Harry se probudil v úplně bílém prostředí a byl sám, úplně sám.
,,Sakra" řekl a chytil se za hlavu, protože ho hrozně bolela, a aby toho nebylo málo, tak vůbec neví kde je.
Náhle ucítil chlad, a tak se otočil, a když se otočil málem dostal infarkt, protože před ním se zhmotnila postava.Hned bylo jasný, kdo to je....
Ano, byla to smrt a koukala se na něj.
,,Harry ráda tě vidím, vzpomínáš si na mně?" Zeptala se postava.
,,Měl bych si na tebe vzpomínat?" Optal se Harry opatrně.
,,Ano měl by sis na mně vzpomínat, protože pokaždé, když se ti něco stalo chránila jsem tě a nikdy si nevzala tvojí duši.",,A já jsem myslel, že jsi smrt a né démon" zavtipkoval Harry.
,,Smrt se v tomto světě od démona moc neliší, až na to že já mám více možností, jak někoho zabít a démon ne." odůvodnila smrt jako nic s úsměvem.,,Takže to znamená, že jsem něco jako démon?" zajímal se dál Harry.
,,Ne, neboj nejsi, ale kdybych ti měla říct úplně všechny dějiny, kde byla tvá malá dušička, tak by sis vzpomněl, jak na mně tak na své přátele."
Na jaké přátele? teď, nebyl Harry zmatený, ale spíše zaujatý.
,,Jednou si vzpomeneš, jsi přece potomek salazara Zmijozela, ale zajímá mně co ti řekl moudrý klobouk Harry.",,Že patřím do každé koleje a neví kam mně dát."
,,Přesně tak, hodíš se do každé koleje ať Nebelvíru tak Zmijozelu ba dokonce Havraspáru a Mrzimoru.
Tys jim pomohl a teď je řada na nich a věř že to oplatí."
,,Jak mi to chtějí oplatit?"
,,To ti neřeknu já, ale musíš najít jejich obrazy.",,Tak dobře a děkuju a pomůžeš mi i ty?"
,,A co by jsi chtěl, aby jsi byl stejnej jako Albus?" Zeptala se smrt s úsměvem, před ním to nemělo smysl skrývat.
,,To zas ne, nejsem vrah.",,Však já vím, ale musíš najít všechny vyteály a to zvládneš jen tehdy, když najdeš zakladatele a nejsi démon, ale anděl."
Mění se ti oči i křídla někdy se ukážou i rohy."
,,Já mám rohy?"
,,Ale to není vše jinak Neko s křídly a rohy."
,,Takže mix?" optal se opět Harry.
,,Na mně nekoukej, moje práce to není, to poděkuj zakladatelům. Nemohly se dohodnout jak bude vypadat jejich potomek a pán Bradavic.",,Já jsem pan Bradavic?"
,,Ano a nejen to, jsi na straně Toma, máš právo na všechny smrtijedy."
,,A uděláš tohle až se probudíš...."
,,No dobře a děkuju a nestane se něco špatného?"
,,Vše špatné je pro něco dobré....."Zazněla odpověď, ale pro Harryho už jen z dálky protože padal dál.
Snad se kapitola líbila a přeji krásný rok 2023
T.F
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji