2020. November 11.
Reggel 9:30-ra érkeztem meg a próbaterembe, és már magyarázkodni akartam, de amint beléptem Sebastian még nem volt ott.
10 órára érkezett meg, eléggé álmos fejjel.
-Valakinek álmatlan éjszakája volt.-jegyeztem meg.
-Jó reggelt!-ásított egy nagyot.
-10 óra múlt. Jól vagy?
-Persze, persze. Tényleg csak keveset aludtam. Mit tanulunk ma?
-Folytatjuk a tegnapiakat, csak most kapcsolok zenét is. A keringőt fogjuk fixálni a következő két napban.-mondtam a terveket.
-Két napban? Annyi elég lesz?-lepődött meg Sebastian.
-Ha odateszed magad, akkor igen. Remélem az éjszaka folyamán nem felejtetted el a lépéseket.-nevettem, és vártam a reakcióját. Fél szemmel rám nézett, majd elnevette magát. -Szóval átismételjük a lépéseket, és utána zenére csináljuk.
-Csináljuk? Méghozzá zenére?-mosolyodott el pimaszul.
-Azt a perverz agyadat! Szedd össze magad és kezdjük.
Fél óráig tartott, mire minden lépés eszébe jutott Sebastian-nek, és majd utána kezdtük el zenére táncolni.
Dana Glover-től az It is you-t választottam ki. Szerintem ez egy nagyon szép keringős dal, erre egyszer tanítottam is szalagavatós koreográfiát. Persze átalakítottam, hogy egy igazi bécsi keringőnek megfeleljen, szerintem igazán szépre sikerült.-Ez a Shrek-ből van nem?-kérdezte amikor meghallotta a dalt.
-Igen.-bólintottam. Majd elkezdtük a táncot. Párszor még bizonytalanul megtorpant, mert elfelejtette mi is következik, akkor mindig előlről kezdtük.
Ezt az egyet nagyon megjegyeztem az egyetemről, hogyha hibázol kezdd előlről. Ha a hibától folytatod, akkor ott már a zene is elcsúszik, így csak összezavarodsz.Többszöri próbálkozásra, már sikerült a dal feléig eljutnunk. A zenét megállítottam, egy gyors kis szünetre, amikor nyílt az ajtó. Meglepődtem, hiszen nem vártunk senkit, Seb barátnője lépett be.
-Szia Seb!-lépett közelebb hozzá.
-A múltkori találkozásunk eléggé sietős volt.-lépett hozzám.-Alejandra Onieva vagyok. Seb barátnője.
-Jasmine King. Európa bajnok táncos.-ráztam meg a kezét büszkén.
-Az igen!-bólintott elismerően.
-Miért jöttél Ale?-nézett rá Seb.
-Ó, csak gondoltam benézek a próbátokra. Kíváncsi vagyok a táncotokra.-közölte tök átlagosan.
Nekem nem igazán tetszett, hiszen nem volt megbeszélve, én pedig csak úgy tartok nyilvános órát, hogyha előre egyeztetünk. Meg sem kérdezte hogy maradhat e. Alejandra kényelmesen leült az egyik székbe és várta hogy folytassuk a próbát.-Nem zavar?-súgta Sebastian, míg Alejandra valamint babrált a telefonján.
-Nem rakhatom ki.-nevettem.-Csak az a lényeg, hogy te se csinálj semmit másképp, attól hogy van közönség. Úgy csináld ahogy megbeszéltük.
-Úgy lesz.-bólintott mosolyogva.
Bele is kezdtünk a táncba, tényleg próbáltam figyelembe sem venni hogy Alejandra néz minket.
-Jasmine mi az instagram neved?-kérdezte tőlem, amivel engem jól ki is zökkentett a táncból. Ha engem felhúz, tuti megbánja hogy eljött a próbánkra. Idegesen léptem el Sebastian mellől.
-Alejandra, lehetne hogy ezt majd a próba után beszéljük meg, ha ennyire érdekel?
-Elnézést, csak egy gyors insta sztorit akartam készíteni. De ha már itt tartunk...-állt fel. Huu kezdődik.-Van egy pár lépés ami szerintem nincs jól összehangolva.
-Ale, ez tényleg-kezdte Seb, de én közbevágtam.
-Alejandra, ne sértődj meg, de ez az én munkám. Sosem szerettem ha beleszóltak abba amit én kitaláltam. Hogyha nem tudod csendben figyelni a próbánkat, akkor kérlek hogy távozz.-mondtam tök higgadtan. Alejandra arcán leplezhetetlen volt a meglepettség. Szó nélkül megfordult, felkapta a táskáját, és indult.
-Sebastian. Beszélni szeretnék veled.-mondta mérgesen, majd becsapta maga mögött az ajtót. Seb, mint valami szolga, azonnal szaladt is utána, én pedig hitetlenül néztem hogy ennyire tudja irányítani ez a díva. El is nevettem magam, én éreztem magamat kínosan, amiatt amit Alejandra művelt Seb-bel. Meg csak úgy ebben a negyed órában.
-Nagyon lecseszett?-néztem félénken Seb-re, akin látszott hogy nincs olyan kedve amilyen volt.
-Hagyjuk, folytassuk a próbát.-terelte azonnal a témát.
-Nem is tudom hogy merjem-e mondani mi a következő lépés.-néztem rá, Seb pedig csak megrántotta a vállát.-Egy emelés következne.
-Kérhetnék egy 10 percet?-mondta zavartan.
-Oké, szerintem hagyjuk mára a próbát, viszont holnap jó lenne, ha korábban kezdenénk, és lehet hogy estig itt kell majd lennünk. Maximum péntekig be kell fejeznünk a keringőt.
-Köszönöm. És mégegyszer bocsánat.-vette fel a táskáját, majd távozott.
Én dúlva fúlva indultam haza, idegesen vágtam be magam mögött az ajtót. Ha ez így fog menni, nem lesz meg december végére minden táncstílus.
Valakivel sürgősen beszélnem kellett. A telefont kezembe vettem, és láttam hogy Anna elérhető. Írtam neki egy üzenetet hogy tudunk beszélni? Pár másodperccel később hívott is.-Mizuuujs? Segítettem az infókkal?-szólt bele vidáman.
-Ki vagyok borulva.
-Naaa, mi a baj?
-Sebastian drága barátnője teljesen elrontotta a próbát. Bejött, hogy szeretné végignézni, aztán elkezdett okoskodni hogy mit hogy csináljak.
-Remélem kiosztottad!-mondta hatátozottan- Várj, egy pillanaaat.-kuncogott, én is hallottam hogy valaki suttog neki valamit.
-Biztos hogy nem zavarlak? Hallom hogy van ott valaki.
-Nem, nem zavarsz.-nevetett. Oké, miért gyanús ez nekem ennyire?
-Igen kiosztottam. Most meg hazajöttem, de szerintem elmegyek a városba. Végre lesz időm körbenézni.
-Ez egy nagyon jó ötlet! Most arra van szükséged hogy kikapcsolódj! És ne foglalkozz senkivel.
-Neked pedig jó szórakozást, bármit is csinálsz.-mosolyodtam el.
-Várj, máár!-hallottam még hogy valakinek ezt kiálta, majd letette. Tuti hogy pasi van a dologban.
Én lezuhanyoztam, felvettem egy nyári ruhát, majd el is indultam először a Walk of Fame-et megnézni.
Az emberek nyüzsögtek minden felé. Itt aztán zajlik az élet. Az ember azt gondolná hogy azok a csillagok egy nagyon elit, nehezen megközelíthető helyen vannak, erre amikor megláttam hogy ott mászkál mindenki A csillagokon, azt hittem dobok egy hátast.Beugrottam egy Starbucks-ba, majd benéztem a Sephora-ba. Simán 2 táskányi dolgot tudtam volna venni ott helyben. Majd egyszer...
ESTÁS LEYENDO
Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́Ν
Romanceˢᵉᵇᵃˢᵗⁱᵃⁿ ˢᵗᵃⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ Király Jázmin, vagyis, ahogy mindenki ismeri Jasmine King Európa bajnok táncos. Jobbnál jobb munkalehetőségeket kínálnak neki, egyik megkeresésből esik a másikba. Így alakul ez akkor is, amikor egy amerikai filmrendező meg...