dopisy

103 5 0
                                    

Ráno se u Severuse jevilo tak, že se mu vůbec nechtělo z postele. Což by bylo pochopitelné, kdyby mu za oknem nestepovala  sova s dopisem. Po chvilce ho to přestalo bavit a vylezl z postele. Vzal si od sovy dopis a jemně ji podrbal na hlavě.

Na obálce bylo napsáno ministerstvo.

Šel teda do kuchyně i s dopisem, kde už byli ostatní. ,,koukněte přišel nám dopis od ministerstva.” ,,Kdo píše?” ozval se Tom od plotny. ,,to nevím asi Popletal.”
Severus nemeškal a dopis otevřel a začal číst.

Pánové,
rád bych chtěl upozornit na pár věcí. Jak je možné, že všichni smrtijedi unikli a jak je možné, že školy v blízkém okolí je mají u sebe? Každopádně teď chci probrat něco jiného, začíná válka a to už třetí v dějinách a já si vybral stranu. Také bych vám chtěl dát indicie na to aby ste našli to po čem jdete a po čem jde sám Harry PotterJedná se o knihy a to velmi staré a budete je potřebovat k poražení jak ředitele tak padouchů.

Ale to zas začíná den, kroutil hlavou Severus a ostatní byli v šoku.
,,takže Harry jde po knihách a nikdo to nepoznal?” ,,Já to věděl, ale nevěděl jsem že je to tak nutná věc  k tomu aby jsme zničili Albuse.”
,,Je to nutná věc a navíc jako by na tom záleželo, Harry, Hermiona a sourozenci Blackovi jsou fuč a my musíme zničit ten náhrdelník.”

,,Jak ho chcete zničit?” ,,Je to vyteál a musíme ho zničit.” ,,Nějak to musí jít.” ,,jistě že to nějak půjde, ale bude to v těch knihách. Jako na zavolání někdo zaklepal. Všichni se otočili tím směrem a nikdo se neodvážil jít otevřít. Nakonec se odhodlal Fred. S hůlkou v ruce pomalu otevřel dveře.....

Byla tam krabice a na ni dopis. V povzdálí uviděli jelena nebo spíš patrona. Severus hned poznal komu patron patří a tak vzali krabici dovnitř a rozhodly se otevřít dopis co byl na ni.

Mám jedno velké oznámení a týká se to úplně všech. Vím úplně o všem. Jako například to že Sirius a Regulus postoupili tak daleko, že se dostali k vodopádu, kde je král zvířat a kouzelné bytosti a domlouvají to že budou na naší straně.
Mám ale špatně správy jsou na naší straně hodně zvířat, ale i proti nám stojí dost zvířat a obyvatele lesa. To je tak vše, otevřte krabici a budete vědět odpovědi jak zničit viteály přeju hodně štěstí.

Harry

Severus položil krabici na stůl a otevřel ji. Byl připraven na hodně ale to co bylo vevnitř nikdo nečekal.....


Tak snad se kapitola líbila a přeji krásný večer všem. T.f

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat