,,kotě vstávej” budili mě dva hlásy.
,,Siriusi roztahni závěs, možná, že to probudí to lenivé koťátko.”
Vrr zavrčel Harry a dal si peřinu na hlavu.
Světlo se rozsvítilo do celého pokoje.,,Vstávej Harry a pojď na snídani” budíl ho jemně Sirius s úsměvem.
Severus si povzdechl,, když to nejde podobném, tak pozlem” strhl deku z Harryho a rychle zamával hůlkou a Harry měl svoje čisté oblečení a pak ho vzal jako malého a šel dolů.,,Seve, co blázníš? pusť mě dolů.”
Sirius šel v pohodě za nimi a smál se.
Jak vešli dolů, tak tam byl Remus a jedl chleba a u něho už seděl Matěj a usmíval se.Severus položil Harryho dolů a on si sedl na židli.
,,koukej se najíst a pak ti dám na hlavu moudrý klobouk.”
,,On ti ho Brumbál půjčil?”
,,No, víš, Brumbal nevlastní jediný moudrý klobouk?”
,,Aha, tak to jo.”,,Najedl ses už?”
,,Už ano”
,,Tak pojď, jdemem na to.”
,,Skoč si to připravit, pak přijdeme” řekl Sirius.
,,Tak co prcku připravený?”
,,No, nevím mám strach, že půjdu do Zmijozelu a vy mě už nebudete mít rádi.”Na to Sirius zareagoval tak, že mu dal malý pohlavek a k tomu řekl,, jsem tvůj kmotr, budu tě mít rád pořád, i kdyby jsi byl Zmijozel.”
,,Ale táta by asi pyšný nebyl.”
,,Neřiď se otcem, ale srdcem a mnohokrát to bude obtížné, ale ty to zvládneš.”
,,Věříme ti a pomůžeme ti, nikdy nebudeš sám.”Severus přišel k němu a podíval se na tu ranku a v hlavě si řekl, že je lepší.
To vyřešíme později teď jdeme ke klobouku pokáral se v hlavě.
Šli do obýváku a Harry si sedl na židli a Matěj mu dal na hlavu klobouk.Hmm Harry Sirius Potter, kam tě zařadím.
Hodíš se do každé koleje.
Nebelvír: za přátele bys klidně i dýchal.
Havraspár: jsi chytrý a bystrý.
Do Mrzimororu by ses taky hodil, pomáháš nejen přátelům, ale všem a hlavně máš trpělivost a to tě šlechtí.
Do Zmijozelu by ses taky hodil, umíš jako oni přemíšlet a navíc umíš být i děsivý, když se naštveš.Myslím si, že by ses hodil do každé koleje, ale nejvíc do Nebelvíru, nebo Zmijozelu.
Volba je na tobě dráhy chlapče, necham to na tobě, ale v Nebelvíru jsi už byl co takhle skusit Zmijozel?”,,No já nevím”
,,Potřebuješ se naučit s mocí a navíc nemusíš vystupovat jako Harry Potter, ale jako Harrold Sirius Snape a nikdo to nepozna.”
,,Lidem bude divné, že zmizel Harry Potter a nejednou se zde objeví Harrrold Snape.”,,Jak už jsem ti řekl, je to na tobě.”
,,A kam šel brácha?”
Neřiď se podle bratra, ale přemíšlej co začít na novo jako Harry Sirius Snape.Co myslíš, že udělají až zjistí, že je jejich přítel neko a navíc se baví s hadem.
To by asi bylo, kdyby jsi byl ve Zmijozelu.
Tak ať je to tady Zmijozel!!Harrymu byl sundán klobouk a koukl se na ostatní
Byli v tranzu.
,,Klobouk první říkal, že si máš vybrat ty” začal z lehka Remus.
,,A nakonec řekl Zmijozel.”
,,Proč sis vybral zrovna tu kolej?”
,,Protože by mě odsoudili v Nebelvíru a řekli, že se bavím s jedním z hadů.”,,Chápeme, a tak budeš moct být se Severusem a nesebere ti body.”
,,Pak klobouk říkal, že si máš říkat Harrold Sirius Snape.”
,,Přesně tak.”
,,A ty Matěji nejspíš budeš Matyáš Remus Snape.”,,Matěji v jaké jsi ty koleji?”
,,Jsem ve Zmijozelu bráško.”
,,Tak tam budete spolu a navíc máme pro vás překvapení kluci.”
,,Severusi řekneš jim to ty nebo my?”
,,Řekněte jim to.”,,Budeme vás učit a budeme vaši profesoři.”
,,Cože? jak to?”
,,Severus bude učit obranu a lektvary a my budeme učit dějiny.”,,Super, už to nebude taková nuda.”
,,Skřetí války, fuj tajbl.”
Na to se všichni rozesmáli.
,,Opravdu se hodíš do Zmijozelu, kotě”
,,Tak to by jsme měli a Maty, asi nevíš proč Harrymu začala najednou téct krev?”,,Ale to víte, že to vím.”
,,Jeho tělo se zbavuje staré magie a bere si tu co mu patří.”
,,A navic pardón, že o tom mluvím, ale mluvil jsem s Tomem a on o tom ví víc, a tak by si přál kdyby jste tam zítra přišli.Ví o té věštbě a pomůže nám, je na naší straně, ale nikomu ani slovo.”
,,Jsme rodina Maty a ta drží spolu” řekl s úsměvem Remus.
,,Tak já už půjdu, mám být na oběd v panství a opět se někdy uvidíme, pošlu vám sovu”
,,Ahoj” řekli všichni a šli dělat různé věci.Sirius a Remus odešli si lehnout.
,,koťátko, musíme tě vyvenčit.”
,,Ale kotě je unavený ” řekl Harry a lehl si na kanape.
,,Tak jdeme do pelíšku, ale něco před tím musíš sníst.”
,,Ale já nemám hlad.”
,,Sníš to i kdyby jsem tě měl krmit.”,,Tak to skus.”
,,Sedni na židli” řekl Severus a šel pro jídlo,
Nakonec vzal polívku a začal ho krmit.
Harry poslušně všechno snědl a pak začínal usínat na Sevovi.
Severus ho vzal do náruče a pomalu nesl nahóru.Předtím, ale ho dal do vany a pořádně ho omyl v teplé vodě.
,,Seve?”
,,Ano?”
,,M-miluji tě.”
,,I já tebe koťátko, i já tebe, a proto se i o tebe starám, a neboj se nikdo mi tě už nevezme.”
Poté se vydali do postele.
A Harry mluvil dál ,,ale, co Když?”
,,Nikdo a teď už spi” řekl Severus a dal si ho na hruď a jemně ho hladil a tím ho uspával.,,Dobrou Seve.”
,,Dobrou koťátko, hezké sny” odpověď už Severus, nedostal, ale věděl, že by mu Harty řekl úplně to samé.Snad se kapitola líbila a přeji pěkné sny a hodně štěstí v týdnu.
T. F
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji