život je role

129 5 1
                                    

Tom přinesl náhrdelník a Severus otevřel lektvar a už ho chtěl na náhrdelník nakapat, ale otevřeli se dveře a dovnitř přiběhl Harry a Hermiona.

,,NE!" ječeli oba dva, Severus to nestihl a Harry vzal meč a rozbyl náhrdelník.
Severus popadl kotě a obejmul ho. ,, koťátko moje milé a zlaté." Harry se usmíval a byl rád, že je u svého mistra lektvarů.

Náhrdelník byl zničen a Albus zase upadl a hned věděl, že se něco děje. Přišli na to jak ho zničit a to je problém. Hodně velkej mohlo by taky vše dopadnout jinak než on chtěl.

Rozhodl se tedy, že nechá všeho a nechal zavolat a vzbudit celou školu. To by, ale studenti nesměli zmizet.....

O 42 hodin dříve
,,Harry teď je na čase se opět vrátit do školy, ale tak aby nás nikdo neviděl."
,,Jak to chceš udělat prosím tě?" ,,Mám nápad přemístíme se?" ,,Jen to ne, když se někdo přemístí do školy tak to ví hned ředitel." ,,Jak se tam chceš teda dostat?",,Pomocí draka, který nevím proč je na ministerstvu.
,,Drak je hlídač a je u něho i tří hlaví pes" ozvala se smrt s úsměvem ,,máte, ale v něčem pravdu, taky nechci aby byli děti u války." ,,Takže je chceš dostat z Bradavic?"

,,Ano, takže musíme na ministerstvo."
,,Přesně tak, a vezmi to co hlídají naši zvířecí přátelé." Usmála se smrt a dala jim lektvar, aby se přeměnili na jiné lidi a mohli v klidu jít.
Harry a Hermiona vypili lektvary a hned po přeměně se vydali na ministerstvo.
Bylo to celé divné, na ministerstvu vládla panika a navíc na fotce hledaných byl Draco a jeho sestra. To byl problém a to velmi velkej.

Hermiona nad tím mávnula rukou, že to vyřeší později a vydala se k výtahu, Harry jí hned následoval. Jeli až do sklepení, když vystoupili z výtahu a procházeli chodbami mířili až nakonec a zastavili před velkými dveřmi. ,,Hermi ty dveře jsou zamčené a píše se tu, nevztupovat.

,,Harry oba víme co nás tam čeká, říkala nám to přece smrt a taky říkala, že jsou to naši přátelé, takže se nemusíš bát."
Harry se usmál a oba odemkly pomocí kouzla Aloho Mora.
Pomalu vešli a všimli si peněz a na nich spal obří drak. Vedle něj ležela truhla a v rohu místnosti byl velký tři hlavní pes a ten měl u sebe dvě truhly. Mezi tím přestal fungovat lektvar a oni se proměnili na své já.

Harry se vydal k drakovi a on otevřel jedno oko a podíval se na Harryho ,,Konečně jste přišli pro to co potřebujete?"
,,Jak to víš?" ,,chlapče jsem na tomhle světě už hodně dlouho a pamatuju si tě jako malého." ,,Tak to tady nejsi moc dlouho na tom světě." odvážila se Harmona. ,,Holčičko je mi sto padesát let zažil jsem tady Harolda jako malého."

,,Takže nám pomůžeš?" ,,Jistě a přes to budeš muset pro to něco udělat ty."
Harry se zamyslel a odpověděl a co mám udělat?" ,,Tvůj první úkol je vzbudit toho hafana támhle a vzít mu truhly."
Harry se usmál a jemně přistoupil k tři hlavému psovi." Jemně ho pohladil a usmál se když i pes otevřel na každý hlavě jedno oko.

,,Co pak mně rušíš uličníku?" zeptala se prostřední hlava a pes se protáhnul. ,,Mohl bych se zeptat jestli by jsi mě a mí kamarádce půjčil ty dvě truhly co hledáš? mi ti je pak vrátíme. ,,To bych opravdu rád koťátko nebo co jsi zač, ale i my máme svoje pravidla a jedno z nich je nedávat nikomu truhlu. Nechtěl by jsi místo těch truhel zlato a být bohatý?"
,,Ne to opravdu ne, potřebujeme ty truhly, aby jsme ochránili svět před zlem." Tří hlaví pes se teda zamyslel a nakonec řekl ,,mám pro tebe hádanku, když mi odpovíš dostaneš je všechny."
,,Tak začni." usmál se Harry a sedl si na zem, Hermiona udělala to samé.

,,Srdce zlaté to má být, hroudy zlata nic neřeší. Velké truhly v místnosti, však toupa po blízkým je silnější.
Láska jako samotná, vždycky všechno řešila a ten stařík velmi zlý nikdy nic neřeší. Velká válka začíná stařík to však nevnímá. Má však sice rodinu, ta stojí však v závěsu."

Harry se zamyslel a odpověděl ,,jsem to já?" Pes se usmál a odpověděl ,, jistě, že jsi to ty a vyhrál jsi truhly. Otevři je a bude to" s tím mu obě hlyvy posunuly truhly k němu.
Harry přišel k jedné a otevřel ji. Tři hlavy se podívali z výšky a jedna promluvila.

,,Godricův meč ti pomůže a to velmi dobře. Musíš ho správně využít a nezapomeň nesmíš ho využít pro své vlastní potřeby."
Harry se podíval na velkou hlavu a poděkoval ,,mockrát ti děkuju" a s tím ho pohladil na pacce.
Po té přešel k druhé truhle a i tu otevřel. Byl tam náhrdelník ,,to je přece....
,,Ano přesně tak, je to Albuse Brumbála a byl mu ukraden a nahrazen padělkem samotným skřítkem z rodu Blacků."

Harry se podíval na Hermiona s otázkou v očích a ona se usmála ,,ano je čas vidět Severuse a ostatní vaše přátele a věřím že se na ně těšís." Tříhlavý pes se neubránil vrtění ocasu a nakonec řekl ,,tak mu dej tu třetí truhlu, má dobré srdce. Drak si zívnul a znuděně posunul truhlu až k Harrymu. Když na ní však Harry sáhl s úmyslem jí otevřít, ale Drak na ni hodil jednu ze svých silných nohou a tím mu to znemožnil.

Harry se na něho podíval a uviděl v jeho očích usmutek. ,,Něco za něco že?" Drak na to jen pokýval hlavou ,,Máš pravdu kotě. Jak jistě víš, tak jeden člen rodiny Weasleových odváží draky". Harry to moc dobře věděl, byl to Charlie Wealsley. ,,Má moji dceru, je mladá a já ji miluju z celého srdce." ,,Vrátíme ti jí a budete spolu to slibuju a já se o to postarám." ,,Musíme najít ostatní viteály." ,, Vím, kde jsou a vím jak je zničit."

,,Ten meč, ten a jen ty a on je můžete zničit. Tu truhlu otevři a věř, že budeš překvapený kotě, ale ne teď, musíme jít, pomalu nám dochází čas." Skoč na mně i ty holčičko a poletíme. Truhlu zmenčili a vyskočili na draka. Ten popadl psa do tlamy a letělo se. Neletěli dlouho a brzo byli u skrýše, kde byli ostatní.
Drak pomalu slétl a ostatní seskočili z draka a už běželi dovnitř.

Přítomnost
Tom přinesl náhrdelník a Severus otevřel lektvar a už ho chtěl na náhrdelník nakapat, ale otevřeli se dveře a dovnitř přiběhl Harry a Hermiona.
NE!" ječeli oba dva, Severus to nestihl a Harry vzal meč a rozbil náhrdelník.
Severus popadl kotě a obejmul ho. ,, koťátko moje milé a zlaté." Harry se usmíval a byl rád, že je u svého mistra lektvarů.

Fred a George vyběhli ven a běželi se podívat na draka. Harry se dostal od Severuse a políbil ho na tvář, ano i pro něj to bylo děsně dlouho a i on chtěl být už někde chtěný. Vzápětí si, ale vzpomněl na truhlu a hned ji otevřel.
Všichni se podívali do ní a v ní byli naskládané knihy od zakladatelů.

,,Harry něco mi říká že je to dárek k Vánocům." ,,K Vánocům?" ,,Severus má pravdu" ozvala se smrt, které si ani nikdo nevšiml. ,,Když jsi měnil čas, tak tam čas jde pomaleji, ale narušili jsme ho a to tady zkrátilo období, takže už je zima a tohle je nejspíš dárek od zakladatelů."
,,To necháme, ale až na ráno" ozval se Severus s úsměvem a ostatní už volali Freda a George domů.
Všichni se pak vydali spát.

Kdyby jenom věděli, že je sleduje jedna rudá hlava s úsměvem, asi by se měli na pozoru....

Ahojte, všem přeju krásné Vánoce.
Ještě něco napíšu do Silvestra. Přeju příjemný večer T.f

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat