Vloupání? První Část

630 31 3
                                    

,,Harry vstávej” budil mě Severus, ale mně to nešlo a náhle jsem uslyšel hlas své mamky jak říká ty slova.
A pak mi to došlo někdo my posílá vzpomínky, ale jestli jsou pravé nebo ne to ví jenom dotyčný.

Hned jak jsem na to přišel, tak jsem udělal ty největší hradby a nechal vykopnout Albuse.
Najednou my do hlavy vešel někdo jiný.
,,Harry?”
,,Seve?”
,,Pusť mě dovnitř.”

Harry se usmál a zeptal  na jednoduchou otázku,, jaká je moje přezdívka, kterou zná jenom pravý Severus Snape?”
Severus se usmál a řekl to slovo,,koťátko to jsem já, otevři mi dveře.”
,,Ne ty mě sníš” řekl Harry s úsměvem.

,,No, to víš, že sním a teď mě pusť.”
Harry otevřel bránu a Severus přišel a obejmul Harryho.
,,Co se to děje?”
,,Seve já mám strach.”
,,Nemáš se čeho bát, jsem tady s tebou.”
,,A co bude dál?”
,,Pokud jsem to pochopil, tak ti nejde se probudit.”
,,Přesně tak.”

,,Nevím, kdo to byl, ale zníčím ho.
Na moje koťátko si nikdo nebude dovolovat.”
,,Seve, já vím, kdo to byl...”
Severus se na Harryho podíval a v očích měl  jasné otazníky.
,,Vlezl mi do hlavy Brumbál a poslal mi sem vzpomínku na mamku.”

Severusovy v očích místo otazníků lítaly blesky.
,,Udělal jsem hradby, ale i teď cítím jak se mi nabourává do mysli.”
,,Udělej kolem nás štít a hned!!”
,,Co chceš dělat?”
,,kotě” řekl Severus výhrůžně a už byl kolem nich štít, který je chránil.

Severus zandal hůlku a vyšel před štít.
,,Ne!!” Stihl zařvat Harry, ale Severus  začal řvát a vyšla z něho obří vlna a zničila vše na co přišla.
Pak  Severus prošel k Harrymu chytl ho za ruku a řekl,, drž se kotě” a přemístil je před jeho bránu, kde leželo tělo Albuse, a tak se vydali do něho a hledali nějaké odpovědi.
,,Seve, co hledame?”
,,Tohle” řekl Severus a ukázal na krabičku, kterou otevřel a  podívál se do ní.
Pak ji opět zavřel a chytil Harryho a přemístil je.

Než to, ale udělal, tak opravyl škody a přemístil je do Harryho mysli, přesněji do jeho štítu.
,,Tady budeš kotě a nikam se nehneš, je to jasné?!”
,,Ano” pak ještě vykouzlil Severus postel a uložím tam Harryho, jako miminko.

,,Zavři očka a spinkej koťátko” s tím ho Severus políbil a Harry usnul.
Severus se ještě chvilku koukám na jeho mladě a pak se usmál a naštvaně si v hlavě nadával a vyčítal, že byl na něho zlý kvůli jeho otci.
Ale pravda je taková, že ho to chránilo, ale jak ho zná tak tenhle rok se opět do něčeho namočí s přáteli.

Každopádně, miluje ho a nenechá si ho vyfouknout.
Je jen jeho a nikoho, jiného k němu nepustí, tedy ne k lásce, i kdyby ho měl unést, tak prostě bude jeho a zníčí společně toho otravneho Brumbála, a když je řeč o něm, tak asi už něco tuší.
Ale čert to Vem, vždy si budu pamatovat na kotě a to je hlavní a nikdo mi to nepokazí.

S tím se vrátil dovnitř k ostatním.
,,Tak, jak je na tom?”
,,Má horečku.”
A to byla poslední kapka.
Severus se naštval a popadl oba a mířil k ředitelně.

,,To si ze mě dělá srandu” řekl už naštvaně Severus, když i po třetí se dveře neotevřel.
,,Dej to sem ty jeden” řekl Sirius a vykopl dveře.
,,Siriusi, teď jsme se sem prakticky vloupali” nadával tentokrát Remus.

,,To je mi jedno” za stolem seděl ředitel a koukal na nově příchozí.
,,Severusi, Remusi a Siriusi co se děje?”
,,Tak tohle tady neskoušejte!” zařval naštvaně Severus.
,,Chtěl jste zničit Harryho!!”
,,odkdy je to Harry, Severusi?”
,,Od té doby, co nám všem lžete!!”
Severus v ten moment připomínal sopku před výbuchem.
,,Ale o čem tady mluvíš můj chlapče?”

,,O tom, Albusi, že jsi nám všem mazal paměť a lhal celému světu” upřesnil Remus.
,,A nebo za to, že jsi hajzl, který si nezaslouží být v Nebelvíru.
Podmiňovat si lidi a lhát. ”

Najednou ho Severus přerušil.
,,Co jsi použil za knihu?”
Albus nic neřekl jen koukám na jedno místo.
Severus se tam rozešel, chtěl sáhnout na knihu, ale ucítil, že je na ní velmi silný jed, tak vyndal rukavyci a vyndal si ji.

Začal jí lystovat a pak zástavyl u kouzla.

Strong sleep (silný spánek)
Je kouzlo, po kterém člověk spí, ale nemůže se mu nic stát.
Začnou mu kolabovat kosti a mysl zapomíná.
Stačí pár hodin a člověk je mrtvý bolestivou smrti uvnitř něho.

Protilék není dostupný

Severus odhodil knihu, a v ten moment se to stalo Albus se přemístil, kdo ví kam.
Severus si dal hlavu do dlani a přemíšlel.
,,Mám nápad!!” začal jásat Sirius.

,,Tak ať za něco stojí Blacku.”
,,Fénix je léčivý, tedy jeho slzy a zpěv jsou léčivý a mohlo by to pomoct i našemu Harrymu.”
,,Síriusi, ty jsi génius.”
,,Beru fenixe a jde se.”

Přemístil se, a celý dům byl vzhůru nohama.
,,Harry!!”
,,koťátko!!”
,,Kde, jsi Harry?!”
Ječeli všichni, ale nic k nim nedošlo.
Pak se k nim někdo přemístil a byl to Regulus a měl u sebe i Harryho,, že vám to trvalo” promluvil.

,,Co se stalo?!”
,,Přišel Brumbal, ale já byl rychlejší a přemístil nás k Tomovi.
Přece, jsem ti slibyl, že se o něho postarám...”

Snad se kapitola libyla a vím, že měla být včera, ale byla jsem unavená z praxe a vytuhla jsem, a tak přeji pěkný večer a v neděli, či pondělí bude pokračování.
T. F

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat