2020. November 25.
A tegnapi játszmánk után végre összeszedtük magunkat és folytattuk a próbát.
Aztán otthon hívott Anna, és Kevin is. Érdekes mert mind a ketten nagyon furák voltak.Ma reggel hamarabb odaértem a terembe, és még a Instámat böngésztem, amikor Anna videóhívást indított.
-Szia csajszi!-szólt bele vidáman.
-Hát szia! Olyan jó végre látni az arcod. Hogy vagy?
-Minden nagyon szuper. Jobb nem is lehetne.
-Mesélj. Ki vagy virulva.
-Összejöttem valakivel.-mondta visszafogottan.
-Ne kelljen már mindent kihúzni belőled, mondd már ki az! Nincs ott veled?-néztem szét a lakásában.
-Ami azt illeti itt van.-nézett ki a kamerából, és intett a fejével az illetőnek. Látszott rajta hogy tiszta ideg.
-És ismerem? Na ki aaz?-vártam már hogy meglássam.
-Szia Jázmin.-ült be Anna mellé a bátyám.
-Na ne vicceljetek velem.-szó szerint lefagytam. A szemem és a szám is kitágult, egyszerűen nem tudtam mit hova tegyek. Természetesen örültem is neki, de voltak bennem kétségek.
-Tudtuk hogy ez lesz a reakciód.
-Én, egyszerűen...Huu. Nem térek magamhoz. Nehogy félreértsetek, hihetelnül boldog vagyok, csak nagyon megleptetek. Mikor és hogy jött ez az egész? Jesszus, annyi kérdésem van.
-Miután te elutaztál, találkoztunk párszor. Friss még a dolog, de nagyon szerelmesek vagyunk.-nézett Anna Kevinre. Látszott rajtuk hogy tényleg odáig vannak egymásért.
-Nagyon örülök nektek! Tiszta szívemből.-néztem rájuk.-Anna, látod, sógornők leszünk.
-Na annyira még ne rohanjunk előre.-tiltakozott Kevin.
-Veled mi újság? Mizu a színészpacsirtával?-kérdezte Anna.
-Kezdünk végre összecsiszolódni. Ennek viszont örülök hogy nem vagyunk már annyira ridegek egymással. Alejandra végre abbahagyta a próbákra járást, úgyhogy jól haladunk.
-Jaaaaaaj, ennek naagyon örülök!-mosolygott Anna.
-Szia Jas.-érkezett meg emlegetett szamár.
-Szia!-köszöntem oda neki.
-Ez ő? Mondd hogy ő!-hajolt közelebb a kamerához Anna.-Könyörgöm mutasd beee!-pörgött fel teljesen.
-Hé, ha nem tűnt volna fel, itt ülök melletted.-szólt rá Kevin, én pedig közben Sebastian felé igyekeztem.
-A tesóm, és a legjobb barátnőm szeretnének bemutatkozni neked, ha nem gond.-mondtam neki angolul.
-Dehogy, érdekel hogy ki is a családod.
-Akkor Anna, Kevin, ő itt Sebastian. Sebastian, a tesóm Kevin, és a barátnője, egyben az én legjobb barátnőm Anna.
-Nice to meet you Sebastian!-integetett Anna.
-Heló!-intett vissza Seb.
-Nézd már milyen jól néznek ki együtt.-súgta Anna Kevinnek persze magyarul, így csak én értettem, és vissza is vágtam.
-Hallom ám!
-De most miért? Kevin, nézz rájuk, milyen édesek együtt.
-Mit mond?-nézett rám kérdőn Seb.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́Ν
Romansaˢᵉᵇᵃˢᵗⁱᵃⁿ ˢᵗᵃⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ Király Jázmin, vagyis, ahogy mindenki ismeri Jasmine King Európa bajnok táncos. Jobbnál jobb munkalehetőségeket kínálnak neki, egyik megkeresésből esik a másikba. Így alakul ez akkor is, amikor egy amerikai filmrendező meg...