Harry se probudil po úžasné noci se Severusem v posteli a usmíval se od ucha k uchu.
Vylezl z postele a rovnou mířil na snídani, kde už seděl Severus a opět si něco četl.Když Harry vešel a hned jak ho Severus uviděl, tak k němu Harry běžel a skočil mu do otevřené náruče.
Chytly ho dvě ruce a daly si ho na klín.
,,Jakpak se moje koťátko vyspalo?”
Ozval se hluboký hlas, ale přesto, tak jemný u Harryho ucha.,,Já se vyspal skvěle a jakpak ty?”
,,No, taky dobře, ale asi bych se vyspal líp, kdyby mi někdo furt nebral deku.”
,,Kdyby jsi zapálil krb, tak by se to nestalo a bylo to jen jednou.”
,,No, jasně, vždyť jsme se prali o mou deku a ještě jednou použiješ drápky, tak se neovladnu a sáhnu ti na ocásek.,,Tak to teda ne, nikdy mi nesahej na ocásek.”
Než to řekl, tak se ho Severus už dotkl a Harry zavrněl.
,,Jo, tak už chápu, tady je tvoje slabé místečko jo?” zlobil ho Severus.
,, Ty jsi ošklivý” řekl Harry smutně a chtěl sklouznout ze Sevova klína.,,Tak se nebudeme urážet a teď poslouchej.
Posloucháš mě?
,,Hmm” zabručel Harry a ukousl kousek rohlíku s máslem.
,,Našel jsem ty knihy o Necích a chtělbych, aby sis je přečetl a nebo, aby jsme si je přečetli spolu.”,,Přečetli by jsme si je spolu, prosím?”
,,No, to bych ti to jinak nenabízel kocouru.”
,,Mám tě moc rád, víš to Seve?”
,,Vím to a ať ti nezaskočí.”
Harry dojel a smutně dal k hlavě uši.
To neuniklo Severusovi.
,,Copak se děje?” zeptal se s obavou.,, Nechci tě naštvat, ale chtěl bych napsat a sejít se se Siriusem a Remusem.”
,,Harry já chci, aby ses s nimi viděl a co říkáš napíšu Lupinovi a zítra tam pojedeme co ty na to?”
,,Severusi ty jsi skvělý já tě zbožňuju.”,,To i já tebe, a tak pojď napíšeme jim.”
,,Tak co mám napsat” ptal se Severus a připravil si brk, inkoust a pergamen.
Harry si sedl do křesla a zamyslel se.
,,A co začít takhle...Mýlí Remusi a Síriusi
Nevadilo by vám, kdyby jsme se Severusem přijeli?
Rád bych s vámi mluvil o mém dětství a neberte to zle, ale mám Severusovu krev a teď jsem Harry James Sirius Potter Snape Princ.
Doufám, že naše pouto nikdy neskončí, i když ze mně je teď částečný Snape.Moc vás miluji
H.P. S.P
Harry podal dopis Hedvice a ona odletěla.
,,Seve nebudou se zlobit, že ne?”
,,Jistě, že ne, je to tvůj kmotr a přítel a jsou to tvá rodina stejně jako já, tak se jistě zlobit nebudou a chtějí tvé bezpečí, ať to bude zne nebo u Blacka.”,,A teď ti donesu ty knížky.”
,,A nedáme si oběd?”
,,No vidíš, ten dopis nám zabral celé dopoledne.”
,,Co by sis dal k obědu?”
,,Pečené brambory, prosím a co ty?”
,,No to samé, jen zavolám skřítka.”,,Sniku” zavolal Severus a objevil se malí skřítek a uklonil se.
,,Co si pan přeje?”
,,Sniku tohle je Harry a cokoli bude chtít, tak tě zavolá a budeš hlídat, aby byl vždy a všude v bezpečí je to jasné?”
,,Ano pane Severusi.”
,,Rád vás poznávám, pane Harry.”
,,I já tebe Sniku, I já tebe.”,,Dali by jsme si opečené brambory Sniku” řekl Severus.
,,Snik přinese, bude stačit dvakrát?”
,,Ano bude a děkujeme Sniku.”
,,Cokoliv můj pane” řekl Snik uklonil se oboum a zmizel.,,To je Snik je to nejstarší skřítek, ale nejochotnější.”
Snik se objevil, dal jím jídlo zeptal se jestli ještě něco nechtějí a po jasném ne odešel.
Když Severus a Harry jedli přiletěla Hedvika s dopisem a Harry ho chtěl sundat a přečíst, ale Severus mu ho vzal.,,Ale no tak Severusi” stěžoval si Harry.
,,Až to všechno sníš tak si ho přečteš a nehltej” dodal, když uviděl jak Harry hltá.
Harry to všechno snědl a Severus mu podal dopis a Harry ho začal číst.Můj milovány kmotřenče Harry
Budu moc rád, když přijedeš a nejsem nadšený, že přijede i Snape, ale někdo na tebe musí dávat pozor.
A vůbec nevím proč on.
Každopádně to co jsi psal o té krvi my vysvětlíš dopodrobna!!
Ale jestli tě to bude ochraňovat, tak budiš.Hlavně mu nevěř a už se na tebe s Remusem moc těšíme
PS jestli ti něco udělá tak ho roztrhnu.
Pss nevím co ti příbuzní dělali, ale pustím na ně Remuse o úplňku a neboj se vyřešíme to jako jedna rodina.Moc tě milujeme Harry
Přeji ti pěkný denS. B
,,Co jsem ti říkal?”
,,No jo, no furt” zachrčel Harry a Severus mu rozcuchal jeho vlasy a odešel pro ty knihy.
Harry koukl do kapsy a uviděl zrcátko od Siria a hned mu to došli zavolá mu hned v pokoji.Severus se vrátil a položil na stůl tři knihy.
,,Harry, to jsou oni a až si je přečteš, tak můžeme do Potter Manor, a nebo k Blackům.”
Harry si zívl a Severus spozorněl,, ty jeden Nebelvíre jak to děláš?”
,,Co myslíš?”
,,Včera v přesný čas, jsi byl tak unavený a řeknu to co předtím padej do postele.”,,A přikryješ mě?”
,,To víš, že jo a už šup.”
Harry vběhl do svého pokoje a Severus šel za ním i s knížkamy, dal je na stůl a rychle ho stáhl do postele.
Pořádně ho přikryl a začal ho jemně hladit.
Harryho, to krásně uspávalo až se propadl do říše snů a úplně zapomněl na zrcátko.Severus ještě seděl na posteli a hladil ho, najednou ucítil v jeho kapse zrcátko, a tak ho vyndal, aby se v noci nezranil.
Nezapomněl mu dát malou pusinku, a když chtěl odejít, tak ho zastavyla ruka.,,Neopouštěj mě.”
,,Neopustím” řekl Sev a lehl si k Harrymu a také usnul.Snad se kapitola líbila a přeji pěkné sny a v pátek a v neděli by měli vyjít další.
T. F
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji