Ꭺ́ᏞᏞᎪΝᎠϴ́ ᎡϴᎻᎪΝᎪ́Տ

1.6K 97 21
                                    

2020. November 7.

Már rég a fodrásznál kellene ülnöm. Ma lesz a nagy finálé, és még most is elkések. A telefonom állandóan csörög, én pedig nem tudok hatezer felé szakadni.

-Sziasztok srácok! Ne haragudjatok, megint késtem.-dobtam le a táskáimat, és azonnal ültem is a székbe.

-Jázmin, ezt már megszoktuk tőled. Gyorsan csináljatok neki valami csoda frizurát, negyed óra és indul az felvétel!-adta ki a feladatot Gergő.

-Mi? Negyed óra túl kevés. Még át kell néznem a táncosokkal a koreográfiát.-fordultam felé a székkel, a fodrász pedig hátrébb lépett nehogy belé rúgjak.-Bocsi.-mondtam halkan Fanninak.

-Lehet ha hamarabb jössz, lett volna rá időd. Most már egy gyors kamera ellenőrzés, és kezdünk.

-Úgyse fog időben kezdeni.-súgta nekem Fanni, én meg felnevettem. Komolyan mindig így van. Elterveznek mindent, de sosem sikerül időben elkezdeni.-Mit szeretnél? Fonat, hullámok, lófarok?

-Valamit, amivel könnyű mozogni.-néztem a tükrön keresztül a szemébe.

-Csajok, nem láttátok a rúzsomat?-szaladt be kétségbeesve Adél, akinek a haja be volt csavarva.

-Adél, még a hajad sincs kész?-néztem rá. Mindjárt kezdünk, neki meg még a csavarók ott vannak a hajában.

-Oo, szia Jázmin. Dee, az már készen van, így leszek. De a rúzsomat nem tudom hol van. Lehet Bea elrakta véletlenül. Na majd rajta megkeresem. BEA!-hagyta el a termet.

-Mindenki szét van csúszva.-jegyeztem meg halkan, ezzel magamra is gondolva.

-Ne is mondd. Tiszta ideges mindenki. Utolsó leleplezések, valakiről semmi fogalmuk nincs, nem is bánom hogy vége, itt minden kezdés amilyen katasztrófa volt...

-5 perc és kezdünk.-mondták be a rádióban, az én hajam pedig elkészült. Rohantam a színpadhoz, hogy nézzem milyen díszlet lett végül, és még ha bármin változtatni kell, azt most megcsináljuk.

Hála az égnek hogy semmit nem változtattak, úgy maradt, ahogy a terveken volt, szóval csak gyors megbeszélést tartottam, és mindenki beállt a helyére.

-Szia Bence!-köszöntem a műsorvezetőnek, aki a szövegét vizslatta.

-Jázmin, szia! Tényleg nem tudsz maradni a végéig?

-Sajnos nem. Holnap indul a gépem, és még össze kell pakolnom, meg tesztet csináltatni, csak úgy mehetek. Szóval ez nekem is meglepetés lesz. Nembaj, az elsőt legalább még látom.

-Kezdés 1 perc múlva!

-Sok sikert!-ütögettem meg a vállát, majd a helyemre igyekeztem.

Miután véget ért a produkciónk, hatalmas megkönnyebbüléssel hajoltam meg a színpadon.

-Köszönjük szépen a táncosoknak, különösen Király Jázminnak, aki megtisztelt minket a jelenlétével!-lépett Bence a színpadra, én pedig gyorsan integettem, és kiszaladtam a teremből.

A folyosón összefutottam a Zebrával, és gyorsan megállítottam.

-Tudom hogy Áron vagy, nem is tagadhatod! Megismerem a mozgásod a színházból, izgatottan várom hogy milyen lesz az arcod amikor mindenki megtudja hogy te vagy! Nyerd meg nekem!-ütögettem meg a vállát.
Színházban együtt dolgoztunk, én amint először kilépett a színpadra, tudtam hogy ő az.

Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́ΝOnde histórias criam vida. Descubra agora