Mezitím v Bradavicích
V ředitelné byli Ron, Ginny, jejich máma, ředitel a Sofie jim vyprávěla co viděla.
,,Tak to je problém" řekl Brumbál a usmál se.
,,Takže Severus má prsten a bude zasnouben s Harrym."
,,To není ještě jisté."
Potter ví pravdu, odstavil mu trezory a co je vrchol, vyhodil jeho lidi ze svých domů.
No to mu nesmí projít, ale zároveň měl obavu, aby se to neotočilo proti němu.Má už jen pět vytealů a jeden z nich je Harry, a když to zjistí Severus, tak bude problém.
Nemluvě o tom, že ten má teď o všem přehled.
Celá skupina, ale nevěděla, že je poslouchají dvojčata Fred a George a oba plánuji, jak to říct Harrymu a pak je to napadlo ta roucha, a tak napsali dopis.
Na ministerstvo.Milý pane Popletale píšeme pomocí otcovi tužky.
Aby nikdo netušil, kdo to napsal.
Potřebujeme vaší pomoc, prosím v šest hodin se dostavte se do Bradavic a vemte s sebou spoustu bystrozorů.Děkujeme....
S tím to poslali a modlili se, aby to přišlo na ministerstvo co nejdřív.
Dopis přišel a jakmile popletl ho uviděl, tak ho přečetl a hned odpověděl.Laskavě si nedělejte si z ministerstva srandu
přeji pěkný denMinistr popletl.
Po necelé hodině to četli dvojčata a hned odepsali.
Pane popletle
Neděláme si z vás legraci a pomoste nám prosím, ředitel se zbláznil a jde po Harrym Potterovi a okradl ho. Prosím, máme zdroj, že v osm večer přijde něco velkého.
A dokažte nám, že jste lepší než ředitel, a že máte i tady ve škole moc. S prosbou o pomoc...Jakmile si tohle ministr přečetl tak koukl na hodiny,, hmm odbíjí sedmá" s tim zavolal na všechny bystrozory a u toho si mumlal,, jestli si ze mně střílí tak s ním bude konec" a vydal se do Bradavic.
Mezitím u Severuse a Harryho
Už připravený šli k večeři a Severus si klekl a zeptal se na danou otázku, než stihl, ale než Harry stihl říct ano, tak byli v Bradavicích a Harry zapištel
,,ano Severusi Snape vemu si tě" Přiletěl k němu prstýnek a oba prsteny se spojily.Brumbál stál a kolem ostatní. Sofie začala křičet,, to snad ne."
,,Ale ano" s tím se rozrazil dveře a vběhli tam dvojčata.
,,Matko jak můžeš a ty Rone a Ginny."
,,Peníze jsou peníze, synové moji a teď odstupte" v tom Brumbal to neudržel a začal vysílat kletby.Všichni kletby vraceli a pak se stalo něco zvláštního.
Harrymu ztmavli oči a objevili se křídla?
Měnila barvu a Sirius se měnil v psa a přemisťoval je, Remus zavolal pár vlků a celý boj se odehrával pokaždé jinde a skončilo to u lesa.Objevil se tam Fénixův řád a opět se bojovalo.
Co myslíte vyhraje Harry a Severus nebo Albus a Sofie?
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji