V minulém díle:
,,Jo jasně” s tím na Harryho vypustila kouzlo z černé magie.Harry udělal štít a otočil se směrem k Severusovi, ale kouzlo prošlo a do Harryho to napálilo plnou silou.
,,Harry!!”
Slyšel od Severuse.S Harrym to kouzlo, ale nic neudělalo a Sofie otevřela pusu překvapením, protože čekala, že mu začne téct krev, nebo tak něco, ale nic a pak Harry otevřel oko a opět bylo černé a druhé měl zelené.
A řekl hlasem, který mu nepatřil.,,Ty... chyběl jsem ti matko?”
,,Pane bože...” Zněla ohromeně.
,,Tak co, chyběl jsem ti?!!”
,,Kubíků...”
,,Zabila jsi mě, před dvojčaty a moje duše vletela částečně do jednoho z nich.Jediný Harry mi pomáhal.
Jako malý mě viděl, když se cítil sám.
Povídali jsme si každý den a teď jsem v něm a budu ho chránit před lidmi jako jsi ty.”
S tím udělal Harry jednou rukou a Sofie spadla na zem a tekla ji krev z ucha.Pak se otočil na Severuse a řekl ,,Severusi Snape slib, že budeš Harryho chratit, tady a kdekoliv jinde.”
Severus zavřel pusu a stoupl si před Harryho a odpověděl,, ano, budu, protože ho miluju” a pak se to stalo přiletěly dva prsteny a oboum spadli na prsteníčky a jakoby je pomazali lepidlem nešli dolů.Pak Harry řekl hlasem,, a ty jsi od teď vyhoštěná a nesmíš se dotknout ani jednoho z nich.”
Poté Severusovi Harry spadl do náruče a usnul.Severus je přemístil domů a oba dal do postele.
Harry byl hned u něho, no spíš řečeno mu ležel na hrudi a Severus si hrál s jeho vlasy, u kterých si řekl, že mu je ráno učeše a s tím usnul.Ale ještě cítil, jakoby v pokoji byl někdo třetí.
Zavřel oči a usnul do lehkého spánku.Snad se kapitola líbila a přeji krásné sny. 🙂
T. F
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji