Druhého rana se Harry probudil a mazal rychle nakoupit.
Koupil
Rohlíky,
Mléko,
Jogurty,
Ovoce,
Zeleninu a spoustu dalších věcí.Když zaplatil, tak se vydal domů.
Cestou měl podezření, že ho někdo sleduje, a tak si sedl ke stromu a napsal svému prifesorovi.Harry: pane???
Profesor Severus: co se děje?!
Harry: mám pocit že mě někdo sleduje a mám strach
Profesor Severus: jsem hned u tebe neboj
Harry: aby už nebylo pozdě
Profesor Severus: a kde jsi?
Harry: opět u hřiště, tam u stromů, kde jste stál včera.
Profesor Severus se přemístil a právě v čas, aby viděl jak jde někdo zezadu za Harrym
Hned se vydal k němu a odzbrojil ho a pak si klekl k Harrymu.,,Neboj už jsem tady" uklidňoval ho Severus a u toho ho jemně hladil ve vlasech.
Harry se uklidnil a podíval se na něho.
,,Děkuji" zašeptal jenom a omdlel.Severus Harryho odnesl do postele a začal mu pomalu balit.
Zespoda se ozvaly hlasy, a tak se tam šel podívat.
Byli to jeho příbuzní.
,,Buďte okamžitě ticho" zašeptal a všichni se na něho podívali.,,Co tady chceš Snape?" zasičela první Petunie, která se probrala z leknutí.
,,Přišel jsem si pro pana Pottera a oznámit vám, že budete pykat za to co jste mu dělali" s tím se podíval i na Vernona a později i na bledeho Dudleyho.,,Ten kluk si snad myslí, že si může dělat co chce a bude se mu to trpět!" zakřičel Vernon a Snape použil hned hůlku.
,,Omluvíte se mu, a pak ho necháte na pokoji.
Necháte nás odejít a bude vám vymazána paměť na kouzla.
To je snad vše, tak a ještě něco, jestli budete informovat ředitele, tak si pamatujte, že Harry James Potter je můj svěřenec a mám to i od soudu, takže až si zabalí, necháte nás odejít a nic se vám nestane, je to jasné?!",,Ano" řekla rodina a Severus chtěl odejít, ale uslyšel rychle kroky, a tak se vydal za nimi.
Uviděl Harryho sedět na posteli a koukat z okna, a tak se vydal k němu.
Sedl si na postel a jemně na něho sáhl.,,Chceš jim vymazat paměť?"
,,Ano jenom na kouzla, nic víc, už se nemáš čeho bát."
,,Takže teď jsi můj opatrovník?"
,,Ano jsem, a tady máš ten lektvar.
Pojedeme na Snape Manor, tak si dobal věci.",,Dobře pane" řekl Harry a ani si to neuvědomil dokud ho nepohladila ruka na noze.
,,Co jsme si řekli o tom oslovení?"
,,Promiň Seve, říkal jsem ti pane, tak často, že mi to nejde z hlavy."
,,To je v pořádku, ale dávej si na to pozor ve škole.",,Ve škole ti budu říkat pane?"
,,Přesně tak, ale budu na tebe hodnější a budu ti pomáhat s dannou látkou.
Pokud budeš chtít."
,,No jasně, že budu chtít, ale nechci tě obtěžovat."
,,Mě neobtěžuješ, naopak jsem rád za to, že máš o to zájem.",,Už mám zabaleno" byl informován Severus,, no moc věcí nemáš, tak pak dokoupíme."
,,Na příčnou můžu jít sám jsem už velký."
,, I, tak bys měl jít se mnou"
,,Nebude divný, když nějaké dítě potká toho Pottera a profesora, který dokáže rozplakat každého prváka?",,Bude, ale jsi můj svěřence a co mám říct na to, budeš u mně bydlet, a tak se o tebe postarám, ať to stojí co to stojí."
,,Víš že jsem se tě nikdy nebál?"
,Opravdu? a já se tak snažil" řekl Severus a zasmál se.
,,Moc ti to tedy nevišlo" řekl Harry a způsobil tím záchvat, u obou.,,Seve?"
,,Ano?"
,,Mohl bych skusit nějaký lektvar, tedy nějaký co budeme brát tenhle rok?"
,,Řekl jsem, že ti pomůžu, ale nečekal jsem, že opravdu budeš chtít."
,,Ano a moc, tedy pokud ti to nevadí."
Severus se něžně usmál a rozcuchal mu vlasi.
,,No dobrá, ale ohlídam si tě.",,Jako, kdyby jsi mně nikdy nehlídal, chodil jsi kolem mně jako had a zasičel pokaždé, když jsem udělal nějakou chybu a nebyl jsi moc milý."
Severus si povzdechl a sedl si pořádně na postel a vzal Harryho a položil si ho na kolena.
Harry se hned tiskl k jeho tělu.
A začal vrnět, když ho Severus začal drbat za ušima, který stále měl.
Ocasek mu omotal kolem nohou a líp se uvelebil.,,Ani se neopovažuj usnout" řekl Severus když si všiml, že Harry usíná.
,,Ale.."
,,Žádné, ale, musíme vyrazit" řekl Severus, ale usmál se a sáhl mu na vlasi.
,,Seve?"
,,Předtím jsi říkám, že jsi četl něco o těch Necích?",,Ano četl, chtěl bys abych ti ty knížky půjčil?"
,,Pokud by ti to nevadilo?"
,,Jak už jsem řekl, postarám se o tebe se vším všudy, stačí si jen říct a buď ti to dovolím a nebo ne.
A budu tvá podpora v dobrým a zlým."Snad byla tahle kapitola dobrá a přeji pěkný večer.
ČTEŠ
neko snarry
EspiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji