,,Haló, kde jsem teď?”
,,Jsi u nás zlatíčko” odpověděl jemný a přesto klidný hlas.
No, že by mně to nějak uklidnilo to ne a přesto, jako kdybych ten hlas znal.Najednou se rozhořely plameny v krbu a Harry si všiml čtyř osob.
Dvě ženy seděli u krbu a jeden muž stál u okna, o které se opíral a u toho pil nejspíš alkohol a druhý si četl knížku v křeslu a nevěnoval jim pozornost.
Harry se s obavou rozhlížel.,,Nemáš se čeho bát jsi v bezpečí” uklidnil ho hlas, který byl muže u okna a nebyl to nikdo jiný než Godric.
,,Godricu, nech našeho přítele si odpočinout” napomenul ho jinej hlas.
,,Starý příteli” ozval se muž, který seděl v křesle a četl knížku.
Ani nezvedl oči jen mluvil.,,Jsi tady jak už víš kvůli naší škole.”
,,Ano to vím,říkala mi to už i smrt.”
,,Ale asi mi neřekla vše.”
,,To máš pravdu prcku.”,,Víš, kde je černý les?”
Harry jen kývl, že ví.
,,Půjdeš tam a půjdeš hluboko, vezmeš svoje blízké a musíte projít přes nástrahy, ale víme že ty a tví přátelé to zvládnete.”,,Vždy tam bude nástroj, pomocí kterého můžeš zníčit viteály a to bude tak vše.”
,,Mohu mít otázku?”
,,Povídej chlapče.”
,,Moudrý klobouk, řekl že se hodím do každé koleje,ale oni jsou všechny jiné, já se nechodím do žádné.”Na to Salazar Zmijozel odložit knížku a šel ke knihovně, vzal jednu knížku a dal jí do rukou Harryho.
,,Podívej se na tu obálku.”
S tím ukázal na knihu.
,,To je kniha zakladatelů, druhý díl.
Musíš ji najít a věřím, že ji najdeš.
,,Pokusím se”
,,Vrať se na začátek a přemýšlej a najdeš ji.”Na to opět Harry padal....
Snad se bude kapitola líbit a přeji pěkné sny T.F.
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji