ՏᏃᎬᎡᏙᎬᏃᎬ́Տ

1.2K 84 13
                                    

2020. December 07.

Mostmár kezdem érezni hogy egy hónap után, kezdek elfáradni. És még van hátra 3. Jóval az ébresztő előtt ébredtem, úgyhogy még nyújtózkodtam az ágyban. A Nap már javában sütött, készítettem magamnak egy gyors reggelit, aztán indultam is a próbára.
Séta közben csörgött a telefonom, nagy mosollyal az arcomon vettem fel Kevinnek a telefont.

-Hogy van a fiatal szerelmes pár?

-Nagyon boldogok vagyunk. Úgyhogy ezért ne is aggódj. Veled mi újság?! Holnap szülinapod! Mi a program?

-Egyenlőre még semmi. Majd lehet a csajokkal szervezünk valamit.-sétáltam ráérősen LA utcáin.

-Nehogy már te, pont te ne bulizz a szülinapodon!

-Hát most itt nincs túl sok lehetőség a bulizásra. Hacsak nem jutunk be valami privát buliba. Így is naponta tesztelnek, nehogy valaki beteg legyen. Otthon mi a helyzet?

-Semmivel nem jobb. A sulik bezárva, nincs mozi, színház. Szar minden.

-Most adok hálát, hogy nem idén érettségizek. Szegényeknek mekkora szívás lehet már.-gondolkodtam el.

-Na és aztán a színészkével mizujs?

-Ooo, semmi különös.

-Na ha ezt mondod, tuti van valami. Mondjad!

-Komolyan nincs semmi! Higyj nekem!

-Na majd Annát ráveszem hogy húzza ki belőled az infókat. Ugye nem feküdtél le vele?!

-KEVIN! Először is, az én életem, de nem történt semmi! Higyj már nekem!

-Jól van. Csak féltelek. Másik országban, földrészen vagy 4 hónapig, nincs aki gondodat tudná viselni, én csak segíteni akarok.

-Tudom, nagyon drága vagy, de tudok vigyázni magamra. Lassan pedig leteszem, mert odaérek próbára.

-Majd még Anna hív. Vigyázz magadra!

-Ti is vigyázzatok egymásra! Puszi.-tettem le a telefont.
Már jártasan léptem be az épületbe, és indultam a mi termünkbe, viszont közben Jessica tánctanárába futottam.
-Szia Jasmine.-állított meg.

-Szia Brian! Hogy haladtok?

-Mi tök jól állunk. Még maradt 3 koreó, ami sima ügy. Hallottam nálatok voltak konfliktusok.

-Mindent megoldottunk. És nagyon jól haladunk mi is.
Hát ennyi elég is volt a társaságából, úgyhogy én kikerültem, és indultam is a terembe.

-Boldog Szülinaaaapooot!-lépett be énekelve a terembe Sebastian.

-Holnap! Holnap van a születésnapom!

-És előtte nem lehet ünnepelni?

-Oké, ezt nem mondtam.

-Mi a program holnapra?

-Ebben a helyzetben szerinted mi lehet? Valőszínüleg Lora és Evelyn átjönnek hozzám, bulizunk egyet, és ennyi lesz. Miért, szeretnél valamit?

-Hát gondoltam akkor azt a vacsorát megtarthatnánk, de a barátok az elsők.

-Nagyon köszönöm a meghívást, de ezt halasszuk el.

Szerintem eddig ez volt a legsikeresebb napunk a próbákat tekintve. Szuperül megjegyezte a koreókat, koncentrált, büszke voltam rá.

-Na ki rendezte el hogy bejussunk egy nagyon elit és privát bulira holnaaap?!-kiabálta a telefonomba Lora.

-Ezt nem hiszem el.-ráztam meg a fejemet.-Ti komolyan beszerveztetek egy buliba? Legalább tudod hogy ki rendezi?

-Valami milliomos faszi. És igen elrendeztem.

-Nem akarom tudni hogy hogy sikerült.

-A lényeg hogy este 8-kor megyünk érted. Csípd ki magad, és bulizunk majd egy jót. Meghívhatnád Sebastian-t is!

-Biztos hogy nem! Na arra ne is számíts!

-Oké, nem húzlak fel. Majd még reggel felhívlak. Pusziiiii!

-Szia!

El is kezdtem keresgélni, hogy melyik ruhát vegyem fel. Egy bordó és egy fekete voltak a döntősök, de aztán úgy gondoltam a fekete inkább egy éjszakába való.
Egy fekete magassarkút is előkaptam. Egyszerűbb már most kipakolgatnom a dolgaimat, mint holnap este kapkodni.

Sebastian Stan szemszöge

Holnap van Jasmine születésnapja, és valami kedves ajándékkal szeretnék kedveskedni neki. Már több mint egy hete az internetet bújtam, hogy mi lenne a tökéletes ajándék, de hiába. Semmi neki valót nem találtam. Úgyhogy maradt a B terv, Mackie.

-SeaBaaass! Mi újság?-szólt bele vidáman.

-Segítség kell! Anthony, te mit vettél annó a feleségednek szülinapjára?

-Annó, Seb, nem olyan rég volt az.

-Oké, mindegy. Mit vettél?

-Csokit, virágot, ékszert, táskát. Miért kérdezed? Csak nem nő van a dologban?-jött rá egyből.

-De egy csodálatos nő. Akinek holnap szülinapja, és meg akarom lepni.

-Jól megbabonázott ha már ajándékot veszel neki.

-Legszívesebben most azonnal-

-Nananaaa, ácsi! Most akkor meg akarod hódítani, vagy meg akarod fektetni?

-Hát, így sorba.-mondtam neki őszintén.

-Nem is te lennél! Mióta is ismered?

-1 hónapja.

-Még csoda hogy nem vitted akkor ágyba.

-Szerinted ha vennék neki egy csokor virágot, annak örülne?

-A virágnak általában örülnek a csajok. Szerintem az jó ajándék lehet.

-Kösz Haver! Egyszer meghálálom.

-Legyél boldog Seb! Ha már Alejandra-val nem sikerült. Majd mutass be neki!

-Mindenképp! Na csá!

Épphogy letettem a telefont, azonnal csörgött újból. Egy ismeretlen szám volt. Nem adom meg senkinek a számom, úgyhogy reméltem olyan hív akit ismerek.

-Igen? Sebastian Stan beszél.

-Hála a jó égnek! Szia Seb! Lora vagyok. Egyszer találkoztunk, még a megbeszélésen. Jasmine barátnője vagyok.

-Igen, igen. Emlékszem. Szia Lora! Mit szeretnél?

-Nem tudom, hogy tudod-e, de holnap van Jasmine szülinapja. Estére sikerült elrendeznem hogy elmenjünk egy buliba, és én örülnék ha te is eljönnél.

-Na és Jas örülne neki?

-Biztosan kinyírna engem, de tuti hogy boldog lenne. Erről örülnék ha nem szólnál neki, legyen ez az est fénypontja majd. Beleegyezel?-kérdezte félve hogy mi lesz a válaszom.

-Még szép! Köszönöm a meghívást! Nem okozok csalódást!

-Én is nagyon köszönöm! Szia!

Hát akkor mégis együtt töltjük a születésnapját! Érzem hogy jó este lesz.

Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́ΝWhere stories live. Discover now