Itt ismertek meg igazán az emberek.25 éves koromra ott tartok hogy lassan bejárom az egész világot. Táncfesztiválokra hívtak meg először versenyzőnek, aztán már zsűritagnak is. Rengeteg színházban vagyok/voltam tagja tánckarnak, koreográfusként is tevékenykedem.
És a hatalmas követőtáborom miatt elég sok márka kért már fel, hogy legyek az arcuk, márkanagykövetük. Én ezekre persze igent mondtam.
Nyilas vagyok, szeretek a középpontban lenni.Van egy bátyám, Kevin aki 28 éves, vele együtt nőttünk fel, mindig óvó bátyus volt, igazán jó a kapcsolatunk. És, van egy nővérem, Gitta, aki 31 éves.
Vele sosem volt jó a kapcsolatom. Fájt neki hogy én voltam a legkissebb, és velem sokat kellett foglalkozni. Csak azt elfelejti, hogy amikor ő is még gyerek volt, vele is ugyanannyit foglalkoztak a szüleink mint velem.
Úgyhogy állandóan fújt rám, hiába közeledtem felé, ő eltaszított magától. Úgyhogy vele nem is igazán tartom a kapcsolatot. Születésnapokkor küld egy üzenetet, és ennyi.
Pedig már olyan régóta vágyok arra, hogy a karácsonyt együtt töltse az egész család. Ami idén sajnos nem fog megvalósulni.A legutóbbi nagyobb munkám, ami most fog véget érni, egy kereskedelmi tévés műsor volt, ott tanítottam a táncokat.
És jött A lehetőség. Igen, még ezeknél is van nagyobb, legalábbis számomra.November elején utazom Amerikába, egy eléggé jónak ígérkező musical film-be én fogom tanítani a koreográfiát.
A színészekről még nem tudok igazán sok mindent, de nem is ez a lényeg, hanem hogy ez AZ a lehetőség, amivel akár az egész világ megismerhet.
Úgyhogy mindent beleadok, remélem a legjobban alakul majd ez a 4 hónap, amit ott töltök.
YOU ARE READING
Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́Ν
Romanceˢᵉᵇᵃˢᵗⁱᵃⁿ ˢᵗᵃⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ Király Jázmin, vagyis, ahogy mindenki ismeri Jasmine King Európa bajnok táncos. Jobbnál jobb munkalehetőségeket kínálnak neki, egyik megkeresésből esik a másikba. Így alakul ez akkor is, amikor egy amerikai filmrendező meg...