,,Kotě, Harry, vstávej” budil mě známí hlas.
Ten hlas bych poznal kdekoliv.
Otevřel jsem jedno očko a koukal na Siriuse, který se na mně usmíval, ale mněl ustaraný výraz.
Vypadal jako milující otec, a tak se Harry na něho podíval i druhým.Usmál se ještě víc a klekl si k posteli a začal ho jemně hladit za oušky.
Harry sklopil oči, a tak mu je Sirius zvedl, pomocí brady.
,,Jsi roztomilý a já jsem šťastný, že jsi můj kmotřenec.”
,,Taky tě mám rád Siriusi.”,,Vždyť já vím, ty kotě jedno bláznivé.”
,,Ty znáš Matěje, že ano?”
,,Párkrát jsem ho viděl, ale zeptat se musíš Rema a ne mně.”
,,Né, že by ho znal nějak zvlášť, ale párkrát ho hlídal.”,,Tak pojď dolů, je tam Snape, a ten jde s námi, bohužel.
Cítíš něco k němu? A koukej se mi do oči, když s tebou mluvím.”
Harry zvedl hlavu a v jeho zelených očích byli blesky.Nebuď jak otevřená kniha, proběhlo Harrymu hlavou.
Jak Sirius uviděl v jeho očích těch pár emocích, jako strach, smutek, vztek a nakonec i lásku.Hned ho obejmul a začal mu šeptat do ucha,, odpusť, nechtěl jsem, opravdu jsem nechtěl.
Budu s tebou, i kdyby jsi se zamiloval do mimozemšťan, což možná je.”
Harry už to neudržel a začal se smát.Sirius na něho kouká a pak se taky začal smát.
Když se dosmáli, tak se Sirius zvedl a pomohl i Harrymu.
,,Mám tě dát na vodítko?”
Zeptal se Sirius provokativně a opět se usmál a mrknul na něho.,,Víš, že tě mám hrozně moc rád?"”
,,Vím, a taky tě mám hrozně moc rád koťátko.”
Sešli dolů, a tam už seděl i Severus.
Podíval se na něho a usmál se, chtěl k němu, ale podíval se na Siriuse, který na něho kývl a Harry skočil Severusovi do náruče.Byl šťastný měl rodinu, tedy zatím né celou, byl zamilovaný a s přáteli to vyřeší hladce, tedy doufal.
,,Tak připraveni?”
,,Něco musíš sníst a pak až pojedeme” řekl káravě Severus a prohrabl mu vlasy.,,Nech toho” vyjekl Harry a všichni se rozesmáli.
Harry si dal chleba s máslem a Severus mu podal lektvar se slovy,, sluší ti to i takhle kotě, ale musíš mít rezervu, kdyby něco.”
,,Chápu to Seve.”
,,To jsem rád, že to chápeš, ale už to vypij a můžeme jít.”Harry dopil a usmál se,, tak můžeme vyrazit.”
,,Chytněte se Harryho.”
,,Cože!? já přece nejsem žádné přenašedlo.”
,,Ne, to opravdu nejsi, ale Remus ho má v ruce a my tě obejmeme, a tak budeme mít jistotu, že se ti nic nestane.”Všichni ho obejmuli a přemístili se před Potter Manor.
Pustili se a šli k domu.
Došli k němu a zazvonili.
Hned se jim otevřeli dveře a v nich stál Matěj.
Byl jako v tom snu, neli stejný.,,Pojďte dál” řekl a vydal se do domu.
Všichni se vydali za ním do domu a došli do obřího obýváku.
Byl krásný, velký jako celý dům a nakonec, tam byl i krb.
,,Udělám čaj, dáte si?”
,,Ano, rád bych si dal” řekl Remus a ostatní se k němu přidali.,,Ahoj Remusi” pozdravil mile Matěj a usmál se a vy budete Sirius a pan Severus Snape, že?”
,,Ano, přesně tak, a nakonec můj mladší bráška” řekl a obejmul Harryho.
Ten mu to vrátil s úsměvem.,,Teď k té dané věc co se stala.”
,,Už jsi dostal svůj dar co?”
,,Tys to věděl?”
,,No jiste, také jim jsem a nepij lektvar často, protože pak na něm můžeš být závislí.”
,,Dobře, neměj strach a kam, že chodíš do školy?”,,Chodím do Kruvalu, ale to se brzy změní.”
,,Jak to myslíš?” nechápal Harry.
,,Harry, nastoupím do Bradavic a budu u svého mladšího brášky.”
,,Budu hádat, řekl jsi jim o tom snu, že ano?”
,,Ano, řekl” odpověď Harry.
,,Věříš jim a to je dobré.”,,Jak to myslíš?”
,,Pamatuješ si na tu věštbu z tvého snů?”
,,Ano i ne.”
,,Jste jí součástí, a teď se nelekni.”
,,Ten poslední je temný pan.”Přiletěl k nim čaj a každý se napil, kromě Harryho, který byl jako omámený.
,,Cože!?”
,,Už jsem s ním mluv, tedy přes nitrobranu a o všem jsem ho informoval.”
,,A on informoval mě o jeho smrtijedech.”
,,Neublíží, ani jednomu z nás.”
,,Je smrtelný zákaz na vás vztáhnout ruku, ale bude vás chtít vidět.”,,To je sebevražda” vykřikl nahlas Sirius.
,,Siriusi jsi stejný jako naposled, co si tě pamatuji, a také vím, že teď zůstanete tady.”
,,Je to vaše volba, ale Tom si vás najde.”
,,Nic vám neudělá jen si s vámi chce promluvit.”,,Dal mi neporušitelný slib a je mu oznámeno, že on nám má pomoci porazit pravého pana zla.”
,,Nechte si to projít hlavou, je to jenom na vás.”,,Ale jedno vám řeknu, on je dobrý a já mu věřím.”
,,Dobře popřemýšlíme o tom” řekl Severus a sedl si k Harrymu blíže a Harry si o něj opřel hlavu.
,,Také vím o tom dopisu Harry a mamka má pravdu, nevěř Brumbalobi a nauč se Nitrobranu.”,,Už jsem to skoušel a nepovedlo se.”
,,Neboj se, to skoušet dál a pokud to pan Severus dovolí, tak mu ukážu způsob jak jsem se jí naučil já.”
,,Ale..”
,,Harry, Neka už od pradavna umí nitrobranu a Nitrozpit, ani když se o to ne pokouší.Neměj strach, můžeš se ji učit se mnou a nebo s panem Severusem.”
,,Zaprvé kotě to dokáže” řekl Sirius a zadruhé všichni by jsme se jí měli naučit, tedy pro jistotu.”
,,To máš pravdu a navíc věřím ti.”Matěj mu udělil úsměv.
,,Pane Severusi, ukážu vám zítra způsob jak se naučit nitrobranu bez hůlky, tedy pokud souhlasíte.”,,Jistě, velmi rád Metěji a říkej mi jen Severusi.”
,,Dobře a budu rád, když zítra přijdete.”
,,Přijdeme, to slibujeme, ale teď už budeme muset jít, je pozdě.”
,,Tak dobře, vyprovodím vás.”
U dveří se zastavili a Harry, Matěje obejmul.,,Počkejte tady” řekl Matěj a odešel, v zápěstí se vrátil a měl dvě knihy, jednu podal Severusovi a druhou Harrymu a nakonec vzal ještě dvě knihy a podal i Siriusi a Remusovi.
,,Harry ty máš knihu o nitrobraně, je tam skvělí popis jak na to, tak si to přečti.”
,,Severus, ty tam máš způsob na bezhůlkovou magii a Nitrozpit bez hůlky.”
,,Siriusi ty máš jak se přemístit v podobě zvířata vzhledem k tomu, že jsi zvěromág.”,,A poslední Reme ty máš knížku o tom jak se přeměnit bez bolesti, a nebo jak se toho úplně zbavit.”
,,To je neuvěřitelné” řekl Remus a koukal na knížku.
,,Přeji hodně štěstí, a Harry poznám, když se na to nepodíváš.”
,,Máš mě slovo brácha.”,,Tak mě nezklam.”
,,Zítra se uvidíme a pamatujte nikomu ani slovo a zítra vám všechno vysvětlím.”
,,Přijďte až budete mít čas.”
,,Měj se” zamávali si ještě a přemístil se.
Všichni hned zapadli ke knížkam a četli až do půlnoci.Harry, četl a četl až byl najednou už za půlkou a stále se usmíval.
Pochopil to, Matěj měl pravdu a ráno to skusí se Sevem.
Dneska se stalo moc věcí.Našel straceného bratra.
Pochopil nitrobranu, ale kde je Sev?
Skočil z postele a šel prohledat dům.
Nasel ho na gauči jak spí a v křesle byli Sirius a Remus a také spali.
Všechny je přikryl a nakonec si lehl na Severuse a hned ho obejmuli dvě ruce.
,,kotě” řekl, ale spal dál.,,Taky tě mám rád Seve.” řekl ještě Harry a taky usnul.
Snad se kapitola líbila a v neděli bude další doufám 🤔.
Přeji pěkný večer a pěkné sny
T. F
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji