nečekaný

113 7 1
                                    

Ráno všechny probudil zvuk zvonku. Harry se naježil a začal prskat. Hned věděl, o koho jde, protože je cítil na kilometry daleko. Byl to známý pach a velmi silnej. Severus to hned zaznamenal a věděl oč jde, byli tam a čekali na něho.
Harry se začal třást a tekly mu slzy. Severus hned začal jednat,,nemusíš tam chodit kotě" a pohladil ho po tváři.

Harry se pomalu uklidnil a po chvilce už jen zhluboka dýchal. Po nějakým času u příbuzných se naučil jak se ovládnou a jak se uklidnit a teď se to hodilo. ,,Seve já tam musím jít, není to Molly ani Ron ani Ginny." Po posledním jméně se mu udělalo nevolno, vzpomněl si co by se dělo dál, kdyby mu nepřišel na začátku ten mobil nezačala by jeho nová etapa.

Harry se posunul a vyndal mobil z šuplíku. Severus se pousmál a ukázal na mobil ,,od koho jsi ho dostal?" u toho se usmíval a koukal mu do očí.
,,Dostal jsem ho k narozeninám" ,,Asi nevíš od koho že?" Harry nadhodil poplašný pohled a začal přemýšlet, že by s tím měl něco Severus?"

Severus se zasmál a to mělo za následek to, že Harry málem omdlel. Ještě nikdy ho neslyšel smát a byl to smích s radostí. ,,Kotě už jednou jsem ti říkal, že v tobě dokážu číst jako v knize." Když Harry přemýšlel nad tím, že s tím má něco Severus tak teď si už byl jistý, že v tom má prsty právě on.

,,Nemusíš se ptát a ano, to já ti poslal ten mobil, dal jsem před lety tvé mámě slib."
Přišla ke mně když ti byl rok a nesla tě sebou. Pak promluvila a dala mi krabičku i s mobilem.
Harry tomu nemohl uvěřit, jeho máma to věděla, to by ale znamenalo, že přišla na to jak se dostat do budoucnosti bez toho, aby něco zničila.

,,Seve řekla ti mamka ještě něco? Třeba to jak se dostat do budoucnosti bez toho, aby poskvrnil minulost a přítomnost.
Po téhle větě to došlo i Severusovi a odpověděl,, ne a nemyslím si že přišla na to jak bude vypadat budoucnost, ale jen se řídila ženskou intuicí což bylo správné." Tomu nevěřil ani jeden, ale aspoň to zlepšilo trochu atmosféru.

Harry se zvedl a Severus byl nucen tak učinit taky. Oba se převlékly, nemluvě o tom že Severus pozoroval Harryho každý pohyb. Harry o tom ovšem věděl a trochu ho tím i škádlil. Po tom co se Harry se oblékl a otočil na Severuse, dal mu pusu a šlo se.
Oba šli dolů a na prahu stal Charli Wealsley a Artur Weasley.
Severus automaticky schoval Harryho za sebe a vytáhl hůlku.

,,V klidu Severusi tohle není nutné” ozval se Artur a usmál se na Severuse. Charli vešel a měl ruce nahóře a nakonec řekl,,byl jsme pod nadvládou naší matky až příliš dlouho a musí to skončit. Jsme ochotni projít i neporušitelným slybrm.”
Severus se podíval po ostatních a oni se usmáli na znamení, že to můžou zkusit.

Když je našli oni, tak můžou i ostatní. Severus sešel s Harrym a ostatními do obýváku. Severus už natahoval ruku, že to udělá, ale objevil se Fred a chytil svého otce jako první a začalo to.
Na proti stoupl George a chytil Charliho.
,,Já Artur Weasley slibuju, že budu na straně Severuse Snapea a Harryho Pottera. ”
,,Já Charli Weasley slibuju, že budu na straně Severuse Snapea a Harryho Pottera.”

,,Já slibuju, že budu na straně Severuse Snapea a Harryho Pottera. ”
,,Já Charli Weasley slibuju, že budu na straně Severuse Snapea a Harryho Pottera.”
Světelná lana pominula a Fred s Georgem oba odstoupili od svých blízkých. Severus se zamračil ,,Jak jste nás našli?” Na tuhle odpověď mu odpověděl Artur,, Jsem ve spojení se všemi školami a bylo mi napsáno,že se u nich ukázali jak děti ze školy a Smrtijedi unikli z Azkabanu.”

,,Bohužel vám to, ale nevyšlo ty děti co už nejsou děti, ale dospělý se rozhodli pro boj a to úplně sami. Bohužel jejich rodiče jsou na straně ředitele, a to znamená válku i když chápu, že jste tomu chtěli zamezit.” Všichni byli v šoku, To znamená válku mezi rodičemi a dětmi nebo teď už dospělími jak řekl Artur.

,,Musíme najít okamžitě ty viteály a zničit je, jen kdyby jsme věděli o jaké se jedná.” Do toho se hned přidal Charli ,,byl jsem v Rumůnsku a přišli mi dopisy ze škol, že potřebují převest školáky sem a tak jsem vypustil draky a oni pro ně letěli je to na den cesty” Takže musíme ihned jednat a není času nazbyt.”

Harry se rozešel pro knihy a když je otevřel, tak polovina z nich byla prázdná. Severus jednu vzal a řekl vztekle,,to nemůže být pravda, proč jsou prázdné!? To snad to písmo zmizelo?!” V tu chvíli to  došlo Rmusovi v tu dobu co zakladatele psali ty knihy vymýšleli neviditelný inkoust, je vidět pod UV lampou.”

Severus kouzelm zhasl a vyvolal UV světlo a hned tak byl text. Obrázky a všelijaké kouzla a formule.
Harry s ostatními zalapali po dechu, Harry okamžitě začal listovat a našel to viteály Albuse Brumbála jsou nebo už i byli Já, deník, náhrdelník, hůlka, obraz jeho sestry a čelenka.”

Najednou se tam objevili znaky
Harry ✔️
Deník✔️
Hůlka
Obraz
Čelenka

Z ničeho nic se u obrazu objevila taky fajfka. To všechny vyvedlo z rovnováhy. Jsme tady všichni a přes to byl zničen jeden vyteál.
Najednou se roztáhly mraky a sama smrt přišla nebo spíš přiletěla k nim. Byla očividně naštvaná a to opravdu hodně.
Po tom co stoupla na zem se podívala co tam mají a usmála se se slovy ,,zničila jsem viteál pomocí zubů baziliška.”

Všichni na ní vyvalili oči, protože nebylo možné, aby to udělala had byl mrtvej a jeď s ním nebo snad ne??

Snad se kapitola líbila a omlouvám se že jsem se dlouho neozvala, každopádně teď jsem tu a rozhodla jsem se pokračovat. Přeju krásný večer.
T.f

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat