ᏀᎪ́ᏞᎪᏙᎪᏟՏϴᎡᎪ

978 65 27
                                    

2021. Február 20.

Hónapokkal ezelőtt nem gondoltam volna hogy ennyi minden fog velem történni míg Amerikában leszek.
Főleg a forgatás, amivel szép lassan haladunk. Viszont ez nagyon tetszik nekem, hogy nem terhelik le nagyon sem a színészeket, sem a táncosokat, hanem kaptak rá 2 és fél-3 hónapot hogy elkészítsék ezt a filmet, és Dorothy minden napot szépen kihasznál.

Aztán a Valentin nap, ami maga volt a tökély. New Yorknak van egy teljesen különleges hangulata. Mintha a második otthonom lenne.

Ma viszont egy gálavacsira készülünk.
Seb nagyon sokat segít nehéz körülmények között élő gyerekeknek, családoknak, most pedig az egyik szervezet, amivel együtt dolgozik, nagy jótékonysági gálát szervezett hogy a nehéz időkben is tudják támogatni a családokat. Mi is hivatalosak vagyunk, úgyhogy a mai nap már Washington DC.-ben ébredtünk, egy elegáns hotelben.

Itt nem olyan kegyetlen a helyzet a vírust illetően, úgyhogy negatív teszttel meg lehetett szervezni ezt az igazán jelentős eseményt.

Ami miatt még nagyon vártam az estét, az az volt hogy pár híresség még hivatalos ide, mint például Robert Downey Jr., vagy Nicole Kidman, de persze Chris Evans is itt lesz, úgyhogy lesz újra szerencsém találkozni Bea-val.

Seb még délelőtt elugrott elintézni pár dolgot, úgyhogy én addig a jelenlegi stylist-ommal állítottam össze az esti outfitemet.

Mivel ilyen hirtelen jött az esemény, nekem nem volt időm beszerezni a megfelelő ruhát, tehát muszáj voltunk valaki segítségét kérni.

-Ehhez mit szólsz?-kapott le a ruhaálványról egy sárga földig érő ruhát Iris.

-A sárga nem igazán az én színem.

-Seb milyen színt is fog viselni?-tologatta tovább a ruhákat, keresve a megfelelőt.

-Fekete öltöny, fehér ing. A basic elegáns öltözetet.

-Akkor egyszerű dolgunk van, mert ahhoz minden illik. Legyen mondjuk ez. -kapott le egy gyönyörű bordó csipke felső részű szűk ruhát.

-Azta! Ez gyönyörű!-léptem én is közelebb hogy meg tudjam nézni.

-Prada.-súgta oda halkan.

-Akkor meg kizárt hogy ez viseljem. Túl értékes.

-Szerintem pedig fantasztikusan néznél ki benne. Legalább csak próbáld fel!
Hidd el hogy imádni fogod.

Iris-nak igaza volt, mivel legszívesebben már egész nap maradtam volna abban a ruhában. Hihetetlenül kényelmes volt, de mégis elegáns.

Este 8 órakor viszont már mindenki a gyönyörű limuzinokban érkezett a hotelbe.

-Eszem megáll!-tette a szája elé a kezét Seb, mikor meglátott teljes szerelésemben. Még én is meglepődtem magamon, mivel így kész sminkkel és hajjal úgy néztem ki mint egy szupermodell, aki épp most lépett le a kifutóról.
-Mikor is kezdődik a vacsora?-lépett a hátamhoz és a nyakhajlatomba csókolt.

-Már így is mindjárt elkésünk.-kaptam fel a táskámat, valamint a zakóját is a kezébe adtam hogy vegye fel, és induljunk.

Még úgy is el tudunk késni, hogy csak 2 percet kell sétálni a nagy díszterembe. Meg sem lepődöm magamon, magunkon.

Az asztalunkat hamar megtaláltuk, ahol már Chris és Bea beszélgetett 2 számomra ismeretlen férfivel.

-Azta mindenit Jasmine! Gyönyörű vagy!-állt fel üdvözölni Bea. Egy bézs színű selyem ruhát viselt. Egyszerű, de mégis nagyszerű.

-Chriiis!-léptem hozzá hogy megöleljem, majd bemutatkoztam a másik két előbb említettnek.

Ahogy közeledtünk a gála megnyitásához, úgy telt meg a nagy terem. Nagyon sok színész volt akit nem igazán ismertem, viszont Robertet egyből kiszúrtam a csinos feleségével együtt.
Ő is észrevett minket és közelebb is jött üdvözölni minket.

-Sebastian végre egy gyönyörű hölggyel jelenik meg. Haladunk barátom.-veregette meg Seb vállát, én pedig csak halkan kuncogtam.

-Kösz Robert. Igazán jól esik.-nevetett Seb.

Robert olyan jól érezte magát velünk, hogy átültettette magukat a mi asztalunkhoz, úgyhogy pár pillanattal később már a mi asztalunk is tele volt, és mindegyik másik is.

Az egész társasággal csak úgy repült az idő, nagyon jól elbeszélgettünk. És szokásosan, mint minden nagy eseményen, itt sem a szervezésben a legjobbak a szervezők. Már egy jó fél órája el kellett volna kezdődnie, amikor szóltak hogy még egy kis időt kérnek.

Seb az egyik kezét a karfán tartotta, így közelebb hajolva hozzám, a másikat pedig a combomon pihentette. Nem tudom hogy csak véletlenül, vagy direkt, de Seb elkezdte simogatni a lábamat, aztán pedig egyre beljebb merészkedett.
Oké, éreztem hogy valami megindult, és itt helyben a csúcsra tud juttatni.
Kezemmel elkaptam a csuklóját, és a szememmel próbáltam jelezni, hogy nekem most ő kell. Azonnal.

-Most akkor mennyi idő van még?-nézett az órájára.

-Szerintem még egy negyed óra tuti.-válaszolta Chris.

Seb megragadta a csuklóm, és elindult a szobák felé.

-Az a nézésed. Hát abban minden benne volt.-szaladt felfelé a kezemet fogva az emeletre.

-Te kezdtél el így kényesztetni.

Pár pillanat alatt már a szobánkban is voltunk, majd ahogy beléptünk azonnal csókoltuk is egymást. Minden olyan gyorsan történt, már az ágy felé lépkedtünk, közben egy pillanatra sem szakadtunk el egymástól. A magassarkúmat sem sikerült levennem, úgyhogy próbáltam úgy tartani a lábam, hogy ne szúrjam ezt a 10 centit Sebastian-be.

-Édesh, isthenem. Egyszerűen, nem tudok betelni veled.-feküdt mellém még lihegve.

-Háth, ez kölcsönös.-mosolyogtam rá.

-Szeretlek.-simogatta meg az arcomat.

-Szeretlek.-ezek után gyorsan összekaptuk magunkat, és siettünk is vissza a terembe.

-Hol voltatok?-kérdezte Chris mikor visszaértünk. Gondoltam hogy fel fog neki tűnni.

-Csak, volt egy kis dolgunk.-nézett rám Seb pimaszul, én meg a lábammal megböktem.

-Egy...kis dolgotok.-próbált kiigazodni Chris a mondatából.-Oh, értem. Egy kis dolgotok. -láttam a szemében a megvilágosodást. Seba-val elnevettük magunkat. Chris pedig nem tért magához.-Hát ti vagytok már perverzek.

Bea próbált nekem jelezni hogy a szoknyám kicsit nem jól áll, úgyhogy azt gyorsan megigazítottam, és helyet is foglaltunk.

Végre tálalták a vacsit, én már rendesen éhes voltam.
Miután mindenki elfogyasztotta a finom fogásokat, elkezdődött az új vállalat bemutatása. Ennek az estnek végülis ez volt a lényege, hogy a jelenlegi szervezetből lett egy új, és hogy aki támogatni szeretné, az most milyen új dolgokkal tudja, hol éri el őket.

Hát mit ne mondjak, ezek az amerikaiak szeretnek mindent eltúlozni. Én mindenesetre fantasztikusan éreztem magam. Bárcsak több ilyen estre lennék hivatalos.

Sziasztook!
Igazából a mai részt csak egy kis összekötő résznek szántam majd a következő fejezetekkel.
Valamint holnap nyelvvizsgázok, és nem akartam az új részt jövőhétre csúsztatni.
Véget ért ez a csodálatos sorozat, hát rendesen megsirattam, hihetetlen volt ez az utolsó rész🥺
Remélem már sokan láttátok, ha gondoljátok írjátok meg a véleményeteket kommentbe!
Puszi mindenkinek!💗

Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́ΝTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang