dovnitř a ven

187 15 0
                                    

,,Jem syn smrti, tak se spojíme se smrtí.”
,,Harry, ne je to sebevražda.”
,,Ne, není, protože ona přece chce někoho na zemi, kdo bude zabíjet a já to vyplním.”

,,Harry co jsem říkal.”
,,Já vím, ale jsem její syn, musím dát oběť a ty to víš.”
,,Maty, pojď k nám.”
,,Co se děje Severusi?”
,,Harry chce udělat sebevraždu.”

,,A to proč?!”
,,Poslouchej, jsem syn smrti.”
,,Ano to vím byl jsem informován.”
Najednou na ně padlo kouzlo, no spíš na Harryho a jak Harry, tak ředitel odletěl a  Severus pochopil.

,,Je viteál, musím ho zneškodnit.”
,,A jak ho chceš zneškodnit?”
,,Siriusi, naklusej sem.”
,,Cože Snape!?”
,,Prostě sem koukej naklusat.”
,,Jak to se mnou mluvíš?”

,,Teď udělám největší chybu a to je že musíš na svého kmotřence zaútočit.”
,,Proč jako já, už se mnou nikdy nebude chtít nic mít.”
,,Každý musí dát svojí oběť a tvůj kmotřenec je viteál, když zničíme viteál zničíme i to co je v řediteli to přece chápeš ne?”

,,Jasně, že to chápu, ale proč zrovna já!?”
,,Miluješ.”
,,To je snad důvod k tomu, abych někoho jako zabíjel nebo co!?”
,,Musíš to udělat ty, zná tě.”
Kdyby se ti dva nehádaly, tak by si všimli Matyho jak mu už pomalu neslouží nervy a taky měl nataženou hůlku a mířil na svého bratra..

Severus se najednou otočil a uviděla jak jeden bratr míří na toho druhého a ten druhý  o ničem neví.
Stihl něco zavolat,ale už letěla zelena kletba na jeho manžela.

Nic netušící Harry
To schytal na první dobrou a to znamená, že ho kletba odhodila, ale odhodila i ředitele, což byla výhoda protože jakmile to udělala tak oba spadli a na to se všichni otočili na něho.
Takže se staly podstatě dvě základní věci.
Jedna byla, že jedna strana nevěděla co se děje a druhá  začala o to víc bojovat a druhá strana začala prohrávaty protože přišla o vůdce.

A pro našeho  Harryho se zastavil čas......

Moc se omlouvám, ale nějak jsem neměla čas, ale teď se vracím a i s ním i Harry Neko a přeju pěkné sny
T.f

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat