Mezi tím co Severus s ostatními obdržel knihu se Albus rozhodl, že už má dost toho jak se nic neděje a že bude jednat.
Vydal se teda pomalu do sklepení, ale byl vytržen z přemýšlení u dveří. Když do jeho kanceláře přiletěl kouzelník o kterém si myslel že je mrtvej.
Aberforth se podíval první po kanceláři a pak na bratra. Zaslechl co se děje ve světě a rozhodl se přistoupit na jednu ze stran. Ano i on byl ten hodnej a rozhodl se pomoct naší partě, tak, že bude zjišťovat, kde jsou viteály zevnitř.Mezi tím co byl Albus v šoku ho jeho bratr obejmul s úsměvem a to ne moc pěkným. Měl jistý plán a to zabít bratra a zničit ty co stojí na jeho straně.
Albus se rozkoukal a i on nakonec obejmul bratra.
,,Nesedneme si?” zeptal se Aberford s úsměvem. ,,Jistě” usmál se na něho Albus. Oba si sedli a Aberford začal přemýšlet o tom, že se Albus chytil až moc rychle, což bylo divné, ale nevadilo mu to. ,,co potřebuješ?” zajímal se Albus a dal si citronový bombón. ,,chci se k tobě přidat a stát na straně rodiny.”
Albus vypadal zamyšleně, ale nakonec se usmál a vypadlo z něho ,,a co mi můžeš nabídnout? Teda, co umíš ovládat smím se zeptat?”Aberford očekával tuhle otázku a tak se usmál ,,nabídnu ti něco co se neodmítá můj bratře a to mojí moc.” ,, Tvojí moc? jakou moc myslíš? Žádnou nemáš a nikdy jsi ji neměl.” Tahle věta Aberforda naštvala a to hodně, vlastně na tolik, že se rozhodl jednat okamžitě. Teď šlo všechno bokem hlavní byla smrt tohohle může. Tak moc chtěl smrt bratra, že mu byli jedno důsledky.
,,Rád jsem tě viděl Albusi, ale jsi stejný bastard jako když jsi nás opustil.”Albus se málem udusil bombónem, rozhodně tohle nečekal, ale jak to vypadalo tak od sebe odkopl člověka co mu nabídl pomoc. Nevědí co by se mohlo stát, má viteály a to je nejlepší.
Aberford odešel a mířil si to do skladu s lektvary a nakonec do sklepení, ach jak byl Albus slepý a nevšiml si ani co dělá.Aberford udělal lektvar, který je starý a přes to nejlepší, pomocí něho můžete zničit černou magii a rozhodl se ho dopravit pomocí toho, že se promění na velmi známého fénixe. Ano, to on byl ten Fenix co tenkrát uzdravil Severuse. Snad ste si nemysleli, že by se Brumbál dělil o svého zlatého ptáka, který se pokaždé zrodí.
Aberford vynalezl, že když se stane fénixem, tak bude nesmrtelnej a to se mu dařilo. Učil ho samotný Nicolas Flamel, ten kouzelník vytvořil kámen mudrců.
Po té co byl lektvar úspěšně hotový se vydal navštívit les, kde se nacházeli Sirius s Regulusem. Netrvalo dlouho a narazil na spoustu záhadných bytostí co byli v lese.
Měl, ale cíl a to jít k vodopádu, kde byl král a kde se nacházeli Sirius a Regulus.
Došel akorát v čas, aby zaslechl bratry a kousek rozhovoru. Vše šlo podle plánu lesní bytostí byli připraveni na boj a on se změnil na Fenix a letěl si to k Severusovi.Mezitím u Severuse kde je už podvečer.
,,Severusi musí být způsob jak zničit tu ohavnou věc.” ,,To máš sice pravdu a je to i v té knize, ale pochop, já tady nemám ty byliny, abych ten lektvar vyrobil.” ,,S tím vám mohu pomoci.” ozval se a Severus se podíval nevěřícně tím směrem. Hned ho poznal, kdo by taky ne že?
S tím položil na stůl lektvar a jemně se usmál. Severus vzal lektvar do ruky a prohlédl si ho očima. Barvu měl správnou a tak ho otevřel a přivoněl. I vůně byla správná. ,,Tome přines tu ohavnost.” ,,Proč nám pomáháš? Chceš snad aby jsme zabili tvého bratra?”
,,přesně tak, to přesně chci a budou stačit jenom tři kapky, což znamená, že by vám lektvar měl vystačit na všechny viteály.,,Mám ale jednu podmínku.” Severus nadzvedl jedno obočí co znamenalo, že má otázku ,,zabij ho tak aby už nebyla možnost návratu, protože když to neuděláš ty tak já jo.” s tím bouchlnuli dveře a starší kouzelník byl pryč.....
Snad se kapitola líbila a přeju krásné vánoce T.f
ČTEŠ
neko snarry
ДуховныеCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji