Obří Dědictví

1K 48 4
                                    

Ráno Harryho probudilo hlazení ve vlasech.
Otevřel jedno oko a uviděl Severuse jak ho hladí, a tak otevřel i druhé.
,,Už je čas vstávat ty neposedo.”
,, Hele to říká ten pravý” zasmáli se oba.

,,Tak vstávej z postele a pojď na snídani.”
,,Ale, já nemám hlad.”
,,Něco musíš sníst a pak půjdeme do Banky na příčné.”
,,Tak dobře, počkáš na mně?”
,,Jistě, že počkám na tebe, ale v jídelně a ta je dole.”

Po tomhle Severus odešel a Harry se začal oblékat a po pár minutách se vydal do kuchyně.
Severus seděl dole a četl věštce.
Hned  jak si všiml  Harryho, tak ho složil a řekl,, pojď ke mně a vem si kolik chceš jídla.”
Harry si sedl a začal jist.

,,Už nemůžu” řekl Harry a opřel se o dřevěnou židli.
,,No, neměj  strach, ono to nezmizí,  navíc se můžeme, kdykoliv vrátit a dáš si ještě jednu várku a teď pojď zajdeme do té banky.”

Severus Harryho chytil za ruku a přemístil je přímo před banku na příčné.
Vešli dovnitř a hned k nim přiběhl malý skřítek.

,,Dobrý den pane Snape co si budete přát?”
,,No Niku, nešlo by to nějak v klidu?”
,,Ale jistě pane Snape, pojdte za mnou.
Á je tady  i pan Potter, takže vám přišli  ty dopisi?”
,,Jaké dopisy?” zeptal se totálně vykolejený Harry a podíval se na Severuse, který taky nevěděl o čem to mluví.

,,Tak mně  pánové následujte.”
Skřet je vedl hlouběji do Banky a Severus musel vycítit  z Harryho strach, a tak mu zmáčknu rameno a jemně pohladil.
Vešli do místnosti a skřet zamkl dveře.

,,Tak co potřebujete pane Pottere a Snape?”
,,Potřebujeme to, aby jsi nám to vysvětlil a nejlépe  od začátku, třeba od těch dopisů.
,,Tak to by jste si, ale měli nejspíš sednout.”

Všichni si sedli a skřet začal mluvit.
,,No už od dětství vám posíláme dopisy a mysleli jsme, že je dostávate.”
,,Ale, já nic kromě přijetí do školy a přátel nedostal. ”

,,Nechte mě prosím pokračovat.”
Harry ukázal, aby pokračoval a skřet začal.
,,No pane Pottere už od jakživa vám posíláme dopisy, aby jsme vám řekli, že jste zdědil obrovské jmění po vašich blízcích, ale raději vám to ukážu přesně od vaší rodiny.
Takže tady je ten dopis”

Pan Harry James Sirius  Potter a Matěj Remus Orion  Potter  zdědili  po  Lily a Jamesovi  Potterovích jejich  nejnovější sídlo, dále sdělili   po rodině Evansovích jejich sídlo, dům a jejich dvacet osm trezorů.
A po rodině Potterů zdědili  Potter sídlo, dvacet   pět  trezorů se zlatém  a mnoho dalších.

Řekl skřet a podíval se na Harryho a Severuse, kteří byli úplně mimo.
,,Pokud vás tady to vykolejilo, tak vám přečtu další dopis, tak mohu?”
Skřet otevřel další pergamen a začal čist.
Musím vás, ale předtímm varovat.”

Dědic samotného Godrika Nebelvíra Harry James Sirius Potter  zdědil Část Bradavic  a  má právo na to, aby mohl
do hradu, kdykoliv.
Také má právo na to, aby rozhodoval o jeho osudu a měl  by vlastnit meč  samotného Godrila  Nebelvír a všechny jeho zápisky a knihy plus jeho trezory, a panství, kterých je dvacet dva a všechny ještě  nejsou  nalezeny.

Tak po tomhle dopise bylo v místnosti úplně ticho, a kdyby spadl na zem špendlík všichni by to slyšeli.
”Dále tady mám dopis od Přítele vaší rodiny.”

Petra Pettigrew neměl dědice, a tak jim učinil Harryho Jamese Siriuse Pottera, aby ukázal, že vždy byl na správné straně.

,,Pettigrew nebyl na naší straně a nikdy ani neměl být.”
,,Pane Pottere uklidněte se, mohu vás zabezpečit, že byl na naší straně.”

,,Seve řekneš něco?”
,,Harry, já nevím co říct.”
Také si přál, aby jste viděl všechny vzpomínky, a na ně se můžete podívat sám.”

,,Nemůžu,  nemám myslanku.”
,,Ale máte, zdědil jste ji po Godrikovi.”
,,Můžeme si ty dopisy nechat?”
,,Ale jistě,  jak už jsem řekl měl jste je mít celou tu dobu.”

,,Také vám chci oznámit, že  vaše tři trezory byli vyprázdněny od Albuse Brumbála a Dursleyu,  Paní Weasleyové, Ginnervi a Ronalda Weasleyů.”

,,Šlo by nějak zařídit, aby se tam kromě mně nikdo nedostal?”
,,Jistě, jen mi to podepíše tady” ukázal skřet a Harry si vzal smlouvu a podal ji Severusovi, a ten si ji několikrát přečetl.

,,Harry to podepiš,  je to opravdu o tom, že se kromě tebe a tvého opatrovníka, což jsem teď já, se nikdo dovnitř nedostane.
A já ti tam nebudu sahat bez tvého vědomí.”
Harry to rychle podepsal.
,,Dekuji vám pane Pottere.”
,,Říkejte mi Harry.”

,,Dobře pane Harry a to by bylo všechno, peníze máte schované a nikdo se k nim nedostane.”
,,Mám ještě jedno přání,  šlo by, aby všichni co bydlí v mých sídlech byli vyhoštěny?”

,,Jistě pane Harry.”
Ale to  je jen na vaší magii, ale to si necháme na jindy, ale i tak co nejdřív, řekněme příští pondělí v tuhle dobu?”
,,Jiste a ještě něco, chtěl bych, aby jste mi našli mého příbuzného Matěje.”
,,Ten bydlí v jednom z vašich sídel.”
,,Tak dobře, toho tam zatím nechte.”
,,Dobře pane Harry.”

,, A teď k vám pane  Snape, chcete, aby tady pan Harry se stal vaším následovníkem a vy jeho opatrovník?”
,,Ano.”
,,Ale pravím opatrovník je Sirius Orion Black, ale mužou být i dva opatrovnici”
,,Ano chtěli by jsme to i tak oba, že Harry?”
,,Ano, šlo by to?”

,,Ano, tady máte krev pana Snapea.”
,,Děkuji vám” poděkoval slušně Harry.
Harry vypil krev,, a teď se stáváte pravoplatným  dědicem a jste opatrován  Siriusem Blackem a Severusem Snapeem.
Vaše jméno je teď Harry James Sirius Potter Snape Princ.”
,,Paní to je jmén, kdo si to má pamatovat.”
,,A věřím, že vám už pan Snape a Black řeknou co jste zdědil.”

,,Je to už tady všechno?”
,,Ano je a děkujeme.”
,,Tak naschle.”
,,Naschledanou”  rozloučili se oba a přemístil se do Snape Manoru.
,, Seve nebude vadit, když půjdu proskoumat potom tohle panství?”

,,Jistě,  že mi to nebude vadit, ale mněj u sebe hůlku a myslím, že už bude večeře a pak by jsme si měli jít odpočinout.
,,Tak dobrou Seve.”
,,A co ta večeře?”
,,Nemám moc hlad.”

,,Tak tedy dobrá, ale zítra ti vysvětlím pár pravidel ano?”
,,Dobře, hezké sny.”
,,I tobě Harry, I tobě můj malý Nebelvíre.”

Snad se kapitola líbila  ještě bych chtěla napsat zítra jednu  za dnešek.
Kapitoly by měli vycházet v pátek a v Neděli, ale pokud nebudu stíhat tak až v v pondělí.
Přeji pěkný yvecer
T. F.

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat