2021. Április 1.
Hiába vagyok már itthon egy hete, Sebastian hiánya még mindig nagyon fájdalmas.
Próbálunk minden nap telefonálni, az elmúlt két napban viszont nem sikerült, mivel amikor nekem lett volna időm Seb forgatott, máskor pedig már nálunk éjszaka volt. Ettől viszont nagyon féltem, hogyha ezek bekövetkeznek, mi lesz velünk.Az időátállást is nehéz volt megszokni, az első 2 napot itthon végig aludtam.
A mai reggel egy sminkes workshop-ra kellett mennem modellnek. Úgyhogy már 10 órakor siettem tovább egy nagyon fullos alkalmi sminkben átvenni az első saját autómat!!!
Eléggé szép összegű fizetést kaptam ezért a 4 hónapért, plusz a korábbi munkáimból is spóroltam és sikerült végre megvennem az álomautómat, egy Mini Coopert.
Úgyhogy a cég egy eléggé nagy felhajtást szervezett ennek az alkalmából, és mivel már többször reklámoztam a kocsit, amikor még nem is volt az enyém, Márkanagykövetnek is választottak. (Persze így egy kis kedvezményt is kaptam az autóból.)
-Szia Anna! Merre vagy?-hívtam azonnal Annát, amikor beszálltam a kocsiba, és kihajtottam a szalonból.
-Olyan nagy a zaj! HAAAAH! Megvan a kocsiiii?!-hallottam ahogy elkezdett visitozni.
-Megvan, bizony! Azért kérdem hogy merre vagy? Ha ráérsz felveszlek, és megyünk egy kört vele.
-Most jöttem ki a WestEnd-ből. Gyere valahova erre, és majd én kereslek.
-10 perc és ott vagyok!
Olyan jó érzés volt végre már a saját kocsimat vezetni. Volt eddig egy kis autóm, de amikor kimentem Amerikába, azt eladtam és már nagyon vártam hogy legyen egy sajátom.
Azért ez mégiscsak jobb érzés hogy ezért én dolgoztam meg, és egy ilyen szép modellt tudtam megvenni.Annát egyből megtaláltam, egy WestEndhez közeli parkolóban leálltam, úgyhogy ő szaladt is oda hozzám.
-Hiszen ez piros!-tapsikolt örömében.
-Szeretem a pirosat. Gyere ülj be.-intettem a fejemmel a mellettem lévő ülésre.
-Ez nagyon állat.-simította végig a műszerfalat meg a különböző gombokat.
-Ezt figyeld.-nyomtam meg egy gombot, és a tető hátrahúzódott.
-Úristeeeen! Cabriot vettél?! Eszem megáll.-nézett meg minden apró részletet.-Na és mikor mész haza Szabolcsba?
-Azt még nem tudom. Lassan a keringőt is be kellene majd tanítani a táncosoknak, de még nem is tudom hogy itt mennyi munkám lesz. Valószínüleg jövő hétvégén.
Nem lenne valamilyen dal ötleted? Nem akarom az állandó keringős dalokat.-kértem egy kis tanácsot, miközben indultunk is tovább, csak úgy kocsikázni a városba.-Van egy pár népszerű szám most, majd átküldöm neked. Lehet már régebbiek, de a TikTokon nagyon sok szerkesztést találok rájuk.-kezdte el keresgélni a dalokat. Közben én visszahúztam a tetőt, fura volt a Los Angeles-i, állandó meleg időjárás után az itthoni áprilisi, borongós, néhol még havazós időjárás is.
Egy Starbucks-ba ugrottunk el, majd a kávénkat ott az üzletben el is fogyasztottuk.
Ezután Annát hazavittem, majd én is hazamentem.Amint beléptem a házba, és a telefonom rácsatlakozott a Wifi-re, a Messenger üzenetek meg is érkeztek.
Anna átküldte a két linket, valamint Seb hívott videóhíváson. 2 perce volt elérhető, úgyhogy gondoltam visszacsörgetem. Végre már tudunk beszélni.-Szép napot Szerelmem!-vette fel szinte azonnal a telefont, így végre már láthattam az arcát.
-Sziaa! Olyan jó végre újra látni téged!
-Mesélj! Hogy telt a napod? Vagyis, hát ja. Végülis nálatok még szinte reggel van.
-Mindjárt délután 1 óra. Voltam egy sminkes workshop-on. Látod milyen szép vagyok?-mutattam meg neki közelebbről a szememet.
-Jól áll neked a lila szemsmink!
-Köszi! Aztán elmentem, megvettem az autót, végre!!
-Várj, hadd találjam ki! Piros színűt?!
-Pontosan!
-Azt azért remélem hogy megtaláltad az ajándékomat a bőröndben.-kérdezett rá. Hogyne találtam volna meg. Egy pólóját ideadta nekem, persze a tudtom nélkül, hogy távol van, mégis érezzem magamat közel hozzá.
-Minden este azzal alszom. És ti hogy álltok a forgatással?
-Még a következő 2 hétben veszünk fel pár plusz jelenetet, és még jönnek utána az utómunkálatok, de már nemsokára vége. És újra láthatlak! Max 3 hét, és már ott is leszek melletted.
-Nagyon hiányzol!-mondtam szomorúan.
-Te is nekem! De ne szomorkodjunk, nem akarod megmutatni a lakásod?
-House tour? Ha szeretnéd akkor megmutatom.
Itt van a pici konyhám és étkezőm, nappali, ezzel a csoooodálatos kanapéval.-Haha, nagyon vicces.-nevetett a kanapé hallatán.
-Most a fürdőt nem mutatom, nem baj? Viszont itt vaaan, a hálószobám. Nézd el, reggel nem volt időm beágyazni.
-Hogy én miket fogok ott veled csinálni.-húzta huncut mosolyra a száját, én pedig elnevettem magamat.
-És ez a kilátásom. Nem nagy lakás, de számomra ez tökéletesen megfelel.-ültem le végül a teraszomon.
Egy órát tudtunk csak beszélni, mivel hajnalban már mennie kellett dolgozni, és ezért elment aludni.
Kikérdeztem a következő Sólyom és Tél katonája részről is. Vagyis inkább csak próbáltam, mert nem árult el semmit.A dalokat kezdtem el átnézegetni, amiket Anna küldött. Pontosabban 2 dalt.
Aurora-Runaway és MIIA-Dynasty c. dalát. Mind a kettő nagyon tetszett nekem, szóval úgy döntöttem hogy majd a táncosok eldöntik melyik legyen. Lesznek itt még velük olyan veszekedések...A dalok sokadszori hallgatása közben kezdett el csörögni a telefonom. Kevin volt az.
-Szia húgi! Nem zavarok?
-Szia, nem mondd nyugodtan.
-Csak egy gyors kérdésem lenne. Nem most szombaton, hanem jövőhét szombaton ráérnél?
-Attól függ hogy mire.-dőltem hátra a székemen.
-1 órára lenne szükségem rád. Csak egy igent vagy egy nemet kérek.
-Nem tetszik ez nekem. Én is örülni fogok neki?
-Ezer százalék! Akkor igen?-kérdezte reménykedve.
-Igen! Viszont ha valami hülyeséget csináltál, akkor én megöllek!
-Arra nem lesz szükség! Akkor szombatoon! Sziaa!
Valami nekem itt bűzlik. De hogy nem neki kell valami segítség az is biztos.
Szép Napot mindenkinek!
Végre már be tudom tartani az ígéretem, és megérkezett szombaton az új rész!!😍
Tegnap felvettem az oltást, és karfájáson kívül semmilyen más panaszom nincs, hála égnek!
Желание, Ржавый, Семнадцать...😳
Nem,csak viccelek minden okés😂Szerintetek mit tervezhet Kevin?🤔
ESTÁS LEYENDO
Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́Ν
Romanceˢᵉᵇᵃˢᵗⁱᵃⁿ ˢᵗᵃⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ Király Jázmin, vagyis, ahogy mindenki ismeri Jasmine King Európa bajnok táncos. Jobbnál jobb munkalehetőségeket kínálnak neki, egyik megkeresésből esik a másikba. Így alakul ez akkor is, amikor egy amerikai filmrendező meg...