,,Seve, kam jdeš?”
,,Jdu za Tomem.”
,,Nechoď, prosím.”
,,Musím, neboj se, neublíží mi.”
,,Ucítím to, to přece víš.”
,,Ano vím” s tím si Severus nandal plášť a vydal se k posteli.
Dal Harrymu pusinku na čelo a jemně pohladil.,,Ty si ještě odpočiň koťátko.”
Jak Severus řekl, tak Harry učinil.
Lehl si a zavřel očka, ale nespal.
Dělal si v hlavě pořádek a pomalu usínal.
Mezitím co Harry usínal se Severus vydal svému osudu.Přemístil se před panství a pomalu šel k němu.
Zazvonil a Tom mu otevřel.
,,Tak pojď Severusi.”
Severus šel za Tomem rovnou do obýváku, kde si sedli a nechali si přinést čaj.,,Severusi, věříš mi?”
,, Ano, věřím pane.”
,,Ne, neříkej mi tak Severusi, pro přátele jsem Tom a navíc nechci tě zabít, dal jsem slib Harrymu.”
,,O tom jsem něco slyšel.”,,Nevěříš mi, protože si myslíš, že jsem zabyl Potterovi?”
Severus se na Toma podíval se svou obvyklou maskou, ale pod ní byl červený hněvem.
,,Musím tě, ale sklamat, já je nezabil.
Vím, že mi nevěříš, a tak pojď.”,,Kam jdeme Tome?”
,,Jdeme pro moji myslanku”s tím vešli do jednoho pokoje, a tam byli koule a v nich vzpomínky.
Tom vyndal jednu, a pak zamířil k myslance a pobídl Severuse ať se do ní podívá a Severus tak učinil.Byl pozdní večer, v domě se svítilo a bylo tam dost rušno.
Byli tam manželé Potterovi, Black a Remus.
Remus a Sirius se vydali na odchod, ale potom co odešli si Sirius uvědomil, že si zapoměl bundu, a tak se tam vracel.Nemohl, ale vědět, že se myhli s osobou, která měla bílý plnovous a mířila si to také do domu.
A tak se Sirius proměnil v psa a šel pomalu za ním,,Lily jdi za Harrym a Matym.”
Lily vyběhla schody k postýlce a ukrila Matyho pod postýlku.
Mezitím, postava zabyla Jamese, protože ho poznal a mířil do pokoje, kde byla Lily s dětmi.
,,Máty, maminka tě miluje, tatínek tě miluje.”
Řekla prvnímu a pečlivě ho zakryla a pak se obrátila k druhému.
,,Harry, maminka tě miluje, tatínek tě miluje.”Pak už jenom postava rozbila dveře a začal mluvit s Lily.
,,Kde je Matyáš?!”
,,To ti neřeknu, mi ti věřili, hrál sis s námi a jsi zrádce.
Já to věděla, Severus to taky věděl.
Můj přítel se kvůli tobě nechal svést k černé magii a tobě to je málo?!Mé děti necháš na pokoji.”
Sirius se potichounce vydal do pokoje za Brumbálem a vzal první dítě.
Chtěl vzít i druhé, ale to si ho už všimli a Sirius popadl i Harryho a přemístil je.
Albus se toho dne hodně naštval a zabil i Lily.Ale netušil, že Harry byl přemístěn do domu sestry a jeho bratr zůstal u Siriuse.
Sirius ještě v přeměně zazvonil na dveře a přišel mu otevřít jeho bratr Regulus.
,,Co tu chceš?”
,,Pomoc, nic víc” řekl Sirius, potom co se přeměnil v člověka.
,,O co jde?”
,,Postarej se o Matyho a budu ti závázán.”,,Postarám se o něho, ale Brumbal tě najde.”
,,Tak ať, Peter je zrádce to vím a ty už taky a děti budou v bezpečí.”
,,Děti?”
,,Ano, Harry a Maty.”
,,Vidím jen jednoho”
,,Ano, to je Maty, Harry bude vyrůstat u jeho tety, ale ty a pan zla se postarejte o Matyho.”,,Pak mi přivedeš i Harryho?”
,,Ano, přivedu, ale prosím postarej se o to, aby o něm nic Brumbál nevěděl.”
,,Dobře.”
,,Hodně štěstí.”
,,Nápodobně bráško” řekl Sirius a přeměnil se v černého psa a běžel.Netušil, že to celé viděl jeden kouzelník, který zamířil k sobě na panství a rozhodl se, že o Harryho bude bojovat.
Severus se vynořil v pokoji a hned se posadil do křesla a napil se čaje.
,,Tak co, už mi věříš?”
,,Možná.”
Tomu se Tom usmál a sedl si do druhého křesla a též se napil čaje.,,Vím, že ho miluješ.”
,,Koho, jak jste na to přišel?”
,,Severusi, musel bych být slepý, abych neviděl co je přede mnou.”
Severus se trochu začervenal.
,,Ano miluji ho Tome.”,,Jsem rád, že spolu vycházíte, ale mám přání.
,,Jaké.”
,,Postaraj se o něho.”
,,Tome to je jasné, i kdyby to nebylo tvoje přání, tak bych to udělal.”
,,Severusi já nejsem zlej, ale potřebuji něco na Brumbala.”,,To ti najdu Tome.”
,,A řekneš ostatním i ten konec příběhu?”
,,Ano, řeknu jim ho.”
,,Děkuji a ještě něco, nevím jak dlouho vydržím.
,,Fenixoví řád je moc silný a chci, aby ses taky postaral i o Matyho.”,,Je jako můj syn, ale to ty víš.”
,,Ano vím, až bude chtít, tak ať se přemístí do baráku Blacků a pošle sovu a já se s Harrym hned zastavím.”,,Tak jo, teď půjdu” zvedl se Severus.
,,Jo a ještě si prosím tě sedni zničíme ty bloky.”
Severus se opět posadil a Tom začal mávat hůlkou a najednou, jakoby se změnil celý svět.
Dokonce necítil opovržení k staršímu Potterovi.Přesně jak Tom řekl byla to jen hra, ale tu můžou hrát i dva a více hráčů.
S tím se rozloučili a Severus se vydal za Harrym a ostatními.
Když přišel, tak k němu hned přiběhl Harry a skočil mu do náruče.
Ocásek mu dal kolem nohou a hlavičku položil na rameno.
Severus ho jednou rukou držel a druhou ho hladil.Vešel do obýváku a sedl si a ostatní se k nim přidali.
Začal povídat co viděl.
A v půlce ho přerušil Remus.
,,Síriusi Blacku!! Proč jsi mi to neřekl?!”
,,Vymazal mu paměť Remusi” zastal se ho Severus a všiml si Harryho co mu položil hlavu do klína, a tak ho začal jemně drbat.Severus dokončil příběh a v místnosti bylo ticho.
Potom se všichni zvedli a odebrali do postele.
Severus odnesl Harryho do koupelny, kde mu napustil vanu a lehl si tam s ním.
Harry mlčel celou dobu, a tak mu Severus začal mýt vlásky, ale ouškům se vyhýbal,,Opravdu ti neublížil?”
,,Ne, neublížil a zakloň hlavu.”
Harry, tak udelal a Severus smyl šampon a jen tak leželi ve vaně.
Pak si Severus sedl a dal si Harryho na nohy a obrátil k sobě.Vzal pastu a začal mu čistit zuby a pak mu dál vypláchnout.
Zvedl se a Harry napřáhl ruce jako malý dítě a Severus ho taky zvedl. Otřel a nesl do postýlky, kde si oblékl tryko a Harrymu dal taky a kalhoty.
Vylezl si do postele a dal si k sobě i Harryho.,,Seve?”
,,Ano?”
,,Že mě nikdy neopustíš?”
,,Já tebe? Ne, to spíš na opak, ty si můžeš najít někoho stejně starého.”
,,Na to jsem moc zamilovaný do tebe.”Severeus se tomu usmál a řekl jemně,, kotě, je už pozdě pojďme spinkat.”
,,mně se nechce spát.”
Jak tak se Severus nahl a podal mu lektvar na spánek.
,,A až do dna” řekl a Harry tak učinil.
Hned se mu začali zavírat očka, a tak si lehl na Severusovu hruď a po pár minutách oddechoval.Člověk, který cítí lásku, nepotřebuje zlato, aby byl šťastný, ale milující osobu” řekl si si Severus, a také zavřel očka.
Snad se kapitola líbila a přeji příjemné úterý ve škole, pro ty co tam ještě chodí.
A pro ostatní příjemné dny doma nebo v práci.
T. F.
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji