2020. December 24.
Nem tudjátok elképzelni, hogy mennyit készültem és mennyit idegeskedtem a mai nap miatt.
Ha végre eldöntöttem hogy melyik ruhát veszem fel, kétségeim támadtak úgyhogy azonnal másikat választottam.
Ez így ment 3 napon keresztül.Úgyhogy ma reggel, egy pár perc mini medítáció után, újult erővel léptem a szekrényemhez, és kerestem a megfelelő ruhát.
Egy piros ruhát választottam, aminek lejtett, muszlin válla volt. Plusz egy fekete magassarkút, ami szerintem tökéletes lesz ehhez a ruhához.Délután míg sertepertéltem a házban, nem tudtam mit csinálni, még túl korán volt elkezdenem készülődni, úgyhogy tényleg csak úgy el témferegtem, Anna hívott.
-Szia Anna. Boldog Karácsonyt! Mizujs?
-Szia Jázmin. Neked is Kellemes ünnepeket! Igazából, szeretnék veled valamit megbeszélni, főleg ezért hívtalak.
-Naa, mi az? Van valami baj?
-Baj nincs. Minden rendben. Igazából Kevinnel kapcsolatos.
-Megbántott? Ó tudtam hogy ez lesz a vége.-kezdtem el aggódni.
-Nem, nem dehogy is. Nyugodj meg! Csak, tudod. Úgy érzem, hogy mostmár itt lenne az idő. Ő is tett rá utalásokat, és én is úgy érzem, hogy mostmár kurvajó lenne.
-Te most engedélyt kérsz hogy szexelhess a tesómmal?-nevettem el magam.
-Hát gyakorlatilag igen. Nem is tudom miért, így kimondva ultra gáz, csak valahogy nem tudtam volna kivel megbeszélni.
-Ha mind a ketten úgy gondoljátok hogy mostmár itt az ideje, akkor hajrá!
-Huhh, nagy kő esett le a szívemről. Nagyon nagyon köszönöm.
-Anna, nincs mit köszönnöd. Csak aztán nehogy 9 hónap múlva egy kis trónörököst köszöntsünk.-nevettem.
-Ha.ha.ha.-szinészkedett.-Ha már itt tartunk. Van ott egy neked a bőröndben egy kis becsomagolt ajándék!-kuncogott Anna.
-Hogy csempészted bele a bőröndömbe?-kaptam elő a szekrényből a bőröndömet, a telefont pedig kihangosítottam.
-Nem volt nehéz.
-Azt furcsállom, hogy eddig nem találtam meg.-kezdtem el keresgélni a cipőim alatt, ahol azonnal a kezembe is akadt a zöld papírba csomagolt ajándék.-Megvan!-kiáltottam fel.
-Remélem tetszeni fog.
Rendesen letéptem a csomagolópapírt, és megláttam egy karácsonyi mintás pizsit.
-Jaaj, de aranyos! Köszönöm!
-Szerintem nem bontottad ki teljesen, mert nem ez lenne a reakciód ha mindent láttál volna.
-Miért? Van még itt valami?-ráztam meg a pizsamát. A nadrág és felső közül kiesett egy piros-fekete csipkés fehérnemű.-A jó édes anyádat!
-Tuuudtam.-nevetett hangosan.
-Mi a francnak vettél nekem piros tangát?-vettem a kezembe a szexi fehérneműt.
-Ooo tudtam hogy szükség lesz rá. Így meg aztán főleg hogy Sebastian áthívott magához vacsorára.
-Nehogy már azt gondold, hogy ezt fogom felvenni.
-Kellemes Baszélgetést nektek!
-Ha hazamentem, tuti megfojtalak!
-Azért védekezzetek!
BINABASA MO ANG
Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́Ν
Romanceˢᵉᵇᵃˢᵗⁱᵃⁿ ˢᵗᵃⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ Király Jázmin, vagyis, ahogy mindenki ismeri Jasmine King Európa bajnok táncos. Jobbnál jobb munkalehetőségeket kínálnak neki, egyik megkeresésből esik a másikba. Így alakul ez akkor is, amikor egy amerikai filmrendező meg...