2021. Április 16.
Seb már napok óta nem válaszolt az üzeneteimre, meg se nézte őket, a hívásaimat se fogadta, úgyhogy kezdett kicsit idegesíteni hogy mi lehet vele. Semmi életjelet nem adott magáról.
Ma jön ki az új filme, amire már nagyon kíváncsi vagyok, de majd csak este lesz időm megnézni, hiszen megbeszélésre megyek egy közelgő műsorral kapcsolatban, utána pedig pár babaholmit nézni Gittával és Gergővel.
-Köszöntök minden megjelentet, legfőképp a profi táncosokat, hiszen még a hírességek kérdésesek. Nem jelzett még vissza mindenki hogy esetleg el tudja-e vállalni a szereplést szeptembertől, de mi bízunk a legjobbakban. Reméljük közületek is mindenki elvállalja, és egy újabb nagyszabású műsort tudunk majd létrehozni. A nézők már nagyon várják, szóval akkor nézzük a részleteket.
A megbeszélés nem volt több fél óránál, szóval utána indultam is a WestEndbe, ahol azonnal meg is találtam Gittáékat.
Miután mindkettőjüket megpusziltam, Gitta hasához hajoltam majd a kis unokahúgit is üdvözöltem.-Nagyon várunk már téged! Gyere minél hamarabb!
-Azért ne olyan hamar.-húzogatta a szemöldökét Gitta.-Csakis Július 20.-a után jöhetsz.
-De az még olyan sok idő. Bárcsak megölelgethetném. Annyira várom már.-általában amikor a kis Grétiről beszélek, akkor mindig eltölt ez a határtalam boldogság. Bárcsak már én is ott tartanék hogy gyerekem szülessen. Nagyon szeretnék egy nagy családot.
-Örülök hogy mindenki ennyire boldog, de mostmár tényleg induljunk el szétnézni. Valahol aludnia is kell majd az én hercegnőmnek.-indított el minket Gergő a boltok felé. Hatalmas öröm számomra hogy őt is így feldobja ez a babavárás. Olyan sok férfi ilyenkor csak pánikol, de látszik a nővéreméken hogy ők tényleg nagyon várják már a kicsit.
...
Én nem gondoltam volna hogy ennyire nehéz babaágyat, és matracot választani. Az egyiknek a színe nem jó, a másikba a matrac nem passzol, akkor a harmadik nem jó fa anyagból készült.
Esküszöm nehezebb volt kiválasztani a megfelelő ágyat, mint mondjuk esküvői helyszínt találni.Miután hazaértem, 4 óra után, épp készültem egy fürdőt venni, és bekuckózni, megnézni a Monday-t, amikor hangosan kopogtak.
Nem tudtam hogy ki lehet az, hiszen nem vártam vendéget.Amint kinyitottam az ajtót, azt hittem összeesek a boldogságtól. Seb várakozott rám, egy csokor virággal a kezében, mögötte pedig egy nagy bőrönddel. Nem is kellett sok, azonnal baragadtam a kezénél fogva, és hosszú csókba invitáltam.
-Nagyon hiányoztál.-hadarta gyorsan, két csók között.
-Te is nekem. De ezt majd megbeszéljük.-zavartam le gyorsan, és inkább a tárgyra tértem, amire már hetek óta vágytam.
Szerintem nem kell mondanom, hogy azt hiszem pár napig sajogni fognak a lábaim, egy ilyen intenzív 2 óra eltöltése után.
Mikorra már teljesen kiéltük magunkat, befeküdtünk a kádba, és végre el tudtunk kezdeni beszélgetni.-Hogyhogy már most itt vagy?!
-Teljesen befejeztük a forgatást, mindent letudtunk, úgyhogy nem volt ok amiért várnom kellett volna. Azonnal néztem egy gépet és indultam. Úgyhogy most júniusig biztosan itt leszek.-húzott magához közel.
-Annyi minden történt itt is. Gittával kibékültünk, nagynéni leszek, újabb munkát kaptam, és most itt vagy te. Ez a nap csodálatos.
-Ne haragudj hogy nem válaszolgattam az üzeneteidre, de nem volt rá időm. Pakoltam, és jöttem amint csak tudtam.
-Pont most készültem megnézni a filmed, de akkor ha nem bánod, megnézzük együtt?-simogattam az arcát. Úgy hiányzott már a közelsége.
-Biztos hogy szeretnéd látni?-ráncolta össze a homlokát.
-Igen biztos. Bármi legyen is benne. Viszont segíts kiszállni, mert fáj a lábam.-nyújtottam a kezemet, mert tényleg alig bírtam talpra állni, úgy elbánt velem ez az ember.
Bekuporodtunk a nappaliba, a kis asztalra letettem a laptopot, és összebújva elkezdtük nézni a filmet.
Hát hogy is mondjam, ez a 2 óra, elég érdekesen telt. Nem is tudom mit mondhatnék arra milyen érzés volt látni a páromat mással szexelni. Oké hogy csak színjáték, de én soha nem értettem hogy ezeket a jeleneteket hogy tudják megjátszani...
-De most akkor így mi lett a vége?! Összejött Mickey és Chloe?
-Ezt a rendező már a saját képzeletedre bízta.
-És lesz folytatása?!-kérdezősködtem továbbra is.
-Egyelőre nem tudok róla.
-Hát ez igen. Nagyon nagyon tetszett az egész film, hihetetlenül jól alakítottál, tényleg járhatna már neked egy Oscar vagy Golden Globe díj. De azért a 18+os jelenetek se voltak semmik.-tűrtem egy hajtincset a fülem mögé.-Azt hiszem ezután a film után meg kell hogy nézzem az új Sólyom és Tél katonája részt.
Seb bólintott, úgyhogy léptem is át a Disney+-ra, és megnéztük az utolsó előtti részt. Ez nem volt túlzottan egy izgalmas rész, de gondolom ez csak a felvezetés volt a fináléhoz. Amit már nagyon várok!
Sziasztok drága olvasóim!🤍
Hát majdnem hogy 3 hónapja nem volt rész, amit én nagyon sajnálok.
Igazából egy kisebb szakításon is túl vagyok, és ez minden kedvet elvett tőlem, minden kreativitást, szóval emiatt sem készült el új rész.
Meg nem is nagyon volt ihletem, erőltetni pedig nem szerettem volna.
Úgy voltam vele hogy úgyis jön majd aminek jönnie kell, szóval most próbálok visszatérni, írni a részeket, de mindenki megnyugodhat, nem fogom abbahagyni ennek a könyvnek az írását, mindenképpen be fogom fejezni még az éven, terveim szerint.
Remélem mindannyian jól vagytok, ölellek titeket!
És, BOLDOG SZÜLINAPOT TE EMBER TE, MÁR MEGINT ÖREGEDTÉL EGY ÉVET, EL SE HISZEM...😍🥺
VOUS LISEZ
Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́Ν
Roman d'amourˢᵉᵇᵃˢᵗⁱᵃⁿ ˢᵗᵃⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ Király Jázmin, vagyis, ahogy mindenki ismeri Jasmine King Európa bajnok táncos. Jobbnál jobb munkalehetőségeket kínálnak neki, egyik megkeresésből esik a másikba. Így alakul ez akkor is, amikor egy amerikai filmrendező meg...