ᏙᎪᏞᎬΝͲᏆΝ ΝᎪᏢ

962 78 43
                                    

Drágáim, mielőtt még elkezditek olvasni, gyorsan szólok hogy ez a rész szerintem elég erősen romantikusra sikerült, úghogy ha valaki sírógörcsöt, vagy fangörcsöt kap, azért elnézést kérek!🥰
Mindenkinek egy Sebastian-höz hasonló szerelmet kívánok!😍❤🥺

2021. Február 14.

A fotózás után még beültünk egy kellemes kis étterembe megvacsizni. Úgy elhúzódott a címlapfotók készítése, hogy már ott volt az ideje a vacsinak.

Reggel hason fekve ébredtem, és próbáltam kitapogatni hogy itt van e az ágyban mellettem Seb, de nem volt. 
Átfordultam a másik oldalamra, ahol egy hatalmas csokor rózsa várt az éjjeli szekrényen. Azt hittem ott helyben elolvadok. Egy kis kártya volt meg a sok-sok virág közé tűzve, úgyhogy egy gyorsat még nyújtózkodtam, és ki is kaptam a virágok közül hogy el tudjam olvasni.

,,Baby don't worry,
You're my Only
You won't be lonely
Even if the sky is falling down"
Happy Valentine's Day Sweetheart!♡

A mellkasomhoz szorítottam a kis kártyát, hihetetlenül boldog voltam hogy ilyen kis ajándékkal indította a napomat.
Elindultam a konyhába, mivel onnan hallottam motoszkálást. Seb ott járkált a serpenyő körül, közben pedig halkan szólt a Hungry Eyes.

-Jó reggelt!-kiáltottam oda neki, szegény viszont nem számított rá, úgyhogy egy kisebb ordítással üdvözölt.

-A szívem azt hiszem kihagyott egy ütemet.-fogta meg a mellkasát.

Én közben a csokor rózsával igyekeztem hozzá, hogy minél hamarabb meg tudjam köszönni.

-Hihetetlen vagy! Ennél szebbet még sosem kaptam.-adtam egy cuppanós puszit az arcára.

-És hol van még a nap vége.-ölelt magához.-Boldog Valentin napot szerelmem!-kapott elő egy doboz bon-bont a háta mögül.

-Minden pillanatban fogok tőled kapni valamit?-csodálkoztam.-Az én ajándékom ehhez képest semmi.-szorongattam a kezemben egy borítékot a már rég megvett ajándékkal.

-Leugrottam a pékségbe, van croissant, csokis süti, de csinálok palacsintát is.-mutatott a serpenyőre.

-Quackson?-néztem bele az egyik tasakba. Seb először kérdőn nézett, rám, teljesen össze volt zavarodva, de aztán leesett neki.
-Akkor szívem, én is Boldog Valentin napot kívánok neked! Nagyon boldoggá teszel nap mint nap, és mindennél jobban szeretlek.-csókoltam meg először, majd átadtam neki a borítékot, amit kíváncsian bontott ki.

-És még te mondod hogy ez semmi?!-csodálkozott amikor meglátta a repülőjegyet Magyarországra.-Ez hihetetlen.

-Elrendeztettem úgy, hogy időponttól független legyen, akkor jössz majd, amikor szeretnél.

-Szóhoz sem jutok. Te aztán nagyon kreatív vagy.-ölelt szorosan magához.-Viszont most reggelizzünk, mert el fogunk késni.-kapta le a serpenyőt a tűzhelyről, én meg kapkodva ültem le az asztalhoz.

-Honnan fogunk elkésni?

-Mondom hogy messze van még a nap vége.

-De legalább azt mondd meg hogy mit vegyek fel.

-Hát...-nézett ki az ablakon.-Legyél csini, de hozz magaddal kabátot is.

-Te mi a jó fenét találtál már ki?!-nem válaszolt, úgyhogy kénytelen voltam vakon bízni benne. És ezt most szó szerint értem. De ne rohanjunk előre.

Miután megreggeliztünk, én felvettem egy fekete farmert, és rózsaszín blúzt, valamint egy szürke átmeneti kabátot vettem még magamra. Sütött a nap, de mégse volt a legmelegebb. Így kabátban teljesen kellemesen éreztem magam.

Ꭺ ᏦᎪᎷᎬᎡᎪ ᏦᎬ́Ͳ ϴᏞᎠᎪᏞᎪ́ΝDonde viven las historias. Descúbrelo ahora