ᏙᎪᏞᎪᎷᏆ ΝᎬᎷ ϴᏦᎬ́

973 78 3
                                    

2021. Január 15.

Sikeresen rávettem Seb-et hogy maradjunk fent, és nézzük meg a WandaVision első részét, amiből egyenlőre nem értek semmit, viszont nagyon tetszik!

Sikerült megnézni még előtte a Marvel filmeket, úgyhogy értettem, nagyjából hogy mi történik.

Reggel igaz hogy nehezen ébredtünk fel, de időben odaértünk a forgatásra.

Viszont, valahogy, sehogy nem találtam a helyemet. Rossz volt a közérzetem, fájt a fejem, éhes voltam, aztán amikor végre ehettem volna elment az étvágyam.
Nem gondoltam semmi komolyra, csak a kialvatlanságra tudtam fogni.

Aztán még az is idegesített hogy Anna semmit nem tudott meg Seb és Alejandra kapcsolatáról.
Egyik nap mikor felhívtam és rákérdeztem, nagyon gyorsan rávágta hogy megnézte, de nem talált semmi érdekeset, ezért nem is szólt.
És ez engem eléggé zavart. Úgy gondoltam hogy nem mond igazat. Mi lehet ennyire titkos, hogy Seb sem akar róla beszélni és Anna is titkolózik?

Délutánra már olyan szinten rosszul lettem hogy Dorothy-tól hazakérezkedtem, egyszerűen nem bírtam koncentrálni a koreográfiára, minden nehezemre esett.

Seb persze jönni akart velem, de ezt én sem hagyhattam. Biztosítottam róla hogy jól leszek.
Viszont ez a nagy fülledt meleg, plusz meleg szél nehezítette a körülményeket.

Sebastian házában a kanapéra kuporodva próbáltam kitalálni hogy mit kéne csinálnom, hogy jelenleg az összes gondom megoldódjon.

És mivel nem bírtam tovább várni, nekem kellett megkeresni hogy mi lehet az a nagy titok. Ez az egyik legrosszabb tulajdonságom, ha valamit a fejembe veszek, nem nyugszom amíg nem járok a végére.

Miután beírtam a keresőbe a neveiket, először pár fotóba futottam még nyárról, amikor Ibizán voltak, aztán New York-ból.
Persze pár cikk arról hogy fotósok lencsevégre kapták őket. Ebbe semmi titkolni való nincs.-gondolkodtam hangosan.

Talán már a 6. google oldalnál járhattam, amikor egy elég hosszú cikkbe botlottam.
Felfedjük az igazságot Alejandra Onieva és Sebastian Stan kapcsolatáról!
Volt olvasható a cím.

Előtte még vettem egy mély levegőt, biztosan akarom én ezt tudni?
Mostmár édes mindegy, nem titkolózhat előttem.

Először pontokba szedve voltak a főbb gondolatok rendezve, miszerint ez az egész kapcsolat épp jókor jött, különös hogy pont most, miért pont vele és még sok más miért kérdés.
Az első 2 bekezdés még nem is volt túl érdekes, viszont a 3.-nál azt hittem kiesik a telefon a kezemből.

Kétszer is elolvastam a sorokat, mert azt hittem nem jól látok. Hiába vezettem végig a szememet többször is a szavakon, ott mindvégig egy mondat szerepelt. Egyetlen egy, ami nekem összetörte a szívemet.

,,Biztos forrásból tudhatjuk hogy az egész, csak PR kapcsolat."

Lehet nem vagyok tisztában ezzel, de akkor most az egész csak egy megjátszott kapcsolat volt?! MIÉRT?! Sebastian miért ment bele ebbe? Mert Alejandra kényszerítette rá? Vagy mert unatkozott?
Egyszerűen nem találtam a magyarázatot arra a sok kérdésre ami a fejemben kavargott.
Egy pohár hideg vizet muszáj voltam meginni hogy ne ájuljak el.
Legszívesebben abban a pillanatban összepakoltam volna az összes cuccom és elmentem volna, igaz hogy csak a szembenlévő házba, de akkor is.
Nem értettem miért nem mondta el nekem Seb hogy erről van szó?!

Úgy gondoltam később igazságosnak, hogy megvárom milyen magyarázatot ad rá, aztán eldől hogy mit teszek.

6 óra után már idegesen doboltam a lábamon, percenként az ajtóra nézve.

-Szia édesem! Jobban vagy már?-zárta be maga mögött az ajtót, viszont én nem fordultam oda hozzá, vártam hogy leüljön mellém.-Gond van?

-Azt hitted hogy nem fogom megtudni?-néztem rá hirtelen, és akkor egyből rá is jöttem hogy valószínüleg sírás nélkül nem fogom kibírni.

-Ezt most nem értem.-nézett rám felhúzott szemöldökkel.

-PR kapcsolat? Komolyan? Magyarázd meg kérlek! Miért? Miért mentél bele ebbe? Miért nem szóltál nekem erről? Miért hazudtál?

-Álljunk meg egy pillanatra! Én tényleg nem tudom hogy miről beszélsz!

-Igen?-kiabáltam rá-Alejandrával ez az egész csak egy megjátszott kapcsolat volt? Ezt írják a legtöbb helyen. Szóval kérlek hogy mostmár legyél őszinte ha eddig nem voltál.

-Nem szabad hinni azoknak a cikkeknek.-legyintett egyet.

-De amikor már a huszadikban is ugyanazt olvasom, és a legjobb barátnőm se mond igazat, az azért már gyanús. Nem gondolod?

-Szerinted nekem ez olyan egyszerű volt?-túrt bele idegesen a hajába.

-Tehát igaz volt.-egészen eddig a pontig reménykedtem benne hogy tényleg hazúgság az egész, de amikor ezt kimondta, hirtelen nem is tudtam mit érezzek. Szánalmat, sajnálatot, vagy dühöt. Vagy esetleg mindet egyszerre?!-Miért hazudtál?

-Mert nem akartam hogy megtudd. Ez az egész már nagyon régen kezdődött, és nem akartam hogy ez legyen belőle.-hajtotta le a fejét.

-Talán ha őszintén megmondtad volna, még az elején, lehet higgattabban kezeltem volna. De ezek után...-ráztam meg a fejemet, majd egy könnycseppet gyorsan letöröltem az arcomról.-Szerintem jobb ha ma nem alszok itt.

-Tessék?-állt fel gyorsan, és elém lépett.

-Ne állíts meg. Van neked is és nekem is mit átgondolni. Van rá bő egy éjszakád hogy átgondold mit nem mondtál még el, aztán ha összeszedted a gondolataid, talán majd beszélünk.

-Most komolyan itt akarsz hagyni?

-A szemben lévő házban leszek.-zártam be lassan az ajtót.

Miután a saját házamba értem azonnal levert a víz, úgyhogy egy hideg zuhannyal próbáltam csillapítani a testhőmérsékletem.
Most aztán nagy szükségem van az alvásra. Fel kell dolgoznom ezeket az infókat.

Halihooo!💞
Szerettelek volna titeket is megkérdezni, először hogy ti hallottatok e ezekről a pletykákról, vagy nem is tudom minek hívjam őket?!
Ha igen, akkor mit gondoltok róla? Szerintetek igaz?🤔
Én amikor először hallottam róla, azért eléggé meglepődtem...ki tudja.🙄
Köszönöm a sok Vote-ot, és támogatást! Puszi mindenkinek!💗😘

Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́ΝDonde viven las historias. Descúbrelo ahora