ovládnutí 1 část

124 7 0
                                    

Harry se probudil kolem rána. Vylezl z postele a pomalu se vydal z pokoje a narazil pod schody na smrt. Ta hned
,,Harry Pottere teď mě dobře poslouchej nesmíš se vzdát, Albus možná má ministerstvo, ale my máme lásku a to je nejdůležitější.

Harry prožíval neskutečnou bolest a to bolest, takovou že nemá u sebe svého druha, ale i z jiné strany. Harry se tedy zamyslel a došlo mu, že ředitel to dělá rafinovaně.
To se ale spletl a hned ve dvou bodech.
Jako, první je že si vybrala špatného kouzelníka a za druhé vybral si Zmijozela a ne na darmo se říká, neštvi hada bosou nohou.

Harry si sedl do křesla a smrt udělala totéž, věděla přesně co chce dělat a taky věděla, že právě on na to musí přijít úplně sám. Na což právě přišel a teď začíná ten pravý boj

Tenhle chlapec, nejen že byl špatný cíl, ale dokonce měl takové vzpomínky, že by zabili i slona a to je co říct, protože jaký kluk má tak ošklivé vzpomínky na svou rodinu. Byl to právě zmizel a toho se využije.

Nikdo si to neuvědomil, ale Harry opravdu dospěl a nebo za něj mluví sám Harold a že by se vraceli staré vzpomínky?
Smrt si toho všimla a byla víc než nadšená, nejen že si vybrala dobrého spojence, ale napadl ji nápad jak vejít na ministerstvu, aby se toho nikdo nevšiml a jak udělat, aby ostatní byly volný.

Ředitel ještě netuší, pže mají takovou páku a snad to i vydrží hlavně nesmí tenhle chlapec to vzdát a smrt věděla, že on to nevzdá.
Harry právě udělal něco co ještě nikdo začal bojovat o to aby mohl dál žít.
Z ničeho nic Harry uviděl mlhu a pak se to stalo duše přelítla a vkradla se do Albuse.

Harry poslal Severusovi myšlenku
,,je na čase zničit vyteály."
Severus dostal tuhle myšlenku, ale nebyl si jistej jestli to opravdu říká jeho kotě.
Harry pochopil hned a řekla ,,miluju tě princi dvojí krve." Severus měl hned jasno, musí zničit vyteály.

,,Vstávat" řekl Severus s úsměvem. ,,co chceš Severusi?" ,,Je ten správný čas zničit viteály." Na to se všichni probudili. ,,už je ten čas" usmál se Regulus. ,,já a brácha ukázal Sirius půjdeme a přivedeme zvířata z lesa, jako psi jim rozumíme."
Tak přišli o dva členy, ale věděli, že přivedou pomoc, která se bude hodit.

Ostatní si vzali hůlky a vydali se na ministerstvo...
Draco a jeho sestra šli naopak do Azkabanu osvobodit ty co tam byli dány ministerstvem.
,,Jak se tam dostaneme?"
Severus se usmál,, poletíme" řekl do bezpečného domu kontaktoval jsem někoho, kterému důvěřuju, Lenku byla jeho dobrá spojka v hradu.
Poslední dobou mu však přestala odpovídat a on měl o ní obavy.

,,Jak tam poletíme nemáme létající auto, ani nic podobného." ,,slyšel jsi někdy o testralech?" Tom se usmál, věděl přesně co jsou tyhle tvorové zač a taky věděl co dokážou.
,,Tak jste slyšeli, jedeme" zavelel Maty.
Všichni teda pospíchali a pak nasedli a už letěli nad celým městem. Co nikdo nečekal, že na ně někdo zaútočí. V polovině cesty na ně zaútočili a nebyli to dvakrát hezké kletby. Všichny kletby vracely a nakonec chytli jednoho člověka pomocí, kterého se dostali na ministerstvo.

Severus se v hlavě smál a dobře bavil.
,,Tak jsme tady a co teď?"
Severus se začal rozhlížet bylo tu hrozně moc kouzelníků nechtělo se mu zrovna dělat paniku, a tak nastoupili do výtahu. Pak Tom zahlédl na obraze tu Růžovou čarodějnici a měla ten náhrdelník na krku a usmívala se. Ta bestyje jedna, ale bude se hodit.
,,Musíme za ní." ukázal na obrázek a oni klesali o dvě patra níž rovnou k místnosti, kde se nacházela ta zlá žena.

Mezitím u Harryho
,,Harry byl v Brumbálove těle a byl za to rád, byl v hradu a usmíval se. Proti němu stala Ginny a on pocítil smutek vůči ní. Říkal s tedy proč? Stále ji bral jako malou sestru a Rona za svého bratra. Jak se to mohlo stát? proč nestály při mně a nebyli na moji straně? to ho i naštvalo a hodil naštvaně s knihou.

,,Co uděláme teď?" ,,Ty to chceš opravdu vědět?" ,, začíná válka a tobě to nedochází jak se zdá informujte mně o tom, kde jsou viteály a to okamžitě." Molly pro jistotu nic neříkala.

,,Deník je zničenej, už jen zbyla korunka, náhrdelník, čelenka a váš obraz sestry." Harry se usmál už měl vše co potřeboval a odešel nezapomněl tam nechat ty nejhorší vzpomínky a opět se vydal k sobě s tím, že si nechal otevřené zadní vrátka.

Smrt ho uvítala s otevřenou náručí a on ji vše začal říkat od začátku a smrt poslouchal byla dobrý posluchač a ještě lepší když nemusela ona mluvit.

Snad se kapitola líbila a přeji vám krásné sny. T.f

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat