pokračování

142 5 1
                                    

A všichni čekali co se bude dít.

To co, ale uviděli nikdo nečekal. Za dveřmi stáli puberťáci, které nikdo nečekal.
Draco Malfoy a nějaká dívka.
Oba byli od krve a nikdo nevěděl jestli jejich a nebo cizí.
Bylo vidět, že dívka je zraněná a částečné omdlívá.

,,Pomozte jí prosím" vydechl Draco z posledních sil. Nakonec se teda smilovali a pustili je dovnitř.
Dívku položili na gauč a Tom se podíval co se děje pomocí kouzel co na ní seslal. Hned věděl, že bude dívka v pořádku. Potom co se ujistil, že dívka usnula promluvil k ostatním ,,bude v pořádku, ale musí odpočívat."

Potom se všechny pohledy otočili na blonďatého chlapce, který seděl u své sestry a koukal se na její bledou tvář.
Severus stále, ale nechápal proč je dívka tak podobná chlapci, a proč se na ní kouká, jako kdyby to byla jeho sestra.

Sirius to však už nevydržel a zeptal se,, koukáš se na ní stejně, jako kdyby to byla tvoje sestra." však jen kdyby věděl, že se dotknul pravdy.
Draco se na něho podíval a odpověděl
,,protože to je moje mladší sestřička."
Tak tahle věta vyrazila dech úplně všem.

Severus se koukal jak smutně tak i naštvaně, ale chápal to. Jediné co nechápal bylo, to že jeho přátelé ze školy Lucius a Narcissa mu nic neřekli.
,,Co se teda stalo?"
,,To ředitel, udělat zatykač na naše rodiče s tím, že to jsou smrtijedi a že jsou velmi nebezpečný a zaslechl jsem, že udělal zatykač ještě na dost lidí."
,,Asi nevíš na jaké lidi co?"

,,Úplně na všechny lidi, co nejsou na jeho straně." jak tohle řekl tak v místnosti bylo ticho. Všichni totiž věděli, že teď po nich půjde celý ministerstvo, což byl problém, protože chtěli aby dvojčata byly volný.

Takže teď museli vymyslet úplně nový plán s čím nepočítali, ale zas tak velký plán to asi nebudeme, protože jestli je pravda co jim bylo řečeno mají jenom pár hodin na to, aby zavolali všechny smrtijedy a ochránili je.

Takže uděláme schůzku, protože jak víme, když je naplánovaná schůzka smrtijedů, tak musí přijít okamžitě.
S tím je hned začal Tom svolávat.
Byla pravda, že mají málo času, ale kdyby jenom tušili, že je sleduje někdo, kdo by sledovat neměl tak by si to rozmysleli.

Ano, Harry je sledoval celou tu dobu pomocí věštící koule a už měl plán. Byl to přece jenom Harry Potter a on má lidi úplně všude. Trochu jim pomůže s tím, aby se dvojčata konečně zamilovali.

,,Harry?"
,,Copak Hermiono?"
,,Co máš v plánu?"
,,Chci jim jenom pomoct" řekl Harry s úsměvem.
,,Harry musíš nechat lásku plynout samostatně a ne do toho strkat prsty."
,,Však já vím, ale nebude na škodu, když je trošku popostrčím ne?"
,,Harry teď se musíme věnovat viteálům."
,,Máš pravdu, jako vždy..."
,,Už myslíš na to jak je dát k sobě co?"

,,Ne napadlo mně ještě jedno kouzlo, na to aby dvojčata nemuseli k rodině a poslouchat jejich mamku a ředitele."
,,O jaké se jedná kouzlo?"
,,Je to taky rituál, ale spíše mudlů a to je svatba a noc plná vášně."
Po tom co to Harry řekl se Harmona usmála a řekla ,,to máš pravdu a je to pevnější než všechna kouzla na světě."

,,No právě a navíc se teď těžko dostanou na ministerstvo, aby to udělali legální cestou."
,,Tak jim pošli vzkaz jako tehdy."
,,Ty o tom víš?"
,,Já vím přeci všechno."

Harry začal do jedné myšlenky psát vzkaz s tím, že to pošle, ale najednou uslyšel kroky a jako kocour se vymrštil a hned byl na nohou a Harmona taky.

Běželi ke krbu a okamžitě ho zapojily, ale bylo příliš pozdě, a tak na sebe dali zakrývaci kouzlo a akorát včas, protože dveře se rozlétli a v nich byl....

Tak kdo myslíte, že v nich bude Albus a nebo by jste chtěli někoho z mrtvých, aby povstal, ale koho by jsme tam daly co třeba samotnou smrt?

Přeji krásnou noc T.f

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat