ᏴᎪ́Ꮮ

254 25 3
                                    

[Előzmények: magamnak is, mert eskü szükség van arra, hogy tudjam hol tartottam.
Jázmin táncot tanít a bálra, Alejandra ismét kavar, Kevin és Anna az esküvőt szervezik, Gitta terhes, és nemsokára szül. Szerintem ennyi 😅]

2021. 06. 12.

Túl hamar érkezett el a bál napja. Nem azt mondom hogy nem készült fel mindenki eléggé, csak még lett volna mit csiszolgatni. Petra és Géza a 3. próbán azt mondták hogy nekik elég volt, így kiléptek... Kicsit megbonyolították a felállást, de végülis örültem, hogy nem szívják az energiámat.

A lányok nagyon cukik voltak, elrendezték a ruhákat, kesztyűket és még álarcot is maguknak. A végére minden tökéletesen összeállt.
Ma már az utolsó próbáink zajlottak a helyszínen, ahol a dekoráció már szintúgy kész volt.

-Előre is köszönöm mindenkinek a munkáját, igazán odatettétek magatokat, nagyon büszke vagyok rátok!-tapsoltam meg őket a próba végén.-Kérlek titeket hogy ne késsetek, 5 órakor találkozunk, öltözik mindenki! 17:45-kor mindenkit teljes pompájában akarok látni. Mi nyitjuk meg az estét.

Visszajelzésül kedves mosolyokat kaptam. Tényleg, jól esett ilyen szorgalmas emberekkel dolgozni.
A bál színe az arany és méregzöld volt, úgyhogy én egy fekete alapon, arany flitteres ruhával készültem az estére.
Eredeti terv szerint mindenki jött volna a családból, de Gitta a nagy pocakja miatt már nem akarta bevállalni ezt az alkalmat.

Mikor hazaértem, a családom teljes nyugalomban töltötte a szombat kora délutánját, mint akiknek semmi programjuk nincs este.

-Nagyon örülök, hogy ti ennyire higgadtak vagytok, de szerintem ideje lenne elkezdeni készülni.-mutattam a csuklómra, mintha lenne ott egy óra.

-Jázmin, te csak készülj nyugodtan, mi megleszünk egy fél óra alatt, igaz Seb?-viccelődött Kevin. Részben igaza volt, 1 órakor még korai lett volna elkezdeni öltözködni, de nem akartam hogy valamivel megcsússzunk és késés legyen belőle.

Nyugiban megebédeltünk, aztán 3 órakor tényleg nekikezdtem a készülődésnek.
A hajamat segített megcsinálni Anna. De még milyen jó hogy időben. A képzeletemben jól mutatott amit kigondoltam, de valahogy mikor kész lett, csak néztünk egymásra, így kommunikáltunk, aztán egyszerre mondtuk, hogy oké kezdjük elölről.

Mindenki időre felöltözött, anyáék is, olyan jól mutattak egymás mellett. Gyönyörűek voltak. Sebastianról nem is beszélve. Tényleg igaz, hogy ha valaki alapvetően szexi, ha még felvesz egy elegáns szettet, azzal mégjobban fog kinézni. Megfordult a fejemben hogy kicsit lejjebb öltöztetem, ahogy ránéztem neki is ugyanilyen gondolatai lehettek. Viszont tényleg nem volt most erre időnk.
Még ment egy adag problémázás azon hogy kinek az autójával menjünk és ki mikor vezet, hogy ihasson alkoholt.
Vicces szitu volt, de már kezdtem ideges lenni.

Ahogy beléptünk az épületbe, mindenhol sürgő-forgó embereket láttunk. Leadtuk a kabátjainkat, majd én egyből keresni indultam a táncosaimat.
Minden páros ott volt, szépen felöltözve, úgyhogy még egy utolsó helyszínes, ruhás, mindenes próba belefért. Tökéletesen sikerült, gyönyörűek voltak.

Szép lassan megtelt a terem, nem túlzok ha azt mondom, hogy egy 150 férőhelyes terembe bezsúfoltak 200 embert, plusz még egy nagy táncparkettet.
Mikor mindenki elcsendesült, megszólalt halkan a bevonuló dal, élő zenére, az ajtó kinyílt a táncosok előtt, akik szépen bevonultak. Megkeresték a helyüket és már magnóról, elindult a Dandelions dal.
Elképesztő odafigyeléssel, gyönyörű tartással táncoltak végig azt a 3 percet. Egy élmény volt velük együtt dolgozni, és látni ezt a végeredményt.
Hatalmas taps volt a jutalmuk, majd a műsorvezető gyorsan kapott is az alkalmon, hogy megköszönje a munkámat.

Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́ΝWhere stories live. Discover now