Ráno Harryho probudily jeho vlasy, no spíš to jak se je někdo snaží učesat.
,,Hele nech to být" řekl a dal Severusovi přes ruce a Severus se pousmál.
,,I tobě dobré ránko kotě.",,Co to děláš?"
,,Češu tě...A dnes se umyjeme a upravíme tě."
,,Ale já musím.."
,,Nic nemusíš koťátko."
,,Tak dobře."
,,Skočím napustit vanu a ty přijdeš pěkně za mnou. "
,,Tak dobře" s tím ho Severus políbil na čelo a šel směr koupelna.
Harry se posadil a usmál se, protože uviděl svého starého přítele.,,Děkuji, že mě chráníš" zašeptal a tmavý stín se usmál a pak se změnil na malého kluka s černýma očkama.
A Harry se zeptál na otázku.
,,Kubo je Severus můj otec?"
Jeho přítel se usmál a odpověděl
,,musím ti říct, že ne, není a nevěř ani Sofii, Brumbalovi a ani Ronovi s Ginny."
,,Ano já vím, jsou to zlí lidé."
,,Ano to opravdu jsou.
Prsten tě bude chránit, ale nesmíš ho sundat a stačí říct zmis a nikdo ho kromě tebe a Severuse neuvidí a
Sofie je tvá teta a mohla by tě tvému příteli vzít.",,Ale to nejde ne?"
,,Vše jde, když se chce a teď právě spřádají plány jak tě získat pro sebe.
Musíš si vzít Severuse, Harry jen s ním budeš v bezpečí."Jen kdyby oba věděli, kdo poslouchá za dveřmi.
Ano správně Severus vše slyšel.
Ano zamilovaní znamená sňatek a sňatek znamená sex, ale je Harry připravený se stát jeho druhém? Toť otázka.Nejspíš je a teď to udělat příjemný.
Sprcha by byla fajn, nějaké jídlo a u toho ho požádat o ruku jen, aby ne zvítězil Brumval a pak už bude jen jeho kotě.
Napsal všem vzkazy, aby přišli na šestou večer.
A hodil to do pokojů, i když věděl, že všichni jeste spí.
A zatulal,, koťátko moje pojď uděláme si pěkný den."Harry otevřel a byl jen v tyčku.
Severus se podíval byl pomalu nahý hmm je krásný a můj s tím si ho chytil a nels do koupele.
Sebastian to viděl a šel za níma a Harry ho ucítil a celý se naježil a Severus ho musel pustil a Harry vyjel po Sebastianovi.Severus přiběhl k nim a Harry seděl na něm a kousal ho.
Opět měl jedno oko černé a duhe zelené.
Severus se usmál a vyndal obojek.
,,Pojd ke mně" zašeptal a ukazal na něj obojkem.,,Seve já nechtěl" řekl Harry a byl hned u neho.
,,Pamatuj si, že tohle tělo" s tím ukázal na Harryho,, patří jenom mně" s tím mu nandal obojek a odnesl do koupelny.
,,Harry" řekl a jemně se usmál.
,,Slyšel jsem co ti říkal tvůj přítel...."V Harrym to hrklo on je slyšel no to je konec s tím mu začali téct slzy a chtěl utéct.
Ale uslyšel,, Harry James Síriusi Snape princi vemes si mě za může?" a když se otočil, tak tam Severus klečel, ale pak něco ucítil a vzbudil se ze snu.,,Seve co se stalo?"
,,Malém jsi zabyl mého bratra a musel jsem tě odtáhnout a omdlel jsi u toho, takže nic nového" s tím se zasmál.
,,Něco se ti zdálo?"
,,Ale neřeš, půjdeme se omýt?"
,,Jak víš co jsem chtěl říct?",,Jenom hádam."
S tím poslal Harryho do teplé vody.
Mezitím přišel Tom, Regulus a Matty,
,,Co se děje?"
,,Večeře bych chtěl něco ohlásit."
Pak přišel i Remus a Sirius a též jim to řekl.Severus odešel k Harrymu a něžné ho hladil, pak si sedl k němu.
Harry usnul a jeho duch přeletl k Bradavicím, kde se blížili ošklivé časy.
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji