2021. 06. 15.
,,A nyaralóból kilépve egyből megcsapott a kellemes nyár illata. Elindultunk a csajokkal a partra, a naplementében gyönyörködni.
Már beesteledett mikor visszaértünk a kis faházunkba, de ők be is foglalták a 2 szabad fürdőt. Én még a tornácon maradtam. Egyszer csak halk zajra kaptam fel a fejemet. Mintha egy autó állt volna meg a ház túloldalán. Először megijedtem és nem mertem odamenni hogy megnézzem mi az, de nem is volt szükséges. A lépcsőn hirtelen lépett fel Áron, én pedig megnyugodtam, hogy csak ő az.-Először a szívbajt hoztad rám. Mit keresel itt?
-Jázmin, tudom, hogy nem helyes amit teszek, de elutaztam idáig, hogy elmondjam, mennyire bánom hogy akkor 10.-ben nem mondtam el, mennyire szeretlek.
-Áron ne, kérlek. Ez már a múlté. Nekem vőlegényem van, neked pedig barátnőd. Nem tehetjük tönkre a kapcsolatainkat. Ahogy a kettőnk barátságát se.-utasítottam vissza.
-Tudjuk jól mind a ketten, hogy nem tökéletes kapcsolatokban élünk. Te is és én is kerestem azt, hogy legyen valaki mellettünk, de nem vagyunk igazán boldogak. Jázmin, szökjünk el, és én a legboldogabbá teszlek téged. Megígérem.-tette a szívére a kezét.
Egy pillanatra megfordult bennem hogy igent mondok, de pont az esküvőm előtt tenném tönkre emberek életét? Nem engedhetem.-Nem mehetek Áron.-csak ennyit tudtam mondani neki. Rezzenéstelen arccal figyelt. Majd egy lépéssel közelebb jött, de még így is elég messze volt tőlem.
-Ne csapd be magad. Kérlek.-jött hirtelen még közelebb. Annyi ideje nyomtam már el magamban ezt az érzést, ami most felszínre tört bennem. Olyan rég vágytam már erre hogy ilyen közel legyen hozzám. Nem tudtam parancsolni magamnak.
Én voltam az aki megcsókolta őt, és mielőtt bármi reakciója lehetett volna rá,
Felébredtem.Hirtelen körbe tekintettem magamon, Sebastian még aludt.
Végigsimítottam az arcomon...Nem lehet igaz. A bál óta ez a 2. alkalom hogy vele álmodtam. Az első álmomban ugyanez történt, de akkor visszautasítottam. Most pedig én kezdeményeztem.
Senkinek nem beszéltem ezekről eddig, még bárki félreértené, de az észrevehető volt rajtam, hogy valami nem stimmel. Mindenki kérdezgetett a családból.
Úgy döntöttem elindítom a napomat, szóval mentem is a konyhába, hogy igyak egy kávét. A pizsimre csak egy köntöst vettem, nem számítottam arra hogy vendég lesz, nem is akármilyen vendég.
Megtorpantam az ajtóban. Az asztalnál ott ült Anna, Kevin, a DJ akit szeretnének az esküvőjükre, Kocsis Dani és Áron.
Ők is meglepődtek az érkezésemkor, de mindenki köszönt.Nem is értem, hogy nem jutott eszembe hogy Áron és Dani unokatestvérek, nyilván ezért van itt. Zenészcsalád az övék. Igen, először Áron, aztán a zenetanár Gabi, majd Seb. Tiszta művészek akik bejönnek. De hát nem tehetek róla. Ők mind jó pasik!
-Korán felkeltél, talán rosszat álmodtál?-viccelődött Kevin, én pedig a pultra ejtettem a bögrét a kezemből. Semmi nem volt még benne, hálistennek. Ennyire egyértelműen nem mutathatom ki a zavaromat.
-Most miért bántod, szegénynek túl sok ami itt fogadta.-védett meg Áron.
-Kicsit össze vagyok zavarodva. Most mi történik?-fordultam vissza hozzájuk. Próbáltam mindenkire nézni, csak Áronra nem.
Ez nem normális ami velem történik. Még fél órája nyugodtan alszom a párom mellett, közben a régi szerelmemről álmodok, erre lejövök a konyhába, és itt van. Még valami?-Jó reggelt mindenkinek.-jelent meg Seb. Ez nem létezik.-Oo sziasztok!-köszönt a vendégeinknek. Áronra szúrós szemmel nézett, aki próbálta kizárni, hogy a párom mennyire féltékeny. Majd odajött hozzám, megcsókolt és a kanapéra hívott hogy együtt kávézzunk, ha már az asztal foglalt volt.
-Szabad tudni hogy miért van itt?-tudtam hogy rá fog kérdezni.-Az unokatesója a DJ akit Annáék szeretnének az esküvőre. Gondolom vele jött. De nem kaptam választ, mert engem is érdekelt, csak pont akkor érkeztél.
A megbeszéléssel hamar végeztek, alig vártam már hogy Annával beszélhessek. Közben persze felöltöztem, és az elmosott edényeket pakoltam, mikor indultak. De Áron még odalépett hozzám.
-Jizi akkor, valamikor összehozzuk azt a kávét?
-Seb még 2 hétig tud itt lenni, addig mindenképp szeretnék vele lenni, de utána persze. Örülnék neki.-mosolyogtam. Zavartan álltunk mind a ketten, ölelés, puszi valami, nem tudtuk mit illik. Így egy visszafogott öleléssel köszönt el.
Anna ezt végignézte az asztaltól, így nem is én voltam aki őt hívta ki az udvarra, hanem fordítva.-Mindent láttam ám. Mi történik veled?-ültünk le a filagóriában.
-Nem bírom tovább magamban tartani.-támasztottam meg a fejemet.-A bál óta kétszer álmodtam vele. Az elsőben nyomult és visszautasítottam, a másodikban pedig én csókoltam meg. Ezelőtt is álmodtam már más srácokkal, de senkivel nem volt ilyen intenzív érzés miután felkeltem. Erre bejövök a konyhába és ott ül. Nem akarom túlgondolni, és remélem hogy elmúlik minél hamarabb ami most van, de ha nem, én nem tudom mit csinálok.
-Tudod van az a mondás, hogy ha az elsőt eléggé szereted, nem szeretsz bele a másodikba. Jól vagytok Seb-bel?
-De én nem szeretem Áront.-cáfoltam meg azonnal. Ő pedig a szemével azt üzente hogy: Ugyan már.-Seb-bel, voltak viták az utóbbi időben, de tudtuk kezelni. Áronba régen szerelmes voltam és az hogy a bálon találkoztunk, mindent megváltoztatott. Én nem tudom ez mi.
-Kérlek de idegeskedj ezen. Elhiszem hogy mekkora teher lehet így rajtad, a szíveden. Nem is tudok tanácsot adni, mert soha nem éltem át ilyet.
-De szerinted létezik olyan, hogy egyszerre 2 embert is szeretek?-vakartam meg a homlokom.
-Jahj drága...Nem tudom milyen érzéseid vannak.
-Láttad hogy szerencsétlenkedtem a bögrével, mikor Kevin beszólt.
-És azt is láttam, Seb hogy nézett rátok, amikor beszéltetek. Süt róla a féltékenység, nem ok nélkül. Vibrál köztetek a levegő. Az nem kérdés, hogy Áron odáig van érted. Szerinted jött volna Danival, ha nem rólad van szó? Azzal mentegetőzött, hogy segített neki megtalálni a házat, miközben a GPS egyértelműen mutatja merre kell menni. Itt a te részed a kérdéses, hogy mit érzel.-simogatta meg a karomat.
-Ez egy nagyon jó kérdés.
Juj hát sziasztok!
Igen, kicsit meg kell kavarni az álló vizet, de nagyon vártam hogy eljussunk ezekhez a részekhez.🤗
TeamSeb vagy TeamÁron?
YOU ARE READING
Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́Ν
Romanceˢᵉᵇᵃˢᵗⁱᵃⁿ ˢᵗᵃⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜᵗⁱᵒⁿ Király Jázmin, vagyis, ahogy mindenki ismeri Jasmine King Európa bajnok táncos. Jobbnál jobb munkalehetőségeket kínálnak neki, egyik megkeresésből esik a másikba. Így alakul ez akkor is, amikor egy amerikai filmrendező meg...