Křídla

363 18 4
                                    

Bitva byla velmi vyrovnaná.
Furt se přemísťovala z místa na místo a nechyběly tomu i menší nadávávky.
Ale všichni si hlídali navzájem záda, aby se tomu druhému nic nestalo, ale i přesto se stávaly nehody.
Jako například, že kouzlo zasáhlo  protivníka a přitom bylo vysláno na  někoho úplně jiného.

Harry a jeho parta bojovali statečně. Ale i přesto se ředitel dostal nějak za jejich  záda a vyslal kouzlo.
Opravdu zle, ale Harry vyslal štít a zablokoval ho.
Ale už  nepočítal s tím, že štít padne a  stalo se, kouzlo ho udeřilo přímo do křídla.

Harry se naštval a začal vztekle mňoukat a házet ocasem a pak se to stalo.
Objevily se mu na hlavě úplně z ničeho nic dva rohy, oba přitom mněnili barvu, stejně jako jeho křídla.
V tu chvíli se stalo to, že vyvolal obří vlnu, která všechny smetla.

Všude byl dým, všichni ležely na zemi až na jednoho člověka, který mu sáhl na rameno.
Harry se hned otočil a chtěl útočníka hodit na zem, aby na něj nemohl, ale včas si všiml, že je to jeho přítel.
,,Severusi” zašeptal a skočil mu do náruče, což všichni zachytili jedním okem, ale hned byli na nohou a opět proti sobě bojovali.

Ředitel vykouzlil patrona a obři Fénix začal všude lítat.
Ostatní nebyli pozadu a také vyvolaly ostatní patrony.
To, ale neměli dělat, protože přiletěli mozkomorové a pokoušeli se dostat k nim.

,,Harry” zašeptal někdo v jeho hlavě a Harryho  to vyvedlo úplně z míry.
Osudová chyba, protože už na něj  letěli dvě ošklivá kouzla.
Ale ani jedno nezasáhlo, protože z ničeho nic se přemístil.
Ano byl to jeho kmotr a opět mu zachránil život, tím že se probudil a rychle se přemístil k němu.

Potom se přemístili kousek dál a jeho Kmotr zašeptal, že má plán a hned mu ho řekl.
Nebyl to špatný plán a oba se rozhodli, že by to tak mohli udělat.
Zničit všechny zlý, ale jak?
Musí najít Viteály a to ihned a k tomu potřebují i ostatní, ale jak je dostat z boje, aby si toho nikdo nevšiml.

V tom se u nich objevil Matty a říká,, Kde jako jste, tam je boj a vy se tady válíte a nic neděláte.”
,,Náhodou máme nápad, no spíš ho má tady náš kmotr.

Potom co vysvětlili plán se nakonec  dohodly jak to udělat, ale pořád nevěděli, jak dostat ostatní  z toho boje a přitom, aby si toho nikdo nevšiml.
Věděli, ale jedno Brumbál nesmí vyhrát a pak je to napadlo mají ještě jednoho přítele, který se umí přemisťovat, ale musí se dostat do hradu, kde je.

Ale jak se tam dostat?
A pak je to napadlo, potřebuji nutně jednoho ze špatné strany, aby mohli udělat lektvar.
Na to, aby se přeměnili v něho a dostali se do hradu bezpečně a mohli tak zničit Viteály, nebo se aspoň dozvědět kde jsou.

Ten člověk o kterém je řeč, umí vytvořit iluzi o tom, že všichni bojují ale to by se prostě museli dostat do hradu.
Což je na houby, protože jsou u lesa a ostatní by si jich všimli, ale jaký plán by pomohl....

Snad se bude líbit tahle kapitola a hned začnu pracovat na další.
Přeji pěkný večer T. F

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat