čekej nečekej

116 9 0
                                    

Potom co si šli všichni lehnout se Severus rozhodl, že se spojí s Harrym. Věděl, že je tam riziko, ale chtěl ho slyšet. Před tím než začal si vyčistil hlavu od zbytečných myšlenek a dal se na volání Harryho.

Harry?
Copak?
Jak se máš můj kocourku?
Celkem dobře Seve a co u tebe?

Zvláštní Harry mluví divně pomyslel si Severus. Takhle nikdy nemluvil a ještě k tomu nemluví větami, jakoby za něj mluvil někdo jinej a pak mu to došlo ředitel.
Okamžitě ukončil spojení, ale bylo už pozdě...

Ředitel věděl přesně, kde jsou a už tam šel. Severus okamžitě všechny vzbudil a začali se přemisťovat a nakonec skončili, tam kde by je ředitel nehledal v Godrikove dole.

,,Kde to jsme?”
,,Tady to všechno začalo” řekl Severus s naštváním. ,,To se ti nepovedlo Snape.” neodpustil si Sirius jízlivou unavenou  poznámku.
Ten pohled, který na něj hodil Severus, ho vzbudil a mohl by i zabíjet.

,,To máš pravdu a víš co to znamená? Špehuje nás celou tu dobu a mi o tom nemáme ani tušení.” Nad tím se zamyslel a řekl si v hlavě, že musí vymyslet klíčové slovo, aby měl jistotu že je všechno v pořádku.

,,Navíc musíme zařídit, aby dvojčata nepadly do špatných rukou.” ,,To máš pravdu a já přesně vím jak” všechny pohledy se zaměřily na člověka, který byl celou dobu ticho, ale věděl co musí přijít a taky věděl, že tomu nikdo neunikne.

,,Jak to chceš udělat, když pomalu slyší každý naše myšlenky a je všechno moje pět kroků vepředu než mi?”
,,Jednoduše, Tome slyšel jsi někde o tom, že lidi mají lásku a hledají k sobě spřízněnou duši?”

,,Něco málo jsem o tom už slyšel a taky jsem o tom už četl, neříkám že je to výmysl, ale taky si nemyslím že je to úplně pravda.”
,,Je to pravda a jenom duše se dokážou spojit a přežít což jsem pochop pomocí toho, že jsem už byl svědek toho, že se duše dali dohromady.”

,,A ty si myslíš, že se najde někdo, kdo půjde do svazku manželů s Fredem a nebo Georgem a kdo?” ,,Já myslím, že magie se už vzbudila Regulusi a to byla jen náhoda.”

,,S kým by se jako spojila?”
Remus nic neříkal a ukázal na sourozence Malfoyovi a Freda a George s kterýma se líbali. ,,Tak to jsem nečekal” oznámil Sirius s úsměvem, ale byl rád a Regulus se též usmíval.

Remus měl pravdu magie létala kolem všech. A pak se to stalo Fred a George si klekly a měli oba prsteny. Což nečekal nikdo.
,,Draco Luciusi vezmeš si mně?” zeptal se Fred s očima, kde byla vidět jen láska.
Stejně tak se zeptal i George ,, Sandro Narcisso Malfoyová vezmeš si mně za muže?” ,, Ano!!”

Severuse zarazilo to jméno, Sandra přece byla Luciusova nevlastní sestra. O které věděl jenom on, ale nenapadlo ho, že ji tak pojmenuje.

řekli oba sourozenci a kolem nich se objevilo modré světlo, které vzneslo prsteny a nasadilo jim je na prsty, a tak byl úkol splněn

Dvojčata byla zachráněna láskou.

Mezitím u Harryho
Harry se probudil úplně odpočatý a plný síly. Matně si vzpomínal na noční můrou, která se mu zdála a tak se přemohl a nakonec vstal z postele a vydal se z pokoje. Do dveří akorát vešla smrt a Harry měl málem infarkt.
,,Harry jsi vzhůru?” ,,Ano jsem, nechtěla by jsi na sebe dát podobu té dívky?” smrt se usmála a řekla,, pokud je to tvé přání.”

S tím se změnil její vzhled. Jen, kdyby byl Harry bystřejší, všiml by si zelených očí, které všude zářili jako smaragdy.
Ano, asi vás to už napadlo, ta dívka byla Harryho máma Lily Evansová.
Nebo aspoň její vzhled.

,,Harry je těžké s tebou jednat, ale musím ti říct, že ten sen který se ti zdál nebyl sen, ale skutečnost.” Harrymu se zatajil dech. Jeho Severus byl v nebezpečí. Smrt, která pochopila se usmála ,,dopadlo to dobře, jen Albus je naštvanej.”

Mezitím u Albuse ( který byl vzteky bez sebe a málem házel pomalu i s lidmi.
,,Uklidni se Albusi.”
,,Cože?! Molly já se mám uklidnit, vždyť nám kazí plán a navíc ještě k tomu aby toho nebylo málo Severus zablokoval všechny spoje a ta smrt je opravdu hloupá.”

,,Prostě se uklidni, řekla Molly, ale objevila se sova, která oznamovala, že George a Fred se zasnoubili.
No po tomhle omdlela Molly.
Ron se cpal a bylo mu to jedno Ginny měla smrt v očích a Albus házel s knihami.

I tohle smrt viděla a dobře se bavila, no počkej až Albus zjistí co udělala s jeho bývalým miláčkem. Ten ji zabije. Má plán a musí taky pohnout i ona má přece jenom termín na to kdy a  kdo zemře.

Tohle byla trochu kratší kapitola a přeju všem hezké sny.
T.f


neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat