Nová Věštba

814 35 4
                                    

Potom co Remus a Harry, odešli do pokoje a řekli si hezké spaní, tak Harry zalezl do postele a usnul.
Po chvilce cítil jak se zhoupla madrace a pak byl v obětí a cítil se skvěle.

Opět byl na tom místě, jako předtím se Siriusem, ale díky merlinovi Sirius uhnul kledbě a nespadl do závěje.
Ale, byl opět tam a něco ho táhlo k věštbám, a tak tedy šel.

Šel dlouho a najednou uviděl truhlu, která byla záměně uzavřena, ani sám Brumbal se k ní nemohl dostat.

Obešel ji a uviděl, že je na zámek, ale na jiný zámek.
Na krevní zámek, která byla dána dobrovolně a přesně na tenhle záměr.

Našel v kapse malou jehličku a jemně se píchl do prstu a nechal kapku stéct.
Truhla se otevřela a Harry, mohl vidět věštbu, která byla o něm, a byl tam i dopis a v něm stalo věštba Harryho Jamese Siriuse Pottera.

Podíval se vedle, protože uslyšel kroky a vedle byla také truhla a klečel u ní jiný kluk.
Byl to on, Matěj Remus Orion Potter a koukal na něho.
Pak vstal a Harry udělal to samé.

Koukali si do očí a pak Matěj promluvil,, rád tě vidím" řekl a něžně se usmál.
,,Přijď za mnou, na Potter Manor,
už na tebe čekám, můj mladší bráško"
,,Co to je?" vychrlil ze sebe Harry. podíval se na truhlu.

,,Otoč se bratře" řek a pak pokračoval.
,,Jsme na odboru v přísně tajné komnatě, kam se dostanou jen ty, kterým je to dovoleno."
,,Pak, Když se otočís je tady přesně šest truhel a v každé je něco jiného."

,,Tohle je první klíč, z mnoha dalších, a když přijdeš na Potter Manor, rád ti to vysvětlím i tvým přátelům i tvé rodině" s tím zavřel truhlu a odešel.
Harry, se ještě koukal hodně dlouho na to míst, kde stál jeho bratr, ale pak se podíval opět na Věštbu a zvedl ji a uslyšel jak k němu mluví.

Krev s krví spojena.
Ruka v ruce držena.

Jeden s oušky a ocáskem.
Druhý s odhodláním a láskou.

Vyslište má slova.
Rodina je spečetěna.
Přátelé rozděleny na dva.

Láska obou vrácena.
Důvěra otevřená a přitom uzavřena zlu.

Oba dost vydržely.
Oba bojovali, jak za sebe, tak zadruhého.

Oba vlastní to nejcenější na zemi a to je čas strávený spolu.

Spojení černé a bílé.
Vzniká šedá, nevírazná barva a přesto, tak překvapivá a zlu uzavřena.

Životy se nacházejí v jejich rukou.
Nezáleží, kam musí jít, ani jak dlouhá cesta to bude.

Ale musí jít za tím, na čem jim záleží a co miluji, i když ví, že mají navzájem strach z porážky a neúspěchu.

Pět z šesti spojeni.
Ten šestý vyčnívá.

Z dobrého je zlý.
Ze zlého je dobrý.

Spojením se vše vyřeší.
A kostky budou vrženy.

Když, se ale spojí nejen oni, ale i jejich srdce.
Zlo bude poraženo a z lasky se stane požehnání.

Harry se s leknutim probudil a úplně byl spocený, a tak vyklouzl z obětí a běžel se osprchovat, ani si nevšiml člověka sedícího v křesle, který na něj celou dobu hleděl.

Když se vrátil uviděl Siriuse, v křesle jak si ho měří pohledem a na posteli to samé dělal Severus a ve dveří stal Remus.

,,Co se děje?"
,,Mluvil jsi ze spaní, co se ti zdálo?" skusil jemně Remus a pořád se koukal na jeho ouška a ocásek, který měl u nohou.

Pak se podívám na Siriuse.
,,Aspoň máš nového chlupatého kamaráda v domě."
,,To není vtipné námněsíčku."
,,Jak dlouho?"
,,Jen chvilku, ale beru na to lektvary, ale, i tak si to někdy nechávám."

,,Musím vám něco říct" řekl a začal jim vyprávět věštbu.
A na konci se odmlčel.
,,Vy jste věděli, že mám bratra a nic jste mi neřekli?"
,,Byli jsme pod slibem" objasnil Remus a smutně se na něho podíval.

,,Celý můj život je jedena velká lež."
,,To tedy není, já nejsem lež ani Náměsíček" zasmál se Sirius,, a ani Snape a už vůbec tví rodiče."
,,Brumbalovi nesmíme věřit a musíme hned najít Matěje."

,,Je v Potter Manoru."
,,Jak to víš? to přece ví jenom..."
,,Skřeti v bance, jak už asi víte byli jsme tam."
,,Vypij tenhle lektvar" řekl Severus a podal mu ho.

Harry ho vypil a v tu ránu se mu zavřeli očka a spal.
Sirius se podívál na Severuse a řekl,, zítra se tam podíváme, společně."
Dodal Remus s tím ho jemně přikryl a dal mu malou pusinku na čelo a odešel.

Sirius si sedl na postel a pohladil ho po vláskách a nakonec podrbala i ouška.
,,Jsem rád, že nejsem jediný pes v domě štěně."
,,On je kotě a ne... to je jedno.”
Dal mu pusinku a věnoval Severusovi krátký výraz, který jasně říkal pokusís se o něco a jsi tuhý.

A Severus se usmál a to Siriuse, úplně vykolejilo a musel si jít dát něco k jídlu. ( né, že by nejedl neustále)

I Severus si sedl na postel a lépe ho přikril, až ke krku a nezapomněl mu dát jemnou pusinku.
,,Severusi" zašeptal Harry a Severus si vlezl k němu pod deku.

Harry byl hned byl u něj a lísal se a Severus, si to nechal líbit a přemýšlel jak se mu to malé kotě dostalo za tak malou dobu pod nehty.

Miluje ho, opravdu ho miluje z celého srdce a s tím Severus usnul.

Snad se kapitola líbila a v pátek bude další, možná skusim dřív, ale uvidím podle času s pozdravem
T. F

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat