Harry se po úklidu sklepa nudil, a tak zapl nový mobil a za necelou hodinu ho uměl ovládat, dokonale.
Také si stáhl pár aplikací, jako messanger a spoustu her.Začal psát profesorům a hodně ho ohromilo, když mu odpověděl i jeho profesor Severus Snape.
Harry: dobrý den, pane.
Profesor Severus: I vám pane Pottere
Harry: jak se těšíte na nový rok?
Profesor Severus: ale dá se říct, že bych čekal, že to bude horší, ale uvidím opět ty tupohlavce.
Harry: 😂😂😂
Profesor Severus: koukám, že máte dobrou náladu
Harry: jak se to vezme, pane
Profesor Severus: děje se něco?
Harry: jen jsem se něco dozvěděl
Profesor Severus: řekněte mi co jste se dozvěděl
Harry: to, že jsem zrůda pane
Profesor Severus: 😒 ty nejsi zrůda Harry
Harry: byl byste tak hodný a sešel se se mnou, třeba v kavárně, rád bych vám to vysvětlil.
Profesor Severus: jistě, že budu tak hodný a sejdu se s vámi, ale doufám, že to bude stát za to.
Harry: jde o mamku
Profesor Severus: budu tam, a kde vás mám vyzvednout?
Harry: u starého hřiště, je tady kousek.
Profesor Severus: tak dobře, v kolik můžete?
Harry: kdykoliv, mám čas do noci
Profesor Severus: tak přijďte, počkám na vás
Harry: ok, už vyrážím
Profesor Severus: kde už jste?
Harry: už skoro na hřišti, kde vy?
Profesor Severus: opírám se o strom
Harry: já jsem na houpačce
Harry se houpal a na druhou houpačku si přisedl profesor Snape
,,Tak půjde?"
,,No, jistě pane profesore."
,,Když jsme sami, tak mi můžete říkat Severus, aby to nevypadalo divně."
,,To je pro mně pocta pane" řekl hravě Harry a usmál se na něho.,,Tak co jste potřeboval?"
,,Co vám Sirius řekl v třetím ročníku?"
,,Proč si nejdeš hrát se svím nádobíčkem?"
Harry se uvolnil a vyndal dopis a podal ho Severusovi.Severus ho převzal a začal čist, když ho dočetl tak ho podal Harrymu a koukl se mu do očí.
,,Netušil jsem to" řekl, a také už se uvolnil.,,Mám strach, pane."
,,Nemusíš mít strach, četl jsem o Nekách a jsou úplně normální."
,,V tom dopise mamka píše, že budu mít jiné jádro, jako že musím pro jinou hůlku, která mě bude poslouchat?"
,,Asi ano, ale nic jinak se pro vás nemění.",,Ostatní mě budou odsuzovat."
,,Nevšimejte si jich a vypil jsi ten lektvar?"
,,Ano, vypil a chtěl bych se zeptat, dělal by jste mi prosím ty lektvary normálně?"
Severus se usmál,, jistě, když tak pěkně prosíte.",,Děkuji pane" řekl Harry a usmál se.
,,Netrapte se tím a myslete na válku, která přichází."
,,Mám prý bratra" zašeptal Harry a koukl se na svého profesora lektvarů.
,,Pomůžu vám ho najít, ale jak psala vaše máma, nikomu ani slovo, také vás budu opět učit nitrobranu, ale už jiným způsobem.",,Pokaždé, když vaši příbuzní odjedou, tak mi napíšete a dneska začneme asi nevíte, kdy přijedou?" jak to profesor řekl tak Harrymu přišla zpráva od strýčka
Hej kluku přespíme u tety a ty tam budeš sám.
Ráno zajdeš na nákup a uklidíš a my se vrátíme na večer a žádní kamarádíčci!!!!Ano strýčku
,,Jak to tak vypadá, tak mám dneska čas, ale zařídím se podle vás pane.
Nechci vás totiž otravovat."
,,Myslím, že vás dnes snesu, tak půjdeme k vám a proč se k vám vaši příbuzní chovají tak ošklivě?"
,,Jak to jen říct, nejsem jejich oblíbenec a dost si to na mě vylívají atd."
,,Aha takže se dá říct, že se chovají k vám jako já."
,,Ne, to ne, pane vy máte aspoň srdce s tresty, a tak."
,,Oni snad nemají srdce?"
,,To uvidíte sám v mojí hlavě, tak proč se ptáte?",,Zajímá mě to a já podle vás dávám malé tresty?"
,,To jsem neřekl pane, s vámi tresty jsou no...
Dá se říct, že jsou zajímavé a dá se u toho spoustu dozvědět."
,,Chápu co my chceš říct Harry, ale proč si myslíš, že jsem na tebe hodný a příbuzní ne?",,Jsem pro ně jen zátěž a nedávají mi čistit věci, nebo kuchat žáby, ale dávají trest pomocí mlácení atd."
,,Takže vás příbuzní mlátí a vy si to necháváte líbit?"
,,Kolikrát jsem prosil Brumbála, aby mně k nim neposílal, ale on si trval na svém.",,Takže Brumbál to všechno ví a nepomohl vám?"
,,Ne, nepomohl, je to stejný jako, když tam byla ta růžová ropucha."
Severusovi cukli koutky, věděl, že se s tou Umbringovou nemusí, ale, že jí nesnáší, to netušil.,,Tak jsme tady" řekl Harry u domu a otevřel,, dáte is něco k pití? třeba čaj nebo kafe?"
,,Asi to kafe, pokud by to šlo."
,,No jasně" řekl Harry a dal vařit vodu a připravil si zatím hrníčky.
,,Vám nedoporučuji si dělat, takhle pozdě kafe" ozval se hlas od dveří.,,Potřebuji něco vydržet pane a ne, abych vám u toho zíval."
Severus přišel k Harrymu, když dával kafe do hrníčku a třásla se mu jemně ruka.Chitil ji do své a vzal mu lžičku druhou.
A přetočil si jeho ruku, kterou držel, kde byla modrá modřína.
,,Za co vám to udělali?"
,,Za to, že jsem se sprchová dlouho pane, ale nebolelo to.",,Nebolí vás, když vám dělají modřiny Pottere? to je týrání, proč jste to nikomu neřekl?"
,,Je to moje krev a navíc to nikdo neví, protože, když jsem to někomu řekl tak ho to buď nezajímalo, a nebo si myslel, že se potřebuji dělat zajímavějším.",,Tak proto jste byl vždy na začátku roku na ošetřovně."
,,Přesně tak a tady to je pane" podal mu už hotové kafe.
,,Chcete jít do obýváku, a nebo ke mně."
,,Chtěl bych, aby jsme šli tam, kde se budeš cítit dobře, takže asi k tobě."Vysli schody i s kafem a zamířili k Harrymu do pokoje.
Položili si kafe na jeho stůl a Severus začal mluvit,, jak už jsem řekl skusíme to bez hůlky, tak zavři oči a nech myšlenky plout a pokus se mě vyhnat z hlavy."
,,Dobře."Ocitli se v koupelně, kde se Harry myl a najednou tam vpádl strýc Vernon a začal ho mlátit a řvát, že je nechutný kouzelník.
Najednou Severus cítil jak ho něco vyhazuje a pak byl venku.
,,Na poprvé dobré, ale mám otázku proč?"
,,Byl opilý, nic víc."
,,Aha, tak tedy dobrá skusime to ještě jednou."Ocitli se ve škole na školním trestu s tou růžovkou.
,,Tak a teď napište nikdy nebudu říkat lži"
,,Kolikrát" dál Severuse Harry nepustil a Severus byl opět vyhnán z jeho mysli.,,Zlepšil jsi se, jak to?"
,,Myslím na to, že to chci a ono se to povede, tedy většinou."
,,Dospěl jsi hodně rychle."
,,Taky mě osud k tomu donutil."
,,Já vím a nepřeji si, aby jsi tady zůstával, a tak pojedeš se mnou na Snapemanor.",,Ale co by jsme řekli řediteli?"
,,Na to taky přijdeme Harry, ale teď mi řekni, chtěl bys ke mně, a nebo bys chtěl, abych se stal tvým opatrovníkem?"
,,Jistě, že bych to chtěl, ale nedovolí nám to.",,To nech na mě a teď jsi spát."
,,Děkuji ti Severusi"
,,Nemáš zaco a koukej spát"Snad to je dobrý ale i tak budu psát dal😉 přeji pěkný večer.
T. F
ČTEŠ
neko snarry
SpiritualCo se stane, když je Harrymu šestnáct a dozví se něco o jeho předcích? Postupně příběh opravuji