,,Otoč se pomalu a sundej si kapuci."
Muž se otočil a pomalu si sundal kapuci.
Severus ještě silněji chytil Harryho
,,Co tady děláš?!!"
,,Já si myslel, že umíš být milejší, můj drahý bratře."
,,Nerad se opakuji, ale řeknu to ještě jednou, co tady děláš?!",,Hledám svého bratra....
,,Chci slyšet pravdu, co tady děláš!!"
,,Chci se seznámit s tvým kocourkem."
,,Tak to těžko...”
,,Změnil jsem se... ”
,,Tomuhle, ani jeden nevěří, že?!",,Chci poznat to zelenooke kotě, co je k zlíbání...
,,Bacha, na jazyk, nemuselo by se ti to vyplatit."
,,Ale, snad si nepůjdeme po krku, jsme rodina."
,,Rodina si věří a tu až teď mám.",,Ale, no tak dlužíš mi to... s tím ukázal na místo, kde ležel Rem.
Ale, on tam už nebyl a Sirius též tam nebyl.
Pravděpodobně ho už odnesl a ošetřuje ho.
,,Jak jsem řekl, není proč...
A jestli sáhneš na mé kotě, tak poneseš takové následky, že z nich zešílíš...,,Ale Severusi, nebudeme si přece ničit dobrý den."
,,Pro mně dobrý den skončil jakmile ses tu ukázal a neskoušej to na mě.
Vůbec jsi se nezměnil."
,,Lidi se nemění jen okolí kolem nich."
Řekl potichu Harry, ale Severus ho jemně plácl.,,Tvé kotě je rozumné...
,,Jo, ale ty nejspíš nejsi při smyslech."
,,Jsem na vaši straně."
,,A to ti mám věřit?"
,,Tak mi dej šanci.
Dokážu ti, že jsem se změnil."
,,Fajn, podívej se mi do očí.",,Ne, ty se podíváš do mých" řekl Harry, ale Severus jej držel snad ještě víc u sebe, pokud to bylo možné.
Harry, se ale nedal a jemně ho políbil a u toho zašeptal,, věř mi."
Severus se pomalu otočil a koukal Harrymu do očí.
Koukal do těch krásně zelených oči.,,No tak, věř mi" zopakoval Harry a pousmál se.
V jeho očích uviděl lásku, chtíč, jinak řečeno ho ty oči prosili, aby mu věřil, ale Severus nechtěl ryskovat.
Bál se o něho, bál se, že mu ublíží a chtěl ho chránit, stůj co stůj.
,,Prosím Seve, níc se mi nestane."Severus se ještě chvilku Harrymu koukal do očí a u toho zašeptal,, lidi se mění, ale on ne" a pak jemně kývl a pustil ho.
Dal mu jemnou pusinku na čelo a Harry se vydal za Sebasem.
Při tom se mu stále koukal do očí.
Zastavil se před ním, ale stále se mu koukal do očí.Stály před sebou, ale pak se stalo něco divného....
Snad se kapitola líbila a o víkendu by měla vyjít další přeji pěkný večer.
T. F
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji