ovládnutí 2 část

108 4 0
                                    

U Severuse a ostatních

,,Severusi” ozval se Tom, který si všiml, že Severus drží hůlku tak silně až mu zčervenaly klouby na ruce. Odpovědí mu bylo jen zavrčení, které jasně dával náznak, že Severus je připraven na boj.

No, kdo by nebyl, všichni měli v ruce hůlky a byli připraveni na boj o ten blbej náhrdelník. Plán byl jasnej, vzít náhrdelník a vypadnout. Nikomu se nemusí nic stát.

Mezitím co oni jeli výtahem se Draco a jeho sestra dostali až k Azkabanu. Byla tam hrozná zima, ještě aby ne byli tam mozkomorové, kteří měli za úkol hlídat Azkaban.
K azkabanu se dostali celkem rychle, ale jak se dostat do něj? Potom co viděli obří zeď to byl nelidský úkol.

Bylo těžké se dostat jak dovnitř tak ven, ale znamenalo to že kouzelníci jsou v bezpečí a to hrálo dobrou roly. Najednou  ale sourozenci uslyšeli jakoby tam byl nikdo třetí. Mám baterie vzali hůlky a míčový na místo odkud zvuk přišel.
Nikdo však nečekal to co přišlo, nebo spíš kdo přišel.

Byl to skřítek a to hodně známý skřítek. Ano, byl to Dobby a nebyl sám, byla s ním ještě jedna slečna taky skřítek. ,,Dobby” zašeptal Draco a jeho sestra se usmála i ona skřítka dobře znala a jeho společnici taky, byla to její malá kamarádka. Winky” poznala jí hned  pomocí toho, že Lucius Malfoy dělal pro pána zla a zná se s jejím pánem neboli s Bárty Skrkem.

Tenkrát jí dala oblečení, aby byla volná a ona ji byla vděčná i když nebyla na začátku naštvaná, než ji Dobby vysvětlil, že je volná a může si dělat co chce. I po tom byla naštvaná a Dobbyho nebrala jako přítele, rozhodly se ale být na dobré straně a né na té zlé.

,,Dobby je šťastný, že zase může vidět svého bývalého pána”  Draco se usmál a řekl ,, copak tady děláte?” Winky se na něho podívala a promluvila,, jsem ráda že jste šťastný.” ,,Pomůžeme vám se dostat dovnitř a osvobodí všechny ostatní, jinak musíte říct kam je máme přemisťovat, ale obávám se že kdyby byly na jednom místě, že by mohli všechny zase najít a chytit i vás.”

,,A co kdyby jsme je rozdělily, v našem domě už byli, ale co kdyby jsme přemístili na Ministerstvo.” ,,Tam budou v opevském nebezpečí.”
,,Existuje pevnost vlastně to jsou dvě pevnosti jedná se o školy a vy je obě znáte.”

,,To není špatný nápad, takže říkáš aby jsme je přemisťovali do školy, tím informujeme i ostatní školy o tom co se tady děje.” ,,Tak jo jdeme na to.”
S tím se začali přemisťovat  dovnitř. Odzbrojily hlídačem a postupně je začaly všechny přemisťovat do škol.
Jenomže by to nebyly sourozenci, kdyby se tam nespustili poplach, což nikdo nečekal a aby to bylo málo začali se tam objevovat kouzelnici z ministerstva. V tu chvilku bránily, ale bylo jich hodně. Nikdo však nečekal, že mozkomorové to sleduji a vydali se na pomoc. Začaly jim brát dobré vzpomínky a skončilo to tak že se přemístili  se skřítkama.

Mezitím  u Severuse.
Severus  s ostatními čekali na správný čas a pořád né a né se rozhoupat k tomu, aby vběhli do místnosti vzali náhrdelník a opět zmizely. V tom, se ale spustil alarm a naši hrdinové toho hned využily. Vběhli do místnosti, Tom vzal náhrdelník a okamžitě se přemístili.

Měli pocit, že si toho nikdo nevšiml, ale opak byl pravdou zahlédl je Popletal, ano on byl na jejich straně a rozhodl se s nima setkat, protože dobře věděl, že začíná válka a chtěl zůstat na jejich straně. Také věděl něco o tajemných knihách. Teda četl o nich, ale musí je najít, aby jim řekl kde jsou a oni se mohly posunout.

Objevili se v místě a narazili na dvojčata. ,,kde jsou?” zeptal se Tom po tom co se rozhlédl a nikoho neviděl. Draco se usmál ,,na bezpečném místě a máme novinku školy jsou na naší straně.” Severus nechápal ,,jak jako ze školy vědí co děláme?” ,,objevili se tam Dobby a Winky a rozhodly jsme, že by bylo nebezpečné kdyby bylo tolik lidí na jednom místě.

Severus se usmál a obejmul Draca ,, udělali jste to dobře a ještě jste získali školy na naší stranu.”
Už aby byli všichni v pohodě a jeho kotě s ním,  jak se asi má?
Toť otázka s tím se vydali všichni spát, až na to že nikdo neusnul a všichni premíšleli nad jednou věcí jak zničit náhrdelník.

Snad se kapitola líbila a přeji krásný večer T.f

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat