ͲᎬՏͲᏙᎬ́ᎡᎬᏦ

904 75 19
                                    

2021. Április 10.

A hét folyamán próbáltam kideríteni hogy Kevin mit szervezhet, de nem volt hajlandó elmondani.
Annát is faggattam, de ő sem tudott semmiről.

Anita a héten hívott, hogy a városbált áttették egy másik időpontra, valószínüleg június elején fogják megrendezni, úgyhogy még ráértem hazamenni.

Szombaton végre tudtam kicsit tovább pihenni, így ráértem összeszedni magamat arra a titkos programra amit Kevin szervezett.
Nem tetszett ez nekem hogy ő így szervezkedik, úgyhogy izgatottan, vagyis inkább idegesen indultam el a megbeszélt találkozóhelyre.

A város így szombat délután teljes zsúfoltságban volt, annak ellenére hogy kb semmi nincs nyitva.

Kevin direkt keresett valami nagyon titkos helyet, egy aprócska kávézót, ahol csak 8-10 ember tudott italokat fogyasztani. Azt mondta hogy ezt inkább nem otthonra akarta szervezni.
Az üzlet pedig valamilyen oknál fogva nyitva lehetett, számomra is érdekes volt.

Amint beléptem az ajtón megcsapott a jó erős kávé illata. Tényleg egy nagyon aprócska helyiségről volt szó. Velem szemben volt a pult, ahol rendelni lehetett, majd bal és jobb oldalon is 4-4 apró asztalka foglalt helyet. A barna és fehér színek domináltak, egész hangulatos volt.

-Segíthetek valamiben?-lépett oda hozzám a pincér.

-Egy találkozóra jöttem. Asztalfoglalás volt Király Kevin néven.-mondtam el az infókat, de közben láttam hogy Kevin el is indult az egyik asztaltól, ahol nem egyedül ült.

Háttal ült nekem a nő, de szőke ombre hajáról, azonnal megismertem hogy ki az. És legszívesebben menekültem volna.

-A hölgy velem van.-ért oda hozzám Kevin, és beljebb is húzott az ajtóból, viszont én próbáltam hátrálni.

-Most foglak téged megölni!

-Csak hallgass meg!-védekezett.

-Egyetlen egy dolgot utálok, ha a hátam mögött szervezkedsz, de ez duplán rossz ötlet volt, mert én nem akarok vele beszélni!-próbáltam halkan ordibálni vele, mivel itt ebben a kis kávézóban még a légy zümmögését is hallani lehetett.

-Mindkettőtöknek van mondanivalója! Rég beszéltetek, és itt az idő hogy végre tiszta vizet öntsetek a pohárba.

-Most legszívesebben téged öntenélek le egy vedér vízzel.-csóváltam idegesen a fejemet.-Kevin, éljem túl ezt a beszélgetést vele, én utána nem tudom mit csinálok veled! Egyáltalán miért pont most?

-Majd mindent időben mindenki meg fog tudni. De valahol el kell kezdeni.

-Maradsz ugye?

-Nem, ez a kettőtök dolga.-rázta meg a fejét.

Az asztalnál ülő nő pedig gondolom megunta a várakozást, ezért lassan felállt és közelebb lépett hozzánk. Nekem pedig tátva maradt a szám.
Fekete garbót viselt, de még ebben a színben is meg tudtam állapítani hogy terhes, nem kicsi pocakkal.

-Szervusz Jázmin.

-Szia Gitta.-köszöntem neki halkan.

-Jó szórakozást.-paskolta meg a vállamat Kevin, viszont én még utána tátogtam hogy Kinyírlaaak!
Majd visszafordultam a nővéremhez.

-Gyere, ülj le.-mutatott a vele szemben lévő székre.

Én szépen helyet foglaltam, és mintha megnémultam volna. Hányszor elképzeltem hogy majd ha újra találkozok vele akkor majd miket fogok neki mondani, majd beolvasok neki, esetleg meg tudjuk beszélni a gondokat, de most minden bátorságom elszállt.

Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́ΝWhere stories live. Discover now