...

2.4K 62 3
                                    

Sziasztoook! Nem is tudom, valahogy sosem tudok elkezdeni egy könyvet anélkül hogy beköszönnék, és mondanék pár szót.

Szóval, Sebastian-ből sosem elég. Egyébként nem terveztem hogy írok mégegy fanfiction-t, de valami úgy akarta, hogy ezt a könyvet megírjam.
Gyorsan el is mesélem hogy honnan jött az ötlet.

Végülis, lehet hülyén fog hangzani, de én az alapötletet MEGÁLMODTAM.😁
Ezt továbbgondolva jött meg a teljes történet. Napokig a fejemben volt az álmom, nem tudtam másra gondolni...komolyan. Úgyhogy nekiláttam, és elkezdtem irogatni az ötleteimet. Több hét munkája után megírtam az első 6 részt, és úgy gondoltam hogy elkezdem nyilvánosságra hozni.

Mivel táncos könyvről van szó, a legtöbb részben fogok dalokat is mellékelni, amiket írás közben hallgattam. Ezzel szerintem különlegesebb hangulata lesz.

Köszönöm ha elkezditek olvasni a könyvet, remélem elnyeri majd a tetszéseteket, és fogjátok szeretni, mint az első fanfiction-t.

Azt még hozzáteszem hogy a két könyv teljesen független egymástól, ez egy különálló történet.
Minden sor a saját képzeletemből származik, ha esetleg bármilyen másik könyvvel megegyezik, az a véletlen műve!

Jó szórakozást!

2020. 12. 05.
Yaas az ötlet már ekkor megvolt.😁

Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́ΝWhere stories live. Discover now