Oči

858 38 4
                                    

Harry se probudil brzo ráno a hned běžel za Severusem, a když ho našel jak upíjí čaj.
Tak ho hned obejmul a začal hltat snídani.
,,Nehltej, bude tě bolet břicho.”

,,Pojedeme dneska za Siriusem a Remusem?”
,,Vždiť jsem ti to slíbil a já sliby držím.”
,,Super, tak já jsem už dojel, tak můžeme jet.”
,,Ale tady se někdo těší na svého kmotra a jeho přítele.”

,,Ty víš něco co já ne?”
,,vím toho spoustu co ty ne a pojď.”
,,Takže něco víš a nechceš mi to říct.” Na to Severus neodpověděl a šel hledat letax, aby mohli projít krbem.
,,Ale Severusi řekni mi to.”
,,Často člověk nevidí co má před očima.”
,,Takže opravdu nepovíš.”

,,Nech mě hádat, takže mi to neřekneš co?”
,,Otevři oči koťátko a odpovědi najdeš úplně sám” dořekl, když přišel a přinesl si i letax a podal mu ho.
,,Půjdu prv..”
,,Ne, prosím, půjdeme společně pokud to nevadí.”
,,Tak dobrá, ale budeš se držet” potomhle stoupl do krbu a chytil Harryho za paží, aby nezmizel.

,,Dům Blacků” řekl Severus a zahořeli  zelené plameny.
Zachvilku se objevili v domě a už na ně čekal jeho majitel a přítel.
Harry, jakmile uviděl Siriuse tak měl úsměv na tváři.

,,Siriusi!!” Vyjekl a skočil mu do obětí. Remus se usmál a kývl na Severuse, který mu to vrátil.
Harry pustil Siriuse a objal se i s Remusem.
Sirius se podíval na Severuse a uviděl, že se usmívá a to ho úplně zmátlo.

Odkdy se Snape směje a ještě  na mého kmotrence?
Co mělo znamenat to co Harry psal? Proč se na něho už i Harry kouká a je s nim úplně v klidu?
Co se to sakra děje?!

,,Jsi v pořádku Blacku?”  uslyšel Severusův hlas, ale nebyl tam ten sarkasmus, jako vždycky a to Siriuse trochu vykolejilo.
,,No jasně Snape” odpověděl Sirius a neušlo mu jak se Harry přikrčil a jak zavřel oči.
Co to má jako znamenat?

,,Nechtěl jsi nám něco říct Harry?” Ozval se Remusuv jemný hlas, jak ten to vždycky ví, kdy myslím na úplně  to samé.
,,Mohli by jsme jít do kuchyně, nechám nám udělat čaj” rozhodl se Sirius a zavolal,, Kratuto údělej nám čaj.”
,,Jak si pán přeje” odpověděl starý skřítek.

Všichni si sedli a Harry otevřel pusu a řekl,, nevím, kde mám začít.”
,,Tak třeba u začátku” doporučil Severus a podal mu čaj.
Harry se nedechl a spustil,, jak už víte, žil jsem od mala u svých příbuzních.”
,,Spal jsem pod schody, jedl jednou za dva dny a potýkal se s šikanou jak doma tak ve škole.”

Na chvilku počkal, aby mohli ostatní střebat co řekl.
Po chvilce se podívál na Siriuse a zjistil že mu teče slza a jak silně mačka hrneček, z ktereho už dopil.
Pak se podíval i na Remuse a i on měl nakraji.

Tak pokračoval,, můj bratranec se postaral  aby se, se mnou nikdo nebavil a doma jsem dělal skřítka, takže uklízel, myl a vařil.”
,,Nebyl jsem zvyklí na dobré chování, také se strýc nebál mě udeřit, nebo zmlátit.” nadechl se a pokračoval.
,,Potom co mi přišel i přes blbé keci strýce Vernon dopis z Bradavic jsem byl šťastný.

,,Lhali mi a já se dozvěděl až od Hagrida, že mi rodiče nezemřel při bouračce v autě, ale, že je zabil  Voldemort.”

,,Bradavice se stali mým domovem.”
Rok co rok jsem přemlouval Brumbala, aby mě tam nenutí jet, ale stejně jsem tam musel, a když jsem potkal tebe Siriusi a doufal, že můžu jít k tobě bydlet se my začala strácet pošta.”

,,Tento rok byl pro mě namáhaný, když jsem šel uklízet našel jsem krabici po mámě a byl tam dopis, v kterém mi říká, že jsem Neko, a že nemám věřit Brumbalovi, ale jít za Severusem.
Také mi řekla, že moje celé jméno je
Harry James Sirius Potter, a že mám staršího bratra Matěje Remuse Oriona Pottera.”

,,Někdo mi dal mobil k narozeninám, a tak jsme si s Severusem psali, když se mně někdo pokusil napadnout přišel a pomohl mi, pak si mě vzal k sobě  a začal mi dávat lektvary na uši a ocas.”

,,Po pár dnech jsme se  lépe poznali a řekl mi, že by byl rád, kdybych mněl jeho krev, a tak jsme zašli do Banky a stal jsem se jeho dědicem.”
,,Také jsem zjistil, že mám dědictví po Potterovích, Evancovích, Snapeech, Pettigrewech, a po samotným Godrikovi Nebelvírovi” na to všichni zalapali po dechu.
Harry si toho nevšímal a pokračoval,, skřeti mi řekli, že mi posílali dopisy, ale ke mně se žádné nedostali a největší vrchol byl to, že mi skřeti řekli, že mě Brumbal okradl a vzal mi i dva celé trezory, společně s Molli, Ronem a Genny.”

,,Hned jsem jim zablokoval přístup  a vyhnal z mých sídel co mi patří lidi, co tam nemají co dělat, kromě Matěje, který je schovaný a Brumbal o něm snad ani neví.”

S tim přestal mluvit a podívám se kolem a všude bylo ticho.
Ze smutku se stala zlost a ze zlosti ještě větší.
V místnosti začali bouchat všechny hrníčky, skleničky a cokoliv z porcelánu a viník vstal a šel obejmout svého kmotřence.
,,Už tě nikdy neopustím Harry” zašeptal.
Potom se zvedl i Remus a i on se přidal do obětí.

,,Nejsem na tebe naštvaný” šeptl Sirius a dal  mu ruku do vlasů a začal s ní přejíždět.
,,Je mi jedno koho máš krev, ale jsi můj kmotrence a nikdy bych tě neopustil slyšíš!?”
,,Ty mudlove zaplatí za to co ti dělali, ale ty budeš v bezpečí o to se postarám.”

,,Co teď bude dál?”  Zeptál se Harry a podíval se na všechny.
,, Odpočineš si” odpověděl Severus,, a pokud Black dovolí, tak i tady přespíš.”
,,No jasně, klidně tady přespěte oba” řekl Remus a usmál se na ně.

,,Harry pojď” zvedl se Remus,, ukážu ti pokoj.”
Oba odešli  a Sirius se taky zvedl a šel směr k Severusovi.
,,Jestli mu něco uděláš, tak věř, že mi bude jedno jestli se vrátím do Azkabanu.”
,,Buď v klidu Blacku, nemám v plánu dělat nic co by tvůj kmotrence nechtěl.”

To asi říkat Severus neměl, protože Sirius vztekle zavrčel.
,,Uděláš mu něco a já se postarám, že si už tady neškrtneš.”
,,Beru na vědomí, ale opravdu mu nic nechci udělat jen jsem se do něho..”
,,Do něho co?!”
,,Zamiloval” řekl Severus a čekal posměch, a tak sklonil hlavu.

Nic se však nedělo, a tak zvedl hlavu a uviděl jak se něco změnilo v Siriusovich očích.
,,Věří ti a jestli ho nějak, jakkoliv zklameš, tak to poznám.”
,,Přísahej, že ho nedáš pánovi zla.”
,,Přísahám.”
,,Ne, to nestačí.”
,,Takže chceš neporušitrlný slib?”

Sirius nic neřekl, ale napřáhl ruku  a začal mluvit,, já Sirius Orion Black žádám od Severuse Snapea, aby  neporušil tento slib, a aby nikdy, nedal mého kmotrence Harryho Jamese  Siriuse Pottera pánovi zlu.”

,,Já  Severus Snape slibuju Siriusovi Orionovi  Blackovy, že nikdy nedám jeho kmotrence Harryho Jamese Siriuse Pottera do spárů temnému pánovi.”

Jejich ruce začali zářit a pak se objevili stébla a simbolicky jim nechali na ruce znamení  a přísaha byla ukončena.
,,Stačí jenom, aby jsi udělal chybu a skončís v pekle Snape.”

,,Jsem si vědom všech následků Blacku a pokud mně omluvíš tak půjdu k Harrymu a doufám, že nebudeš dělat blbosti.”
Snape pomstím se těm mudlum, ale nechci přijít o tebe ani Harryho.
,,Zaslouží si trest, ale nejsem si jist jestli by jsi ho jim měl dát ty, správně by to měl udělat Harry.”

S tím Severus odešel k Harrymu do pokoje a vlezl si rovnou k němu do postele.
Harry se k němu automaticky přitulil a oba spali bez nočních můr.

Doufam,že se kapitola líbila a přeji pěkný večer a v neděli by měl být další kapitola.
T. F

neko snarryKde žijí příběhy. Začni objevovat