ҒϴᎡᏀᎪͲᎪ́Տ

1.1K 77 9
                                    

2021. Január 4.

A karácsonyt, és egész szilvesztert is együtt töltöttük kettesben. Nem vágyott egyikőnk sem nagy társaságra, így volt tökéletes az év vége.
Elmentünk egy délután a Hollywood Sign-hoz is, onnan Seb miután posztolt rólam egy fotót, felrobbant az internet.
Engem állandóan hívtak. Ha nem a barátaim, akkor az ügynökségek, hogy:,,Márpedig egy ilyen fontos információt nem lehet elhallgatni. Nekik is jó reklámfogás lehet ha kozmetikai termékeket reklámoztatnak Seb-bel." Én ezen jót nevettem, mivel nem hiszem, hogy Seb pont szempillaspirált tudna reklámozni...
Furák az emberek.

Ma, viszont már korán indultunk a forgatásra. A tegnapi és tegnapelőtti napon Seb és Jessica közös táncórái voltak még, a pontos koreográfiát megtanítottuk nekik, és nagyon is jól táncoltak együtt.
Féltem attól hogy Seb esetleg nem tud majd annyira jól együttműködni Jessica-val, mint velem, de szerencsére ilyen nem történt.
Itt látszik meg, hogy ha valaki megtanul egy táncot, és élvezettel csinálja, akkor bárkivel el tudja táncolni. Nem függ a partnertől.

A tengerparton kezdődött a forgatás, úgyhogy amikor megérkeztünk, már pár sátor fel volt állítva, hogy ott tudjanak elkészülni a hajak, sminkek és pár lakókocsi is, hogy tudjanak öltözni a színészek, esetleg lepihenni.

-Én ezt az amerikai filmekben sosem értettem, hogy miért nem időrendben forgattok. Nem sokkal egyszerűbb lenne?-tettem fel a kérdést Sebastian-nak, miközben a homokos tengerparton, közeledtünk a stáb felé.

-Nem én vagyok a rendező, úgyhogy pontos és ésszerű választ nem tudok adni, valószínüleg mert így egyszerűbb.

-Csak, olyan fura, hogy szinte belecsöppentek egy történetbe, és nem tudjátok hogy pontosan hogy kerültetek oda.

-Dehogynem tudjuk, ott van a forgatókönyv.-mosolygott rám, majd a jobb kezét derekamra helyezte és közelebb húzott magához.

Mivel már a tegnapi napon leteszteltek mindenkit, így maszkok nélkül lehettünk a forgatási területen, de csak ott!

Megérkezésünk után Seb azonnal ment is öltözni, én pedig addig helyet foglaltam a sminkes székében.

-Jó reggelt Jasmine!-köszönt rám Dorothy, látszott rajta hogy nagyon izgatott a kezdés miatt.

-Szia Dorothy! Jól vagy? Látom már izgulsz!

-A táncok miatt teljesen nyugodt vagyok, hiszen az rátok volt bízva, de azért mégiscsak belevágni egy nagyszabású filmbe. Hát van bennem félelem, nem kevés.

-Hidd el, hogy minden rendben lesz, szuper színészeket szerződtettél le! Meglátod mindenki imádni fogja a filmedet! Sőt, én már most imádom.

-De jól tudsz motiválni! Ha ilyenre lesz szükségem, majd hozzád fordulok.-mondta elismerően, és sietett is az operatőrökhöz.

-Milyen jól mutatsz ebben a székben.-lépett mögém Seb, immáron a forgatásra kikészített ruhájában, ami egy zöld atléta és egy rövid farmernadrág volt.

-Hát, mégiscsak a te neved virít a széken.

-Nem tudom hogy állsz a féltékenységgel.-guggolt le elém.

-Annak kellene lennem?!

-Nyilván tudod hogy ez egy romantikus film, amiben, hát na elő fognak fordulni jelenetek...-szegénykém nem tudta hogy mondja el hogy mást kell megcsókolnia, esetleg még, más jelenetet is majd eljátszani, de próbáltam elvenni tőle ezt a terhet.

-Tudom hogy színészek vagytok. Ezek csak játékok, nincs bennük érzelem.
És azt is tudom hogy az igazi csókot úgyis nekem fogod adni, minden jelenet után.-húztam közelebb magamhoz, hogy most is meg tudjam csókolni.

-Szeretlek!-suttogta halkan.

-Én még jobban szeretlek.-adtam még egy apró csókot neki, és utána ő el is ment forgatni.

Rendesen élveztem, hogy így belátok a kulisszák mögé, tehát annyira szuper volt így látni, hogy hogyan is készül el egy film. Voltak jelenetek amiket újravettek sokszor, de volt olyan is, ami elsőre sikerült.

Le volt némítva a telefonom, úgyhogy már csak azt figyeltem, hogy a kijelzőm elkezdett világítani. Kevin száma jelent meg előttem, úgyhogy egy kicsit távolabb sétáltam, hogy tudjak vele beszélni.

-Mizu?-szólt bele lazán köszönés nélkül.

-Ha nem tudnád, éppen egy forgatás közepén vagyok.

-Banyek tényleg! Ma kezdődött el.

-De csak azért hívsz, mert biztos valami nagyon fontos.-következtettem egyből. Általában mindig én hívom.

-Igazából, szeretnék szólni hogy itt elkezdett terjedni a hír, hogy te hol vagy, kivel és mit csinálsz.

-Világosabban?-kértem tőle több információt, gondoltam hogy mit jelenthet, de míg kinyögi, leforgatják az egész filmet.

-Az újságok elkezdtek írni rólad és a barátodról, valamint a neten is eléggé terjed a fotó, amit posztolt rólad.
Egész Budapest már tuti tudja, csak az a kérdés, hogy mennyi idő míg eljut Kisvárdára anyáékhoz.

-Tehát azt akarod hogy mondjam el nekik, ne onnan tudják meg?

-Hát, ez lenne észszerű.

-Csak, még friss a dolog. Lehet nem kéne elkapkodni.

-Ha úgy vesszük, már akkor elkapkodtátok, amikor kiposztolta rólad a fotót. Oké hogy nem jelölt meg, de te is kommenteltél, és sokan ebből következtettek.-teljesen igaza volt. Muszáj a szüleimnek tőlem megtudnia mint az internetől. Nekem ez teljesen kiment a fejemből.
-És van itt még valami...-kezdett bele bizonytalanul.

-Mi az? Megijesztel!

-Gitta hívott. Ki van borulva, hogy miért nem tudott róla hogy te Amerikában vagy.

-Hát, ez nem is Gitta lenne. Ő nem keres évek óta, nem válaszolt az üzeneteimre, és még ő van felháborodva, mert nem tájékoztattam arról hogy hol vagyok? Nevetséges.

-Szóval, lehet hogy hívni fog. Eléggé mérges volt, amikor közöltem vele, hogy már november óta ott vagy.

-Látod, fel se tűnt neki hogy nem vagyok otthon. Na ilyen egy testvér.-annyira felhúzott, hogy ő nem keres, de még Kevint is számonkéri, hogy hol vagyok.

-Sose értettem, miért ilyen a kapcsolatotok.

-Te középső gyerek vagy, úgyse értenéd.-nevettem.

-Na kösz!

Miután végeztünk a telefonálással, arra kaptam fel a fejem, hogy Jessica jajveszékelve ugrik fel a földről, és szalad. Seb pedig utána. Már bepánikoltam hogy valami baj történt, de hálistennek csak egy nagy hullám közeledett és nem akarták összekoszolni magukat. Izgis lesz ez a 3 hónap.

Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́ΝHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin