Knížka Černá jako noc.
Existuje černá Moc.
Bílá knížka jako den.
Vyhrává vždy oheň.Hvězdy svítí noc je dlouhán
Ale smrt je volná.
Noc je příliš krátká
a smrt je zahnánaTajemství je velká věc
Opakuje se ten den.
Mrtví opět povstanou
Zvířata se nadlábnou.Zvíře chytrý a vždy jemný
ani lektvar nepromění.
Měsíc rudý jako red.
Přichází ten správný lékPod měsícem je vždy vidět, ale tenkrát zmizel.
Kytka rudá jako měsíc
Pomoc přijde to je jasný.,,Seve, teď je na tobě jestli se uvidíme a já ještě něco zařídím a ty buď v klidu.”
S tím Harry odešel z jeho hlavy a nechal Severuse přemýšlet.Severus nečekal a vběhl za ostatními.
,,Co se děje Severusi?” optal se jemně Remus.
,,Harry my dal hádanku.”Remus se narovnal a zeptal se ,,a myslíš, že podle ní ho najdeme?”
,,jsem si tím jistej, ale musíme ji jako první vyřešit.”
,,Snad bude v pořádku, přece jenom je s tou holkou.
,,Siriusi nech toho a ty Severusi nám řekni co víš” ozval se Tom.,,A nedáš mu k tomu hašlerku?” zasmál se Sirius.
,,Klidně, pokud bude chtít.”
,,Přestaňte, nebo se nic nedozvíte.”
,,Jo, ale ty nezachráníš kotě.”Vrrr
,,Je, vidět, kdo je tady ten pes.”
,,Jedinej pes jsem tady já” ozval se Sirius.
,,A já taky” ozval se Regulus.
,,Počkat ty jsi pes?”
,,Ano, můj patron je pes a umím se měnit v psa.”Aaaa zapištěl Sirius jako malá holka a běžel k Regulusovi.
Po chvilce už ho drtil v obětí se slovy,, můj malej bráška je stejnej jako já.”
,,Já nejsem vrah na útěku.”
,,To už ani já, to bych přece nemohl učit na škole s dětmi ne?”
,,To je fakt a já si myslel, že tam chceš udělat masakr.”
,,Nechte toho a poslouchejte raději.”Po deseti minutách:
Severus řekl co mu řekl Harry
,,Tak si to rozebereme, Harry ti řekl hádanku” zeptal se Tom.
,,Ano řekl.”
,,Každé slovo musí něco znamenat.”
,,Tak si to rozebereme pořádně, větu po větě.”Po tom co si rozdělili práci usoudili, že to tak nepůjde.”
,,Ne takhle to nepůjde, musíme si to rozdělit a najít ho.”,,Severusi najdi mně mám tě rád” ozvalo se opět v jeho hlavě.
,,To i já tebe koťátko” zašeptal Severus.
,,Řekni mi, kde jsi.”,,To nemůžu, ale zaměř se na jednotlivé věty a dělejte to spolu, jako tým.
A najednou to Severusovi docvaklo
Harry mu dával stopy, jak a kde co má najít.Teď nehledají jeho, ale něco jiného.
,,Tak začneme” řekl Severus.
,,Pokud sis nevšiml, tak jsme začali už před dvěma hodinami a stejně nic nemáme.”,,To máš pravdu, ale teď už vím jak na to.”
,,Tak mi ukaž, kde děláme tu stejnou chybu, já se poučím rád.”
,,No, budeme to dělat po větách.”,,Knížka Černá jako noc,
Existuje černá moc.”
,,Severu se podíval na ostatní se zájmem.
,,Nic? tak poslouchej pořádně a piš.”
Severus to přečetl ještě jednou,, jedná se o knihu, která je černá a nebo spíše má svůj obal černej.”,,Je to černé magii.”
,,Tak už se nám to stáhlo, tak na sto knih.”
Bílá knížka jako den.
Vyhrává vždy oheň.,,Jedná se jen o dvě knížky, jedna se jmenuje voda a ta druhá se oheň.
,,Ach tu si pamatuju” vzpomněl si Tom.
,,Byla na škole, ještě když jsem studoval.”,,Tak to by jsme tam měli jít.”
,,Takže mi chceš říct, že nám posílá zprávy o knihách, které mi ani nemáme a jsou někde uzamčený?,,Jak jsem řekl musíme to udělat.”
,,A co chceš dělat?”
,,Jako první to musíme vyřešit a vy pojedete do Bradavic už dnes
Tome četl jsi tu knížku?”,,Ano.”
,,V jakém ročníku?”
,,V pátém, přesněji řečeno na konci.”
,,Mám plán a nehnem se dál bez té knihy a navíc musíme na Ministerstvo.”,,Co chceš jako dělat na Ministerstvu kouzel,”
,,Potřebujeme stroj času, aby jsme se vrátit do doby, kdy Tom našel knihu a nakonec aby jsme ji našli my.”
,,Takže ty chceš lítá časem, ty jsi se úplně zbláznil můžeme změnit celou minulost, budoucnost a dokonce přítomnost.
,,Ano, je mi to jasné a proto jsem se rozhodl, že já tam půjdu.,,Takže ty mu chceš pomáhat a to jak?”
,,Jako první musíme na ministerstvo.,,Seve ta druhá kniha je na Malfoy Manor, ale to musíš za Drakem, ten ti pomůže.
,,Musíme se rozdělit na dva týmy.
Jeden půjde hledat knihu a ten druhý zbytek....Tak co jak myslíte, že to bude pokračovat?
Najdou knížky?
Je Harry v pohodě?Omlouvám se, že jsem dlouho nepsala, ale mám toho docela dost.
Přeji pěkný den T.F
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji