Zeleno Černé Oko

465 26 5
                                    

Severusovi se to nelíbilo čím dál víc, i když mu věřil a pak se opět objevil ten svítící kruh, ale Harry se začal zvedat do vzduchu.
Jakmile to Severus uviděl, tak vběhl do kruhu.
Přesně v tu dobu Harry začal padat a spadl rovnou do jeho náruče.

Harry měl zavřené oči a pak je otevřel a měl jedno oko zelené a druhé černé.
Severus jak to uviděl, tak ho malém klepla pepka.
Pak Harry, ale opět zavřel oči a po otevření je měl opět obě zelené.

Severus ho zmáčknul v obětí a dal pusinku na čelo.
V momentě se objevil Sirius a jakmile se podívala na Harryho a opět na Sebastiana začal vracet a měnit se na psa a opět spátky.

Vrrrrr.
Skočil by v plném skoku a malém i doskočil, ale chytili ho dva páry rukou a to Reguluse, který ho popadl a táhl do domu,, ale no to snad ne, Regulu pusť mě na toho bastarda."

Severus se uchechtl poslednímu slovu a Harrymu se zvedli koutky do úsměvu.
,,Bratře vždiť se nic nestalo" začal z ničeho nic Sebas a Severus na něj chtěl začít ječet.
Ale Harry ho chytil za ruku a Severus ji zmáčknul na znamení, že ví a je už ticho.

Harry potichu promluvil,, je na naší straně, ale nevím co se to stalo."
,,Jak uděláme, aby jsme si bylu jisti, že nepoběží hned za ředitelem?"
,,Neporušitelý slyb?"
,,Hmm to zní dobře, ale já mám něco lepšího.

Je to na bázi toho způsobu, ale je to hodně z černé magie.
,,Tak jdeme do toho" ozval se Harry, ale Severus mu zmáčknul místo u ocásku a Harry zase zmlkl

,,Času dost koťátko" zašeptal mu jemným hlasem do ouška a Harry mu dal jemnou pusinku.
Severus se pousmál,, jdeme" s tím si Harryho chytil jednou rukou.
Trochu dál od ocasku, aby mu to nebylo nepříjemné a Harry se chytil záměně za krkem.

Druhou rukou popadl bratra a škubl s ním směr k domu.
Sebastian poslušně šel a v hale se zastavil.
,,Půjdeš na horu a pokud se o něco pokusíš, tak tě trest nemine.
Je to jasné!!"
,,Ano je.....
,,Tak běž!!!"
Sevastien odešel a Severus najednou ucítil něco mokrého na triku.

Podíval se dolů a uviděl jak Harrymu tečou slzy.
Dal mu jemnou pusinku na čelo a Harry se mu podíval do očí.
Severus přešel k pohovce a položil Harryho na ni.
Harry se odtahl a stáhl uši i ocásek.

Severus si sedl na zem k Harrymu a chytil ho za ruce a zašeptal,, koťátko copak se stalo?"
,,S- Seve j- já to viděl..."
,,Co jsi viděl?"
,,No t- to všechno."
Severus se divil, protože netušil o čem mluví.
,,Koťátko pokračuj.."

,,S- Seve C- co když jsem t- tvůj s- syn?"
Severus si povzdechl a setřel mu slzu.
,,Koťátko nejsi můj syn, věř že by jsi to poznal."
,,Jak si tím m- můžeš být tak jistý?"
,,Když jsem tě poprvé potkal, tak jsem si říkal to samé, a tak jsem udělal lektvar, abych zjistil, jestli nejsi můj..."

(Severus žádný lektvar nedělal, jen ho chtěl uklidnit, ale musel uznat, co když to je pravda.
Jeden románek s Lily byl.
Jinak řečeno mu koťátko hodilo brouka do hlavy a on nad tím musel neustále přemýšlet).

Opět se podíval na Harryho.
,,Opravdu koťátko moje zlatý, nejsi můj syn ale můj přítel a moje koťátko."
,,Přítel?" zopakoval Harry.
,,Ano přítel...
,,Nic víc?" škádlil ho opět Harry s nepatrným úsměvem.
,,Moc dobře víš co pro mně znamenáš, tak si nehraj na neviňátko."

,,Ale já jsem kotě...
,,No, právě koťátko, tak ti dáme mlíčko a ty ho hezky vypiješ."
S tím ukázal na dětskou lahvičku s teplím mlékem, které mu přiletělo do ruky.

,,Ale já nejsem malej."
,,To možná ne, ale jsi kotě a moje kotě" s tím ho nadzvedl a sedl si pod něj a lahvičku mu dal do pusi,,a saj....
S tím ho hladil a Harty pil a u toho usínal...
Harry dopil a Sev položil lahvičku na stůl dal si ho na rameno a jemně mu poklepal do zad jako miminku.
A Harry si potichu říhl.

Pak si ho opět dal na kolena.
A dělal, že se zamyslel.
,,Tak kotě bylo uklidněno, pak najezeno, pak si říhlo a co nám tady zbývá přebalit a jít spinkat.
,,Opovaž se" zahrozil Harry,, a použiju drápy."

Severu ho vzal do náruče a zašeptal
,,potichu koťátko, potichu a nesl ho do přípravene teplé vany.
Sundl mu tričko a chtěl i kalhoty.
,,Otočíš se prosím?"
,,Nahého jsem tě viděl, už když ses narodil a i předtím a chci vidět jestli ti neteče někde krev."
,,Neteče....
,,Harry...
,,Ano pane profesore?"

Severus se na Harryho koukl a pak ho obešel,, nikde nic, tak šup do vody."
Harry tam dal palec od nohy a stáhl uči se slovy,, je moc studená.....
Severus přešel k vaně a sáhl si, ale voda byla krásné tepla a ani stopa po...
A pak to uslyšel Harry lomcoval s dveřmi..

,,Dveře jsou zamčené."
Harry tiše zamňoukal,, mňau..."
Severus se usmál a vzal ho do náruče a rovnou do vody.
Harry začal příšerně mňoukat a pořád dokola.
Severusovi docházela trpělivost, a tak vzal jeho ocásek a jemně mu ho namydlil a ponořil.

Harry koukal na ocásek, a pak na Severuse a nevšiml si kouzelné žinky, ktera ho jemně myla..
,,Tak hotovo" s tím vzal Severus ručník a Harryho dal do něj.
Osušil ho a nesl do postele.

Harry se tam hned zahrabal a Severus ho tam nechal samotného a šel pro vodu..
Po chvilce slyšel slabé mňauuuu, jeho kotě ho volá k sobě.
Vešel do pokoje a Harry seděl na posteli se zoufalím pohledem a volal ho k sobě.

Severus si sedl na postel a Harry byl hned u něj..
,,Volal jsi mě koťátko?"
,,Ano, já myslel, že jsi odešel a už se nevrátíš...
Pak sklopil hlvu na madraci.
Severus si ho přitáhl k sobě a obejmuli a nakonec si s ním lehl, ale dal mu jednu malou na zadek.
Se slovy,, nikdy tě neodpustím a pokud si to nebudeš pamatovat, tak tě to nechám napsat tisíckrát."

,,To bys mi neudělal..."
,,Možná....
,,Severusi?!"
,,Ano kotě?"
,,Miluji tě...
,,I já tebe a teď jdi spinkat."
,,Ale já nejsem s tím zívl a zavřel oči a Sev zakroutil hlavou na náznak pobavení, ale také si položil hlavu na polštář a pak to ucítil...
Jemné nasál Harryho vůní a pak spal
Až do rána.

Snad se kapitola líbila a přeji krásné sny.

T. F

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat