Strašidelná Chodba

991 42 2
                                    

Harry se ráno probudil kolem desáté a rychle se oblékl.
Šel rovnou na snídani, která tam už byla, ale Severus nikde.
Našel i malou kartičku se vztazem.

Mám práci v laboratoři, dej si snídani a měj pěkný den.
Večer se uvidíme
PS moc tě 💓
S. S

Harry se rychle najedl a šel se podívat po domě.
První prozkoumával pokoje, a když už byl v druhém patře, tak otevřel obrovské dveře do knihovny.
Sedl si do jednoho křesla a koukal po celé knihovně.

Jeho zrak se zastavil u jedné strany knihovny.
Vstal a vydal se k té knihovně.
Ohnul se a sáhl na posunutou hlínu.
A došlo mu, že s tou knihovnou někdo manipuloval.
Ne, Severus to nemohl být, proč by před ním něco skrýval?

Zvedl se a pomalu začal sahat na knihy a zmáčknul jednu a knihovna se jemně posunula.
Otevřel ji víc a jenom přivřel, aby se odtamtud dostal, kdyby potřeboval.
Nikdo nikde nebyl, a tak se vydal chodbou.
Svítil si hůlkou a procházel starou chodbou.

Níž a níž, až došel k místnosti.
Nakoukl dovnitř a malém ho kleplo.
Vešel do ní a začal se rozhlížet.
Byli tam knihy a v rohu bylo oblečení a maska smrtijeda.
Poznal ji poprvé a poznával ji i teď.

Severus je smrtijed došlo mu a spadl na kolena.
Věřil mu a on je ta zrůda co zabíjí zbytečně, nevinné lidi.
Je smrtijed.
,,Severus je smrtijed" řekl nahlas a začali mu stékat slzy.
Lhal mu, je na špatné straně, teď ho dá Voldemortovi, a on zemře.

,,Nedám tě Voldemortovi kocourku" ozval se hlas.
Pak ucítil Harry ruce na ramenou a náhle si k němu Severus klekl a objal.
Harry se k Severusovi přitáhl a on si ho dal blíž k sobě.
Harry se chytil Sevova krku a i nohama kolem pasu.
A Severus nemeškal a chytl ho pod zadkem.

Nesl ho opět až do knihovny, kde si sedl a chtěl, aby Harry si sedl k němu, ale Harry se ho držel jako klíště.
,,Harry chci ti to vysvětlit."začal Severus.
,,Co přesně my chceš vysvětlovat, to že máš oblečení smrtijeda, to že jsi jeden z vrahů a nebo to, že tě Voldemort zabije až ho přestane bavyt si s tebou hrát jako s loukou."

Tak o tohle mu jde došlo Severusovi.
Harry ho má rád a nechce, aby se mu neco stalo.
,,Nic se mi nestane, Harry."
,,A to víš jako jak?
Nevíš, a proto ryskujes život a Brumbál to ví a nic s tím nedělá."

,,Harry než ses narodil, jsem se stal opravdu zlím člověkem "to ti nikdy neodpustí" dal jsem pánu zlu věštbu a díky tomu zemřeli tví rodiče.
Díky tomu jsme tam, kde jsme a díky němu taky zemřou statisíce lidi, a to protože jsem udělal jednu velkou chybu."

,,Uvědomil jsem si to a šel za Brumbalem a stal se dvojím špioném. Pomáhám dobré straně a vždy budu, také je pravda, že tě miluji už od prvního dne, kdy jsi nastoupil do školy.
Mé chování bylo vůči tobě hrozné a to jen, protože jsem se nesmířil s minulostí."
,,Ovšem mě to neomlouvá z ničeho."

Znal jsem tvou mámu a byla to nejlepší co mě potkalo a tvůj otec... no řekněme, že je to furt tvůj táta.
Když zemřela Lily, zníčilo mě to, a pak když ses objevil ty, tak jsem tě začal chránit pro moji Lily, ale nebylo to jen pro ni, ale i pro mě.

Byl jsme na tebe bezcitný a to si neodpustím.
Zničil jsem tě, to také si neodpustím.
Chránil jsem tě, ale ty ses prostě musel každý rok o něco pokusit a já byl strachy bez sebe.
Pochopím, když mi neodpustíš, když se mi nepodíváš do očí a půjdeš k tvému kmotrovi, jen chci, aby jsi věděl, že mě to mrzí a moc tě miluju."

,,Severus Snape!!"
Zařval Harry až sebou Severus škubl.
,,Jak na to vůbec můžeš mislet, že bych tě nemiloval, jenom protože jsi udělal pár chyb."
,,Ty chyby stali lidské životy, zasloužím si zemřít, trest něco, cokoliv na světě jen si řekni a splním co budeš chtít."

Harry se nadechl a vzal do rukou Severusův obličej a dál svoje rty na ty jeho.
Byl to krátký polibek, ale jakoby řekl všechny svoje emoce zároveň.

Potom co se Harry odtahl a koukal Severusovi do očí a začal mu pomalu promlouvá do duše,, Severusi chápu, proč jsi to udělal a neříkám, že jsem z toho nadšený, ale děláš dvojího špióna a jsem šťastný, že tě mám.
Možná jsi někoho zabyl, ale i pomohl nemocným, nikdy jsi nebyl zlí a moc tě miluju.
Nevěděl jsi, že ta věštba je o mé rodině a byla to blbá náhoda.
,,Ano mam přání, které bych chtěl po tobě, aby jsi ho splnil."

Severus polkl, Harry teď mohl říct cokoliv, například aby odešel z jeho života, aby ho nechal na pokoji, ale opět se v Harrym zmýlil.
,,Nikdy mě neopouštěj"
Severus na Harryho koukal s otevřenou pusou a pak promluvil,, nikdy tě neopustím."

,,Moc tě miluji Severusi, a je mi jedno co se stalo, ale musíme přemýšlet co uděláme v budoucnu za další krok a jestli opravdu něco, tak to vyřešíme spolu souhlaš?"
,,Dobře, Harry, moc tě miluji" s tím mu vrátil malý polibek.
A přitáhl si ho k sobě a začali se pomalu líbat..

Snad se kapitola líbila a v neděli by měla vyjít další.
Přeji pěkný večer.
T. F

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat