2020. December 21.
És befejeződött a próbafolyamat. Egyedül a tangó maradt ki, de Dorothy azt javasolta hogy az még ráér.
A múltkori közös filmezés után az éjszakát ott töltöttem Sebastian-nel, kicsit közelebb is kerültünk egymáshoz, viszont! Semmi nem történt! Tényleg semmi.
Ma este lesz a karaoke party, úgyhogy miután délelőtt leteszteltek minket, Lorával elmentünk pár karácsonyi dekorációt venni. A háznak semmilyen karácsonyi hangulata nincs, és az a baj, hogy nekem sincs. Otthon ilyenkor legalább ha hó nem is, de esős idő volt, nem pedig 30 fokos nyár. Honvágyam van!
Pár girland, fagyöngy és kandallóra akasztható csizma vásárlása után amint hazaértem, neki is álltam készülni.
Mivel ez csak egy kisebb buli, party úgy gondoltam nem öltözök ki nagyon. Egy farmer nadrágot vettem elő, valamint egy mégis elegánsabb fekete csipke felsőt, ami, hát vehetjük úgy is hogy merészebb, hiszen egy vékony fekete anyag van alatta.A hajamat befontam, összepakoltam egy kis táskába, valamint a farmerdzsekimet a kezembe vettem, és indultam is a bárba.
A biztonságiőr megismert, úgyhogy azonnal engedett is be. Lora és Evelyn már egy kis asztalnál ültek, miközben lázasan beszélgettek valamiről.
-Jasmine!-ölelt meg hirtelen Dorothy. A haja szokásosan dauerolva volt, és egy fekete ruhát viselt.-El se hiszem hogy hamarosan kezdjük a forgatást! Köszönöm hogy eddig is itt voltál, és mindent megtettél hogy felkészítsd Sebastian-t.
-Én köszönöm hálásan, hogy engem kértél fel erre a pozícióra. Tudod már hány interjúra kértek fel otthon ezzel a filmmel kapcsolatban? Amint kezdődik a forgatás, utána nekem online lesznek az interjúk, muszáj beszámolnom nekik az itteni életemről.
-Mind a ketten jóljártunk.-mosolygott.
-Seb hol van? Azt hittem vele jössz.-nézett fel rám Evelyn, miközben az asztalukhoz sétáltam.
-Azt mondta hogy késni fog. De jön.-ültem le hozzájuk.
-Mit iszol?-adta a kezembe az itallapot Lora.
-Az utóbbi időben túlzásba estem az alkohollal, úgyhogy valami alkoholmenteset.
A bár pillanatok alatt megtelt, sok embert nem ismertem, viszont valakiknek az arca egyből beugrott, még úgy is, hogy a nagymegbeszélésen maszkban volt mindenki.
-Bocsánat hogy késtem.-ült le az asztalunkhoz gyorsan Seb. Én egy mosollyal üdvözöltem, és el is kezdődött a parti.
-Phoebe! Gyere kezdd te szerintem!-hívott fel a színpadra egy mellékszereplőt Nelly, az est műsorvezetője.
Phoebe egy Miley Cyrus dalt énekelt, meglepően jó hangja volt, úgyhogy mikor a zene elhalkult, hatalmas taps fogadta.
-Következő énekeseink? Ki szeretne jönni?
-Énekelsz velem egyet?-nézett rám hirtelen Seb. Lora megbökte a lábamat, jelezve hogy hogyne mennék már. Úgyhogy azonnal bele is egyeztem.
-Még szép!-álltam fel, ő pedig megfogta a kezemet, és úgy léptünk fel a színpadra, és foglaltunk helyet a bárszékeken.
-Úgyis gyakorolnom kell az éneklést.-mosolygott Seb.
-Ez megfelel?-mutatta oda a dal címét Nelly.
-Komolyan ilyen érzelmes dalt akarsz velünk énekeltetni?-vontam fel a szemöldököm.
-Miért? Én szeretem ezt a dalt. Jasmine te vagy a rózsaszín, Seb a kék, együtt pedig a lilát éneklitek.
ESTÁS LEYENDO
Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́Ν
Romanceˢᵉᵇᵃˢᵗⁱᵃⁿ ˢᵗᵃⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ Király Jázmin, vagyis, ahogy mindenki ismeri Jasmine King Európa bajnok táncos. Jobbnál jobb munkalehetőségeket kínálnak neki, egyik megkeresésből esik a másikba. Így alakul ez akkor is, amikor egy amerikai filmrendező meg...