duše

163 15 0
                                    

Harry opět padal a najednou se objevil opět úplně jinde, tentokrát byl u Albuse.
Po minutě Harrymu došlo, že tam je asi jenom jeho duše, jeho tělo nikdo nevidím.
Harry mohl slyšet co říkají, ale nikdo ho nevidí.

,,Tak zaprvé je to problém”
,, Co je zas za problém?”
,,Jak může být někdo tak tupej?”
Zoufala Hermiona.
,,No dovol, já nejsem tupej, jen jsem  nepochopil co jsi tady říkala.”

,,Tak já ti to vysvětlím, ale budeš mě poslouchat, je ti to jasný?” zeptala se Hermiona.
,,Zaprvé přišli na to, že jsme Harryho využívaly jako přítele.
Jako zadruhé teď se proti nám otočili i dvojčata a ostatní, nemluvě o tom že tvůj táta taky.
Pomalu začíná válka a nakonec nebude žádná svatba mezi tvojí sestrou a Harrym.”

,,Jak jako žádná svatba, no tak snad je domluvená.”
,,Ano bylo to domluvený, mezi námi, ale nepodepsaly smlouvu a to znamená, že já si budu muset vzít tvoji sestru, když to nevyjde a ty zůstaneš sám.”

,,Ale to nejde, nejsi na holky.”
,,Ne nejsem.”
(Ale opak byl pravdou, Hermiona jen nevěděla jak mu to má říct a nakonec přišlo řešení samo)
,,No víš já už něco k Ginny cítím a to už hodně dlouho.”
,,To si děláš srandu, jako že já zůstanu sám a ty si vezmeš mojí sestru, můj "přítel'' si vezme Snapea a já budu sám?!”

,,Ale zlatíčko, někoho ti najdeme.” snažila se ho uklidnit  matka.
,,Jak jako, že mi někoho najdeš, já nikoho nechci, už před tím jsme použili kouzla, lektvary a nic nevyšlo ten kluk byl na to imunitní.”
,,Nevztekej se a poslouchej, neznamená to nic, znamená to že přijde lepší konec.”
,,A co si jako za konec představuješ? jako že Harry bude běhat sem a tam, ona bude dělat co si pískem a budeme to mít hned?!”

,,Bude tady ticho, zítra vám řeknu svůj plán, musíme to udělat hned.
Budeme ho muset  napadnout a unést.”
,,Kam ho chceš odnášet ty idiote.”
,,Vy jste se úplně zbláznili, jestli nevíš tak on má celou armádu, ministerstvo.
Je otázka času, kdy půjde do lesa, aby našel ty krámy a zničil mě.”

,,To máš pravdu a je to naše schůzka je odložená.”
,,Zítra probereme co a jak.”
,,Tak odejděte a já jdu za starou známou.”
Jen kdyby věděl,že smrt to pozorovala a uvědomila si na jaké chce stát straně.
Mezitím malá dušička letěla  zpátky domů, kde už byli ostatní, kteří seděli  kolem, jako kdyby ho hlídali.
No spíše spali u něj.
Harry se nadechl a to vzbudilo ty kolem.

Severus se usmál a jemně ho pohladil po tváři.
Jeho kotě je doma.
,,Nikdy si neodpustil co se stalo”
,,Ale odpustíš až ti řeknu co jsem se dozvěděl a čemu se nevyhneme.”
,,Tak dobře, řekneš  mi to až ráno co ty na to?”
,,Tak dobře” odpověděl a všichni opět usnuly.

Snad se kapitola bude líbit.
Ps. začnu kapitolu jemně opravovat, nebudu nic měnit ale jen je opravím.

Přeju krásné sny a zítřejší den
T.F

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat